Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

De publiekswissel

Citaat van: Berend11 op okt 11, 2017, 22:15:29
Vraag ik mij ook af, en ook voor Arsenal - Tottenham? Ik wil in februari dezelfde wedstrijden bezoeken maar dan andersom (uit/thuis omgedraaid)

Een vriend in Londen heeft voor beide wedstrijden kaarten geregeld. Waar ik kan help ik graag, maar nu is dat iets lastiger.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Op Wembley is er plek genoeg, dat moet echt wel lukken.

ALenstra

Is Arsenal-Spurs op Wembley dan?

Sander11

HEYA DEN BOSCH!

Nort

Citaat van: ALenstra op okt 12, 2017, 17:34:10
Is Arsenal-Spurs op Wembley dan?
Berend wil toch de omgekeerde versie van Arsenal - Spurs bezoeken?

ALenstra

Okee, Spurs-Arsenal dus. Maak je dan meer kans op een kaart omdat het op Wembley is? Of blijven er beperkingen gelden en is er geen general sale?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: ALenstra op okt 12, 2017, 22:41:41
Okee, Spurs-Arsenal dus. Maak je dan meer kans op een kaart omdat het op Wembley is? Of blijven er beperkingen gelden en is er geen general sale?

Verwacht niet dat je zonder booking history of een membership een kaartje zal kunnen kopen.

Nort

Een booking history van Spurs moet toch wel aan te komen zijn...

Ruudjeee

Ik ben lillywhite member van tottenham, kan je waarschijnlijk voor die wedstrijd wel maar 1 kaart per member kopen

Berend11

Citaat van: Ruudjeee op okt 13, 2017, 12:50:51
Ik ben lillywhite member van tottenham, kan je waarschijnlijk voor die wedstrijd wel maar 1 kaart per member kopen
Hmmm oke! En als je nu zo'n membership aanschaft, denk je dan dat je zeker aan een kaartje komt?

Ruudjeee

Ja, er is een aparte voorverkoop voor lilywhite en bronze. Maar zon lidmaatschap kost wel een euro of 50,-.

Joost

Oranje oefent in Aberdeen. Dat moet Spons wel fijn in de oren klinken.

spons

Citaat van: Joost op okt 13, 2017, 20:04:52
Oranje oefent in Aberdeen. Dat moet Spons wel fijn in de oren klinken.

Dat is inderdaad een mooie maar helaas moet ik hem toch overslaan. Ook de 2e wedstrijd in dat interland blok

Ben overigens in 1987 al eens op Pittodrie geweest voor Aberdeen - Feyenoord


2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ruudjeee

Citaat van: Hugo op okt 10, 2017, 11:55:07
Magdeburg - Hallerscher FC is wel iets van een derby hoor. Is dat uurtje rijden wel waard. Een van mijn betere ervaringen de laatste jaren in Duitsland.

Het wordt Magdeburg - Hallescher sc op aanraden hier. Dan wordt het dus:

24/11 Hannover 96 - VFB Stuttgart
25/11 1. FC Magdeburg - Hallescher FC
26/11 HSV - Hoffenheim

willytown79

Van 23 tm 30 december in Yorkshire dus dat kan een mooie week worden met minimaal 3 a 4 wedstrijden. En Cardiff City tegen Bristol City in uitvak staat ook met potlood in de agenda.