Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Cyclebob

The den: Als je via de noordzijde naar het stadion gaat (Surrey Quays) kom je langs een aantal spoortunneltjes die bij intimiderend -sfeer van de oude Den- kunnen zijn. Bij het stadion zelf zijn er alleen vage garages beheerd door Senegalezen die geen biet om voetbal geven
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ALenstra

Er is echt niks bijzonders aan de buurt rond het stadion van Millwall. Ik gebruik altijd het station South Bermondsey en ook daar is in de omgeving niks bijzonders.

Joost

Daarnaast is het een nieuw stadion dat hermetisch afgesloten is. Om half zeven is het ook al donker dus je kunt beter in de pub gaan zitten.

GiertjeNL

Top bedankt!
En Chelsea het is daar matchday, Chelsea speelt tegen WBA om drie uur.
Zul je dan nog wat kunnen zien om half 7?;p

Sander11

Citaat van: GiertjeNL op okt 30, 2013, 23:03:42
Top bedankt!
En Chelsea het is daar matchday, Chelsea speelt tegen WBA om drie uur.
Zul je dan nog wat kunnen zien om half 7?;p

Tuurlijk... Stadion van Chelsea brand zoals gewoonlijk elke avond alle stadionlampen geen probleem dus.......ZUCHT
HEYA DEN BOSCH!

wekke

Citaat van: GiertjeNL op okt 30, 2013, 18:29:13
Plan is om na de wedstrijd Crystal Palace - Everton, nog een bezoek te brengen aan The Den.
Dit zal ongeveer rond half zeven savonds zijn, is het dan wel verstandig om daar rond te lopen?
Hoor veel over dat het een slechte buurt is daar enz.

Ik ben er zelf al eens naar toe gewandeld. Het stadion is inderdaad hermetisch afgesloten. Het is dus vrij nutteloos om er naar toe te gaan voor een groundspot.

FCT1980

Citaat van: FCT1980 op okt 26, 2013, 00:30:51
Iemand ervaring met West Ham en de tube er naartoe?
We gaan volgende week met een paar man naar West Ham - Villa en komen vanuit de richting van Ipswich.
Het idee is om de auto bij Upminster te parkeren en van daaruit de metro te pakken. Iemand dit al eerder gedaan en hoe is dat bevallen? Na de wedstrijd wilden we, in verband met de mega rijen bij Upton Park, de metro bij East Ham terug nemen naar Upminster.

Graag jullie reactie.

Gr.

Niemand?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Citaat van: FCT1980 op okt 31, 2013, 12:16:57
Niemand?

Ik ben na een wedstrijd wel eens via East Ham terug gegaan (richting centrum). Geen lange rij voor zover ik me kan herinneren. In ieder geval niet zo'n megarij als bij station Upton Park.

FC_Emmen

Ik heb geen idee hoelang de rijen zijn qua tijd bij Upton Park Metro, maar naar East Ham Metro is het ongeveer 1.77 kilometer lopen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Dan is dat op zich dus prima te doen.
Wij moeten trouwens met de metro naar de ring toe, richting Upminster. Zijn de rijen die kant op ook zo lang dan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Jef400

Ik heb een vraagje:

Ik heb de toekomst in 2010 bezocht voor de beloftenwedstrijd Ajax - AZ.  3 jaar na dato spelen de beloften van Ajax in de jupiler league.  Mag ik de toekomst wel of niet meerekenen op mijn lijstje?

groeten, Jampot

Hugo

Citaat van: Jampot op nov 06, 2013, 20:09:22
Ik heb een vraagje:

Ik heb de toekomst in 2010 bezocht voor de beloftenwedstrijd Ajax - AZ.  3 jaar na dato spelen de beloften van Ajax in de jupiler league.  Mag ik de toekomst wel of niet meerekenen op mijn lijstje?

groeten, Jampot

Wat jij wil, het is jouw lijstje.

spons

Citaat van: Jampot op nov 06, 2013, 20:09:22
Ik heb een vraagje:

Ik heb de toekomst in 2010 bezocht voor de beloftenwedstrijd Ajax - AZ.  3 jaar na dato spelen de beloften van Ajax in de jupiler league.  Mag ik de toekomst wel of niet meerekenen op mijn lijstje?

groeten, Jampot

Volgens mij heeft iedereen zo zijn eigen "regels" dus gewoon wat je zelf wilt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

HRM1880

Citaat van: Jampot op nov 06, 2013, 20:09:22
Ik heb een vraagje:

Ik heb de toekomst in 2010 bezocht voor de beloftenwedstrijd Ajax - AZ.  3 jaar na dato spelen de beloften van Ajax in de jupiler league.  Mag ik de toekomst wel of niet meerekenen op mijn lijstje?

groeten, Jampot
Van mij mag het niet.

Joost