Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ALenstra, rogo_breda en 3 gasten bekijken dit topic.

FC_Emmen

Citaat van: Joost op sep 07, 2013, 17:17:57
Het ligt er helemaal aan wat je leuk vind. In de PL speelt ook West Ham United nog thuis, die gaan verhuizen en spelen tegen Fulham en dat lijkt mij eigenlijk de leukste.

Verwacht je dat het moeilijk kaarten te regelen is voor die wedstrijd?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Sander11

Zaterdag naar Sheffield Wednesday iemand een leuke echt Sheffield Wednesday Pub?
HEYA DEN BOSCH!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Sander11 op sep 09, 2013, 17:26:45
Zaterdag naar Sheffield Wednesday iemand een leuke echt Sheffield Wednesday Pub?

The Gate , The Park , The Travellers Rest zijn volgens het boek "Around the Grounds" van Chris Nelson echte Sheffield Wednesday pubs.

Waar ze zitten moet je even op google maps bekijken.
Het ene stadion is het andere niet!

Black Snake

Is de Lange Leegte eigenlijk nog te bezoeken of is alles daar hermetisch afgesloten?

Bier und Bratwurst

Neemt Lommel nog veel mensen mee op verplaatsing. Ik zat te denken voor dit weekend om misschien naar Antwerp-Lommel te gaan. Maar ik vind het wel leuk als er ook een beetje uitsupport is.
Het ene stadion is het andere niet!

3434

In het vernieuwde uitvak zie je de uitsupport meestal amper zitten. Uitvak is echt héél groot. Tegen Aalst zat het goed vol maar bv. tegen Eupen - dat toch de leider is- leek het niet voor 1/5de gevuld.

Maar Antwerp is een v/d weinige clubs waar uitsupport niks uitmaakt, je hoort het toch niet. Daarbij zijn de fans even fanatiek als er nu volk in het uitvak zit of niet. Bron: 7-tal keer bij RAFC geweest.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 11, 2013, 17:25:36
Neemt Lommel nog veel mensen mee op verplaatsing. Ik zat te denken voor dit weekend om misschien naar Antwerp-Lommel te gaan. Maar ik vind het wel leuk als er ook een beetje uitsupport is.

lommel mag je toch reken op een goede 300 a 400 uitsupporters
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: 3434 op sep 11, 2013, 17:32:45
In het vernieuwde uitvak zie je de uitsupport meestal amper zitten. Uitvak is echt héél groot. Tegen Aalst zat het goed vol maar bv. tegen Eupen - dat toch de leider is- leek het niet voor 1/5de gevuld.

Maar Antwerp is een v/d weinige clubs waar uitsupport niks uitmaakt, je hoort het toch niet. Daarbij zijn de fans even fanatiek als er nu volk in het uitvak zit of niet. Bron: 7-tal keer bij RAFC geweest.
Dat is dan maar illusie, want dit vak is meer dan de helft kleiner tegenover het vorige.

Its Matchday

Citaat van: Black Snake op sep 10, 2013, 19:06:16
Is de Lange Leegte eigenlijk nog te bezoeken of is alles daar hermetisch afgesloten?

Kwam er vandaag toevallig langs. Had er helemaal geen tijd voor maar kon het niet laten even snel een blik te werpen, aangezien ik hem nooit gevinckt heb.
Alle hekken leken dicht te zitten maar waar een wil is... dus je zal er vast naar binnen kunnen. De foto is overigs zeer slecht door beschadiging op m'n mobiel.
@ViezeVis

Bier und Bratwurst

Citaat van: 3434 op sep 11, 2013, 17:32:45
In het vernieuwde uitvak zie je de uitsupport meestal amper zitten. Uitvak is echt héél groot. Tegen Aalst zat het goed vol maar bv. tegen Eupen - dat toch de leider is- leek het niet voor 1/5de gevuld.

Maar Antwerp is een v/d weinige clubs waar uitsupport niks uitmaakt, je hoort het toch niet. Daarbij zijn de fans even fanatiek als er nu volk in het uitvak zit of niet. Bron: 7-tal keer bij RAFC geweest.

Bedankt, Jona , 3434 en HRM1880 voor jullie antwoorden!!
Het ene stadion is het andere niet!

Black Snake

Iemand die nog  leuke stadions in de buurt van Oosterhout weet behalve het NAC of RKC stadion?  Het weekend van 20 september ga ik met het gezin een lang weekend weg en wil ik met mijn zoontje wat leuke voetbalvelden bezoeken.

Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

Ici c est Paris

Citaat van: Black Snake op sep 11, 2013, 22:13:13
Iemand die nog  leuke stadions in de buurt van Oosterhout weet behalve het NAC of RKC stadion?  Het weekend van 20 september ga ik met het gezin een lang weekend weg en wil ik met mijn zoontje wat leuke voetbalvelden bezoeken.

De 20e 's avonds: FC Dordrecht - Willem II. De Krommedijk is altijd leuk, en nu zeker.

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op sep 12, 2013, 00:54:08
Kozakken Boys

?? KozakkenBoys heeft een relatief nieuw deetien in een dozijn amateur complex
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op sep 12, 2013, 06:15:51
?? KozakkenBoys heeft een relatief nieuw deetien in een dozijn amateur complex

Mee eens Spons, maar het is wel dichtbij Oosterhout.
Het ene stadion is het andere niet!