Jouw seizoen 2016-2017

Gestart door Olav, mei 28, 2017, 21:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Pfoe, heftig inderdaad. Hopelijk gaat het verdere herstel voorspoedig!
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

jvdreumel2

De tumor is operatief verwijderd daarnaast is er in 2 van de 15 lymfeklieren ook kanker aangetroffen die hebben ze dus ook verwijderd. Formeel ben ik nu kankervrij maar kan pas na 5 jaar definitief worden schoon verklaard. Ik word nu eens per half jaar gecontroleerd. De eerste controle vindt in juli plaats.

Bier und Bratwurst

Citaat van: jvdreumel2 op mei 30, 2017, 21:44:09
Kortweg een klote seizoen gehad. Helaas op mijn 35e geconfronteerd met endeldarmkanker. Bestraling gehad, wat heftige medicijnen, buikoperatie 1 in januari gevolgd door tijdelijk stoma. Operatie 2 in april om stoma weer op te heffen. Ik ben nu verder aan het herstellen en het gaat vrij goed. Uit mijn hoofd heb ik maar 6 stadion's bezocht dit jaar.  Watford en Brentford, Rkc, Achilles 29, Roda en Mvv. Ik ga er vanuit dat volgend jaar qua gezondheid en voetballen een beter jaar wordt voor mij. Voor de rest van dit forum zou ik zeggen: pak zoveel mogelijk leuke tripjes mee voordat je leven een onverwachte ongewenste afslag neemt.

Heel veel beterschap en ik hoop voor je dat je snel weer mooie grounds en/met wedstrijden kan gaan bezoeken!
Het ene stadion is het andere niet!

De publiekswissel

Citaat van: Footballromantic op mei 30, 2017, 21:34:39
Ken je die grap van 90 minuten voetbal in Servie?

Wacht nog op je 'hoe het was' stukje
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Freekos79

Citaat van: jvdreumel2 op mei 30, 2017, 22:06:09
De tumor is operatief verwijderd daarnaast is er in 2 van de 15 lymfeklieren ook kanker aangetroffen die hebben ze dus ook verwijderd. Formeel ben ik nu kankervrij maar kan pas na 5 jaar definitief worden schoon verklaard. Ik word nu eens per half jaar gecontroleerd. De eerste controle vindt in juli plaats.
Beterschap en hopelijk een sportiever en gezonder 2017/18.
Volgende wedstrijd: ?

Joost

Citaat van: jvdreumel2 op mei 30, 2017, 22:06:09
De tumor is operatief verwijderd daarnaast is er in 2 van de 15 lymfeklieren ook kanker aangetroffen die hebben ze dus ook verwijderd. Formeel ben ik nu kankervrij maar kan pas na 5 jaar definitief worden schoon verklaard. Ik word nu eens per half jaar gecontroleerd. De eerste controle vindt in juli plaats.

Veel sterkte en beterschap gewenst!

Koning Kriel

Veel sterkte en beterschap, dat de komende seizoenen maar meer voorspoed mogen brengen.

FCT1980

Eerst gezond worden en dan pas weer voetbal.
Voetbal is en blijft een bijzaak, al is het voor veel mensen wel een hele belangrijke bijzaak.

Heel veel sterkte en succes bij je revalidatie.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Voetbalman

Inderdaad, gezondheid komt op nummer 1. Veel succes en goeie moed gewenst man!




De publiekswissel

Een top 5 blijft lastig omdat ik niets met elkaar wil vergelijken, maar hier random een paar hoogtepunten:

Old Firm -             Rangers FC - Celtic FC               1 - 2   
Romeinse derby - Lazio Roma - AS Roma              3 - 1
Derby van Sofia -  Levski Sofia - CSKA Sofia          1 - 1                             
New Firm -            FC Kobenhavn - Bronby IF         3  - 1
Kampioenschap    Feyenoord - Heracles                 3 - 1
                             Lierse SK - Royal Antwerp         2 - 2
Gelderse derby      N.E.C. - Vitesse                         0 - 1
Londense derby     Chelsea FC - Arsenal                 3 - 1
DFB                       B. Dortmund - Union Berlin       1 - 1
IJsselderby            Go Ahead Eagles - PEC Zwolle   1 - 3
Eternal derby         FK Partizan - Crvena Zvezda      1 - 0  (Alleen tweede helft, wel mooie dag)


     
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Koning Kriel

Citaat van: De publiekswissel op jun 01, 2017, 13:22:00
Een top 5 blijft lastig omdat ik niets met elkaar wil vergelijken, maar hier random een paar hoogtepunten:

Old Firm -             Rangers FC - Celtic FC               1 - 2   
Romeinse derby - Lazio Roma - AS Roma              3 - 1
Derby van Sofia -  Levski Sofia - CSKA Sofia          1 - 1                             
New Firm -            FC Kobenhavn - Bronby IF         3  - 1
Kampioenschap    Feyenoord - Heracles                 3 - 1
                             Lierse SK - Royal Antwerp         2 - 2
Gelderse derby      N.E.C. - Vitesse                         0 - 1
Londense derby     Chelsea FC - Arsenal                 3 - 1
DFB                       B. Dortmund - Union Berlin       1 - 1
IJsselderby            Go Ahead Eagles - PEC Zwolle   1 - 3
Eternal derby         FK Partizan - Crvena Zvezda      1 - 0  (Alleen tweede helft, wel mooie dag)


Dat allemaal in 1 jaar! Jaloersmakend.

De publiekswissel

Citaat van: Koning Kriel op jun 01, 2017, 14:34:47
Dat allemaal in 1 jaar! Jaloersmakend.

Het is op een mooie manier wel een beetje uit de hand gelopen inderdaad. Dit seizoen vielen veel dingen ook precies goed.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

jona93

Citaat van: jvdreumel2 op mei 30, 2017, 22:06:09
De tumor is operatief verwijderd daarnaast is er in 2 van de 15 lymfeklieren ook kanker aangetroffen die hebben ze dus ook verwijderd. Formeel ben ik nu kankervrij maar kan pas na 5 jaar definitief worden schoon verklaard. Ik word nu eens per half jaar gecontroleerd. De eerste controle vindt in juli plaats.
Ook van mij veel beterschap gewenst!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Kölsche Bosschenaar

#28
Seizoen 2016/17 is wat mij betreft een erg geslaagd seizoen. Geen grote teleurstellingen, enkele 5,5 wedstrijden (helaas waren deze wel allemaal kort achter elkaar), een paar redelijke bezoekjes en een paar top wedstrijden. Hieronder heb ik de topwedstrijden opgesomd.

1.FC Köln - HSV
Met afstand de mooiste wedstrijd die ik ooit heb bezocht. Geweldige Fluchtlichtspiel met een gemiste penalty, rode kaart voor een elleboog en een loepzuivere hattrick van Anthony Modeste. De sfeer was echt onbeschrijflijk. Nog nooit zo iets meegemaakt.

RW Essen - MSV Duisburg
Stond in het uitvak met de MSV fans. Erg beladen wedstrijd in de finale van de Niederrheinpokal. Sfeer was geweldig, veel pyro en vuurwerk van beide supportersgroepen, prachtig weer en heerlijke Frikadelle in het stadion.

Atletico Madrid - Bayer Leverkusen
Ik wilde dit seizoen perse Vicente Calderon bezoeken voordat het gesloopt werd. Prachtig stadion, leuke sfeer en de Spaanse voetbalcultuur vond ik erg mooi (was mijn eerste Spaanse wedstrijd). Daarnaast vond ik Madrid een geweldige stad. Enige minpunt was de 0-0 eindstand.

Borussia Dortmund- Hoffenheim
Na twee erg tegenvallende bezoeken aan BVB was ik een beetje klaar met Dortmund. Kon me echter niet inhouden om toch kaarten te kopen voor Dortmund - Hoffenheim. Heb er gelukkig geen spijt van gekregen. Dortmund moest deze wedstrijd winnen en dat was in het stadion te merken. De sfeer was net als vroeger weer erg goed en heb als vanouds genoten van de Gelbe Wand.

Schalke - 1.FC Köln
Was mijn eerste keer naar Schalke. Goede sfeer van beide kanten en 'mijn' 1. FC Köln wist de wedstrijd erg knap te winnen. Was me erg goed bevallen en ben daarna nog een paar keer vaker naar Schalke gegaan.

Werder Bremen - Darmstadt
Werder - Hoffenheim in 15/16 was de grootste teleurstelling uit mijn gehele 'groundhop carrière'. Sfeer was heel slecht, tickets erg duur en het voetbal was niet om aan te gluren. Wilde perse naar HSV - Hertha en aangezien St. Pauli dat weekend niet thuis speelde toch maar naar Bremen afgereisd. In tegenstelling tot de vorige keer was dit bezoek erg de moeite waard. Van te voren een heerlijke Schnitzel gegeten aan de Weser in de zon (was begin maart). Daarna hele leuke wedstrijd gezien in het Weserstadion met een top sfeer.

Fulham - Ipswich Town
Was mijn eerste voetbalwedstrijd in Engeland. Geweldig stadion aan de Thames, mooi weer (bijna heet) en een hele leuke wedstrijd. Jammer dat Ipswich (toch een beetje mijn cluppie in Engeland) overklast werd door Fulham, wat de sfeer niet ten goede kwam. Heb me overigens wel dood geïrriteerd aan de verschrikkelijke klappers van Fulham. Schande dat ze zoiets toelaten in zo'n prachtig stadion.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Jef400

Citaat van: jvdreumel2 op mei 30, 2017, 22:06:09
De tumor is operatief verwijderd daarnaast is er in 2 van de 15 lymfeklieren ook kanker aangetroffen die hebben ze dus ook verwijderd. Formeel ben ik nu kankervrij maar kan pas na 5 jaar definitief worden schoon verklaard. Ik word nu eens per half jaar gecontroleerd. De eerste controle vindt in juli plaats.
Heel veel sterkte. Goeie genade hoeveel pech kun je hebben.