Week 30: maandag 24 juli t/m zondag 30 juli 2017

Gestart door De Twaalfde Man, jul 09, 2017, 16:30:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

Het nieuwe seizoen trap ik af in Duitsland. Beginnen gelijk goed:

29-7 1. FC Magdeburg vs Rot-Weiss Erfurt
30-7 Chemie Leipzig vs Lokomotive Leipzig

Freekos79

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 09, 2017, 16:30:54
Het nieuwe seizoen trap ik af in Duitsland. Beginnen gelijk goed:

29-7 1. FC Magdeburg vs Rot-Weiss Erfurt
30-7 Chemie Leipzig vs Lokomotive Leipzig

Weet je zeker dat Chemie - Lokomotive op zondag is?
Volgende wedstrijd: ?

Rick


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

De Twaalfde Man

Citaat van: Freekos79 op jul 09, 2017, 17:34:36
Weet je zeker dat Chemie - Lokomotive op zondag is?
Voor zover wel ja. Op de website van Lokomotive Leipzig staat het speelplan waar de wedstrijd is aangegeven op zondag de 30e

Freekos79

Citaat van: De Twaalfde Man op jul 10, 2017, 08:15:11
Voor zover wel ja. Op de website van Lokomotive Leipzig staat het speelplan waar de wedstrijd is aangegeven op zondag de 30e
Ik hoop het voor je. Ik heb het idee dat de tijden nog niet zijn vastgezet en dat dit weleens de openingskraker kan worden.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra


De Twaalfde Man

Ik ga sowieso die kant op voor de Leipzig derby, of deze nou op zaterdag of op zondag is. Is die pot op zaterdag, dan zijn er op zondag nog wel andere mooie potten om te bezoeken zoals Dresden - Duisburg.

ricodejong4

Vrijdag 29-07: Shamrock Rovers - Bohemian.

Mocht Shamrock Rovers doorgaan in de Europa League wordt de wedstrijd waarschijnlijk verzet, en is het hopen op een thuiswedstrijd die donderdag 28-07 anders wordt het een voetballoos weekend in Dublin.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: ricodejong4 op jul 11, 2017, 11:55:09
Vrijdag 29-07: Shamrock Rovers - Bohemian.

Mocht Shamrock Rovers doorgaan in de Europa League wordt de wedstrijd waarschijnlijk verzet, en is het hopen op een thuiswedstrijd die donderdag 28-07 anders wordt het een voetballoos weekend in Dublin.

Je kunt anders ook de trein/bus nemen naar Belfast de 29e. Op The Oval, mooiste stadion van GB, spelen Glentoran en Linfield een friendly.

ricodejong4

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jul 11, 2017, 12:05:37
Je kunt anders ook de trein/bus nemen naar Belfast de 29e. Op The Oval, mooiste stadion van GB, spelen Glentoran en Linfield een friendly.

Kijk dit zijn nog eens waardevolle tips! Dankjewel!

Cyclebob

#11
za 29/7  VVOG Vorselaar - RC Mechelen
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

belfast

D3T=Lief

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jef400