Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

syntric

Citaat van: ALenstra op mrt 23, 2014, 13:28:20
Ik zou heen de trein vanaf Liverpool Street nemen en uitstappen bij White Hart Lane vlabij het stadion. Terug zou ik lopen naar Seven Sisters en de metro nemen.

Ik doe ook altijd Liverpool Street - White Hart Lane. Wandelen vanaf Seven Sisters is leuk, maar een stevig stuk (meer dan 2 km). De bus vanaf Seven Sisters heeft weinig zin, vaak heb ik te voet meerdere bussen ingehaald, heel drukke weg is dat. En vooraf ga ik natuurlijk altijd iets drinken in 'The Antwerp Arms' in Church Road, maar dat is omdat ik van Antwerpen ben, dan kan je een pub met zo'n naam moeilijk negeren :-) Al lees ik dat deze pub mogelijk zou verdwijnen.
Groundhopper for life :-)

Nort

Omdat Chelsea - Sunderland is verplaatst, wil ik nu naar Everton - Manchester United. Via Stubhub kun je kaartjes kopen en bij de club ophalen (officieel verkooppunt). Nu zijn er goedkopere plekken voor 'under-16' en 'under-21' (neig ik het meest naar, aangezien ik zelf 21 ben), Iemand ervaring bij Everton of ze op leeftijd controleren?

hgrm

Ik zou het risico niet nemen (en dat bedoel ik niet omdat ik 36 ben): stel je voor dat ze wel controleren...Dan zou het zo maar kunnen dat je er niet in komt....Is die twee tientjes je dat risico waard?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sander11

Citaat van: nort op apr 14, 2014, 11:04:13
Omdat Chelsea - Sunderland is verplaatst, wil ik nu naar Everton - Manchester United. Via Stubhub kun je kaartjes kopen en bij de club ophalen (officieel verkooppunt). Nu zijn er goedkopere plekken voor 'under-16' en 'under-21' (neig ik het meest naar, aangezien ik zelf 21 ben), Iemand ervaring bij Everton of ze op leeftijd controleren?

Ik ben 2 jaar geleden naar Everton - Tottenham geweest.. week van te voren kaartjes besteld en moesten wij ook ophalen. Bij het ophalen moest zowel de creditcard als legitimatie laten zien en legitimatie werd heel goed gecontroleerd...
HEYA DEN BOSCH!

Nort

Bedankt voor de reacties! Ik kijk wel even verder, €130,- voor een kaartje vind ik wel erg overdreven!

spons

Citaat van: nort op apr 14, 2014, 12:54:00
Bedankt voor de reacties! Ik kijk wel even verder, €130,- voor een kaartje vind ik wel erg overdreven!

Dat is inderdaad wel erg veel geld voor zo'n wedstrijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Remonvdh

Iemand een idee hoe ik aan neutrale kaarten kom voor de bekerfinale vam as zondag

maikelll043

Citaat van: Remonvdh op apr 15, 2014, 17:39:09
Iemand een idee hoe ik aan neutrale kaarten kom voor de bekerfinale vam as zondag

Dit vraag ik mij ook af

spons

Citaat van: Remonvdh op apr 15, 2014, 17:39:09
Iemand een idee hoe ik aan neutrale kaarten kom voor de bekerfinale vam as zondag

Gewoon zondag op het stadionplein in de buurt van de kaartverkoop loketten, ik schat dat je voor zo'n 50 euro wel een kaartje hebt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

geraldando

Een vraag voor de Belgische leden van dit forum en nog specifieker Antwerpen. Is er in Antwerpen een café waar ik een goede kans maak om de bekerfinale tussen Ajax en PEC Zwolle te volgen? Of komt het op een zender in Vlaanderen?
Favoriete ground: Bosuilstadion

spons

Citaat van: geraldando op apr 15, 2014, 20:37:20
Een vraag voor de Belgische leden van dit forum en nog specifieker Antwerpen. Is er in Antwerpen een café waar ik een goede kans maak om de bekerfinale tussen Ajax en PEC Zwolle te volgen? Of komt het op een zender in Vlaanderen?

Kon je in een Nederlandse kroeg of op een Nederlandse zender de Belgische bekerfinale zien ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Han

#1196
Welke weg moet iemand zonder clubcard uit het buitenland volgen om in het thuisvak van PEC Zwolle terecht te kunnen komen. Mijn interpretatie is dat dat slechts mogelijk is met een auto- of buscombi-regeling.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

HRM1880

Citaat van: geraldando op apr 15, 2014, 20:37:20
Een vraag voor de Belgische leden van dit forum en nog specifieker Antwerpen. Is er in Antwerpen een café waar ik een goede kans maak om de bekerfinale tussen Ajax en PEC Zwolle te volgen? Of komt het op een zender in Vlaanderen?
De wedstrijd wordt uitgezonden op Sporting Telenet 2, dus is het een kwestie van een café zoeken waar ze Sporting Telenet hebben (dat zijn er genoeg) en waar ze de wedstrijd willen opzetten (kan zoeken worden).

hgrm

Citaat van: Han op apr 15, 2014, 22:29:53
Welke weg moet iemand uit het buitenland volgen om in het thuisvak van PEC Zwolle terecht te kunnen komen. Mijn interpretatie is dat dat slechts mogelijk is met een auto- of buscombi-regeling.

Ik vrees: een kaartje bij FC Zwolle kopen en je vervolgens in Zwolle vervoegen om daar de bus te nemen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Citaat van: hgrm op apr 15, 2014, 22:45:53
Ik vrees: een kaartje bij FC Zwolle kopen en je vervolgens in Zwolle vervoegen om daar de bus te nemen.


Ik beschik niet over een geldig legitimatiebewijs uit de regio Zwolle om daarvoor in aanmerking te komen..
Strangely Devoted or Mentally Disturbed