Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: HRM1880 op aug 11, 2014, 14:05:50
Risicowedstrijden bestaan niet bij ons, wij hebben de braafste supporters van heel Belgiƫ. En heb de laatste 10 jaar maar een keer geweten dat het stadion uitverkocht was.

Dat heb ik gemerkt in maart haha

HRM1880

Citaat van: Sebastiaan_W op aug 12, 2014, 19:00:36
Dat heb ik gemerkt in maart haha
Dat moeten we nu ook niet gaan overdrijven. Volgens mij hebben de STVV daar geen problemen ondervonden.

belfast

Ik wil 22/23 november met mijn zoontje naar of Charlton-Millwall, of Crystal Palace-Liverpool. Al een tijd niet meer bij beide clubs geweest. weet iemand of kaarten tegenwoordig goed te doen zijn? Toen ik ging zat Palace nog een divisie lager en dus waren kaarten geen probleem. 
En geen idee of Charlton andere kaartverkoop regeling heeft als die kanslozen van Millwall komen. Iemand enig idee?
D3T=Lief

FC_Emmen

Ik wou paar jaar geleden ook naar Charlton - Millwall maar kaarten was zeer moeilijk te regelen. Je moest wel soort lidmaatschapskaart hebben.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Bij Charlton lukte het destijds ook niet regen SPurs. Toen heeft een aardige mevrouw met een membership kaarten voor ons gehaald. Meestal als je een supporter vraagt dan helpen ze je wel.

Bij Palace is het tegenwordig helemaal vreemd geregeld. Vorig jaar tenminste wel in de Premier League. Daar moet je een membership aanschaffen en daarnaast voor meerdere wedstrijden tickets halen. Of deze restricties dit jaar nog gelden weet ik niet maar lijkt me haast wel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

#1340
(Waar zitten de sfeergroepen bij Lille? Kameraden trekken naar LOSC v Porto komende woensdag, en zouden natuurlijk het liefst in of zo dicht mogelijk bij de sfeervakken zitten.)

Opgelost - Check!

Remonvdh

Achter de goal aande andere kant van het uitvak ben daar geweest tegen Nantes vorig seizoen gaaf stadion zorg wel dat je het parkeren boekt via hun site anders is het echt drama

Plullebol

Het is een beetje kort dag en met drie berichten op dit forum heb ik me nog zeker niet onsterfelijk gemaakt.

Maar goed, ik vroeg me af of iemand met een purchasing history van Brentford kon helpen met 2 tickets voor Brentford - Birmingham aankomend weekend.  Heb veel goede verhalen gelezen en foto's gezien van Griffin Park en ben er nu wel benieuwd naar, zeker omdat het over 2 jaar niet meer bespeeld wordt. En ben in Londen aankomend weekend, dus leek het me leuk om een wedstrijd mee te pakken. Hopelijk kan iemand me helpen. Maar als 't niet kan, kan het niet. :)

Joost

Inderdaad alleen seizoenkaart en booking history verkoop.

Ik heb zelf helaas geen bookinghistory van Brentford. Mocht het niet lukken hier dan zou ik eens bellen met de club of voor de wedstrijddag langsgaan. Ik zou niet op de dag van de wedstrijd proberen want dan zitten er een hoop nitwits achter de ticketverkoop.

belfast

Je moet het verhaal altijd wat mee emotie meegeven. Een telefoontje met de melding dat je zoontje een goed rapport heeft, en graag naar Brentford wil. of dat je gaat trouwen, etc etc. Heeft me al veel "onmogelijke" kaarten opgeleverd.  Vooral kinderen open vele deuren.
D3T=Lief

Joost

Of vertellen dat je een DutchBee bent en ieder jaar een aantal keer komt maar altijd losse kaartjes kocht.

Remonvdh

Iemand ervaring met west bromwich albion? Is het een leuke club en is er makkelijk aan kaarten te komen?

ALenstra

Ik was in november 2012 bij WBA-Southampton op een maandagavond. Kaartjes werden voor een speciaal laag tarief verkocht en ik was even bang dat het uitverkocht was. Een uur voor de wedstrijd kon ik gelukkig nog een kaartje in een zijvak krijgen. Was wel leuk en het thuispubliek was best fanatiek. Alleen het OV na afloop van de wedstrijd was een drama, het nabij gelegen treinstation was niet berekend op grote mensenmassa's.

Remonvdh

Zitten te kijken om er het weekend van 13 september heen te gaan hebben jullie ook meer info over stoke city want we willen Birmingham als uitvalsbasis en stoke en Wba liggen allebei er een goed uur vanaf dus nu uitzoeken wat t leukst is

smitswessel

Citaat van: Joost op aug 21, 2014, 08:43:46
Inderdaad alleen seizoenkaart en booking history verkoop.

Geldt dit seizoenkaart of bookinghistory toevallig voor deze match, of is dit standaard het geval bij Brentford dit seizoen? Ik wilde namelijk ook een bezoekje brengen aan Griffin Park (in de twee helft van de competitie)?