Watchlist Seizoen 2020-2021

Gestart door DannyH79, jul 06, 2020, 15:10:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rogo_breda

Voorlopig zal ik niet ver reizen totdat alles weer normaal is. In België ga ik de eerste seizoenshelft voor Virton, Mons en Deinze. In NL voor AGOVV, Jong Utrecht en Jong AZ en waarschijnlijk nog wat 2e of 3e  Divisie clubs.

Koning Kriel

Citaat van: DannyH79 op jul 08, 2020, 15:34:57
Maar dat gaat over 1 wedstrijd toch? dus het is nog even de vraag of dat uit of thuis is toch?

Klopt, 24 september de 3e voorronde en 1 oktober de play off. Ook allebei over 1 wedstrijd.

Koning Kriel

UEFA heeft besloten dat voorrondes EL & CL zonder publiek zijn, iig de rondes over 1 wedstrijd. Dus door dat kleine beetje hoop dat er was dat we ergens heen konden kan een streep.

DannyH79

Citaat van: Koning Kriel op jul 10, 2020, 08:22:15
UEFA heeft besloten dat voorrondes EL & CL zonder publiek zijn, iig de rondes over 1 wedstrijd. Dus door dat kleine beetje hoop dat er was dat we ergens heen konden kan een streep.

Dat is wel balen zeg. Blij dat Utrecht geen Europees heeft, anders had ik er geeneens naartoe gekund ;-)
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

watergatehopper

Citaat van: fcbisart op jul 07, 2020, 22:18:57
Ik vestig al mijn hoop op 2021. Bovenaan mijn verlanglijstje staan : Saarbrücken, Swindon Town + Chambly

Je weet dat Saarbrucken in een tijdelijk onderkomen speelt?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

fcbisart

Weet ik , maar stadion zou zeker eind 2020 klaar zijn !

spons

Citaat van: Koning Kriel op jul 10, 2020, 08:22:15
UEFA heeft besloten dat voorrondes EL & CL zonder publiek zijn, iig de rondes over 1 wedstrijd. Dus door dat kleine beetje hoop dat er was dat we ergens heen konden kan een streep.

Dan toch de poulefase maar halen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: watergatehopper op jul 10, 2020, 11:33:44
Je weet dat Saarbrucken in een tijdelijk onderkomen speelt?

Het stadion in Völklingen is misschien we meer de moeite waard dan het verbouwde eigen stadion. Als je de kans krijgt een redelijk volle bak in Völklingen mee te maken, zou ik dat zeker niet nalaten. Als ze weer in het eigen stadion spelen, dan is het weer business as usual in Völklingen met alleen thuiswedstrijden van Röchling met een paar honderd man publiek.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Citaat van: hgrm op jul 10, 2020, 13:03:26
Het stadion in Völklingen is misschien we meer de moeite waard dan het verbouwde eigen stadion. Als je de kans krijgt een redelijk volle bak in Völklingen mee te maken, zou ik dat zeker niet nalaten. Als ze weer in het eigen stadion spelen, dan is het weer business as usual in Völklingen met alleen thuiswedstrijden van Röchling met een paar honderd man publiek.

Saarbrücken speelt volgend seizoen niet in Völklingen. Dat stadion voldoet niet aan de eisen. Volgens mij gaan ze in het stadion van FSV Frankfurt spelen.

Glenn D

Hierbij mijn Top 5.

1. Plough Lane - AFC Wimbledon
2. Jong Utrecht - Excelsior (ben nog niet op het jeugdcomplex geweest)
3. Jong AZ - Excelsior (ben nog niet op het jeugdcomplex geweest)
4. Excelsior een paar keer thuis
5. ADO weer alles, uit en thuis.


Koning Kriel

Met stip op 1 maar waarschijnlijk onmogelijk is voor mij Watford - Luton. Zag dat deze derby voor het laatst in 2006 gespeeld is.

DannyH79

Als Watford degradeert dan heb je wel een kans.......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

rogo_breda

Dat wordt inderdaad een erg interessante wedstrijd. In Watford maak je misschien nog wel kans op kaarten als je op tijd bent.

Koning Kriel

Citaat van: DannyH79 op jul 24, 2020, 12:21:11
Als Watford degradeert dan heb je wel een kans.......

Als Watford niet degradeert wordt het wel heel lastig inderdaad ;), maar ik zie die wel degraderen. Dan nog blijft het wel lastig kaarten te krijgen.