Verlanglijst/Vooruitzicht 2016/2017

Gestart door Jeje, jul 03, 2016, 21:58:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Voor dit seizoen wil ik graag de '92' van Nederland voltooien. Ik moet nog Fortuna Sittard, PSV, ADO en AZ.
Indien vrije verkoop wordt gehaald dan zou ik verder nog graag naar Dortmund - Bayern Munchen willen, maar ga veel meer dan face value hier voor betalen.
Verder nog wat in Engeland bezoeken maar weet niet precies wat, en kijken hoe het e.e.a. uitkomt met mijn eigen voetbal.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: FC_Emmen op jul 05, 2016, 10:41:21
Voor dit seizoen wil ik graag de '92' van Nederland voltooien. Ik moet nog Fortuna Sittard, PSV, ADO en AZ.
Indien vrije verkoop wordt gehaald dan zou ik verder nog graag naar Dortmund - Bayern Munchen willen, maar ga veel meer dan face value hier voor betalen.
Verder nog wat in Engeland bezoeken maar weet niet precies wat, en kijken hoe het e.e.a. uitkomt met mijn eigen voetbal.
Mocht je voor PSV tegen het cc-probleem aanlopen, kun je mij wel een berichtje sturen.

Tribuneklanten

Qua stadions, tegenstander maakt me niet zoveel uit.

Lecce
Bari
Wrexham
Bradford
Carlisle
Boston (UK)

Qua wedstrijden oa.

Hannover - Braunschweig
Kortrijk - Waregem

Of alles gaat lukken is een 2e, het is maar net wat uitkomt icm de privé agenda

San Paolo

Citaat van: nort op jul 05, 2016, 11:00:39
Mocht je voor PSV tegen het cc-probleem aanlopen, kun je mij wel een berichtje sturen.

Beker wedstrijden en wedstrijden tegen de 'kleinere' clubs zijn vaak te bezoeken zonder clubcard.

Mijn vooruitzicht (deels) onder voorbehoud:

Wedstrijd in Duitsland laatste weekend juli
Wedstrijd in Italië (waarschijnlijk Genoa of Sampdoria) eerste speelronde
Union Berlin - Sankt Pauli
Bohemians - Shamrock Rovers

FC_Emmen

Citaat van: nort op jul 05, 2016, 11:00:39
Mocht je voor PSV tegen het cc-probleem aanlopen, kun je mij wel een berichtje sturen.
Dank!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

De 92 compleet maken en dan bedoel ik de Nederlandse 92.

Alle clubs uit de Eredivisie, 1e divisie, 2e divisie en beide 3e divisies
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400


Hugo

Citaat van: spons op jul 05, 2016, 12:41:31
De 92 compleet maken en dan bedoel ik de Nederlandse 92.

Alle clubs uit de Eredivisie, 1e divisie, 2e divisie en beide 3e divisies

Zijn dat er ook precies 92?

De publiekswissel

Jazekers!

Eredivisie: 18
Jupiler League: 20
Tweede Divisie: 18
Derde Divisie Zon: 18
Derde Divisie Zat: 18


Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Bier und Bratwurst

#39
Voltooien van de 2e divisie : TEC en VVSB
Voltooien van de 3e divisie zaterdag: ODIN'59 , ASWH, VVOG en Huizen
shelbourne
chemie leipzig
Voltooien Belgische Jupiler Pro League : Excelsior Mouscron, Zulte Waregem , STVV  en KAA Gent

Voor de rest zie ik wel waar het schip strand!

Pogon Sczcezin , Hearts en Bohemians FC stonden er ook bij maar deze zijn al geplant.
Het ene stadion is het andere niet!

Penders

Tellen jullie de jeugdteams ook mee?

Bier und Bratwurst

Citaat van: Penders op jul 05, 2016, 18:11:08
Tellen jullie de jeugdteams ook mee?

Ik wil eerst de gewone clubs compleet maken. Jeugdteams boeien me niet zo!
Het ene stadion is het andere niet!

Penders


jvdreumel2

Wij verwachten in de eerste week van september onze dochter. De mogelijkheid dat de kleine te vroeg geboren wordt is aanwezig dus dat betekent dat ik niet veel (of te ver) van huis zal zijn om stadions te bezoeken. Als moeder en dochter het fijn hebben met elkaar, probeer ik toch een weekendje Londen te plannen met mijn pa.

Verder wil ik graag de Nederlandse eredivisie compleet maken met Excelsior, Ado en Roda
In Belgie wil ik graag dit jaar nog naar Antwerp en Standard. Die laatste wellicht in combinatie met een Duitse wedstrijd op dezelfde dag.

gijscornelissen

Ik heb de volgende plannen aankomend jaar:

Atletico Madrid (laaste kans jongens, echt een aanrader)


Valencia, Levante en Villareal (moet te combineren zijn).
Sevilla en Real Betis
Hansa Rostock
Dynamo Dresden

Weekje hoppen in de Midlands met een doordeweekse speelronde (Derby County, Nottingham Forest, Wolverhampton, etc.)
De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.