Hoofdmenu

Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:03:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Ik voel weer een paniek tripje aankomen. Al wordt de smoes van 'verhuizen of verbouwen' al niet meer geloofd door de vriendin.

Jehoentelaar

Als overdekte tribuneplekken volledig verplicht zouden worden kunnen de ambities in Münster definitief onder de zoden. Het stadsbestuur ziet een nieuw stadion niet zitten en geld voor grootschalige verbouwingen is er niet.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Citaat van: nort op aug 17, 2016, 15:48:40
Ik voel weer een paniek tripje aankomen. Al wordt de smoes van 'verhuizen of verbouwen' al niet meer geloofd door de vriendin.

Paniektrip :-)

hgrm

Dat geeft dan niet alleen in Darmstadt problemen, maar ook bijvoorbeeld in Karlsruhe, Würzburg, Sandhausen, Heidenheim....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op aug 17, 2016, 23:54:36
Dat geeft dan niet alleen in Darmstadt problemen, maar ook bijvoorbeeld in Karlsruhe, Würzburg, Sandhausen, Heidenheim....

Hele grote paniektrip

hgrm

Suppe zal wel niet zo heet gegeten worden.....
Ik kan me voorstellen dat het iets wordt dat er in alle categorieën (staan, zitten, uit, thuis) ook overdekte plaatsen moeten zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Wat dat betreft voldoen alleen Würzburg en Darmstadt niet geloof ik. Maar ja, eerst afwachten wat er op die Hauptversammlung bepaald wordt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Jehoentelaar


(bron: https://www.facebook.com/SVDarmstadt1898eV)

De huidige, vrij bizar ogende situatie aan de zuidkant van 'Bölle' in Darmstadt. Het scorebord (net zichtbaar) krijgt een andere locatie om weer leesbaar te worden.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

ALenstra

Ook Union Berlin gaat verbouwen. De club heeft bundesliga ambities en gaat de Alte Försterei uitbreiden.

Koning Kriel

Citaat van: ALenstra op okt 20, 2016, 16:45:23
Ook Union Berlin gaat verbouwen. De club heeft bundesliga ambities en gaat de Alte Försterei uitbreiden.

Union kennende gaat dat een mooie uitbreiding worden

Terranova

Citaat van: ALenstra op okt 20, 2016, 16:45:23
Ook Union Berlin gaat verbouwen. De club heeft bundesliga ambities en gaat de Alte Försterei uitbreiden.

Klussende supporters ? Of dit keer met groot materieel ?

Jehoentelaar

Van wat ik las gaat het er vooral om, om aan de nieuwe minimumeis qua zitplekken te voldoen (wordt 8.000 in de 1.Bundesliga en 4.500 in de 2.Bundesliga). Maar een uitbreiding van de totale capaciteit zit eveneens in het plan verwerkt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

http://www.europlan-online.de/index.php?s=news&id=1019

Zou betekenen dat Remscheid (tijdelijk) het Röntgen Stadion heeft verlaten.

hgrm

Citaat van: Hugo op okt 26, 2016, 22:03:38
http://www.europlan-online.de/index.php?s=news&id=1019

Zou betekenen dat Remscheid (tijdelijk) het Röntgen Stadion heeft verlaten.

Ik vrees het ergste. De laatste stand van zaken was dat het terrein verkocht is en er (naar ik meen) een supermarkt komt. Of anders vast wel een wanstaltig appartementencomplex. Voor Remscheid wordt een nieuw terrein gebouwd met niet meer dan een minitribunetje.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Langemannetje

Citaat van: ALenstra op okt 20, 2016, 16:45:23
Ook Union Berlin gaat verbouwen. De club heeft bundesliga ambities en gaat de Alte Försterei uitbreiden.
Club is er wel aan toe. Hoop dat het karakter van de prachtige huidige Alte Försterei behouden blijft. Staan er reeds plannen online?
73 grounds in 14 verschillende landen