Week 30: Maandag 20 juli t/m zondag 26 juli

Gestart door Voetbalman, jul 02, 2015, 21:57:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

voetbalfan

21 juli: PSV - FC Eindhoven
25 juli: Genk - OHL
26 juli: Westerlo - Gent

Nort

21/07 PSV - FC Eindhoven
26/07 Westerlo - AA Gent
26/07 Charleroi - Moeskroen

Rick

23-7: Feyenoord - Southampton
25-7: Brentford - Stoke City
26-7: Olympique Lyon - Villarreal (Emirates Cup)
26-7: Arsenal - Wolfsburg (Emirates Cup)

Derkayzer

25-7 - Antwerp - Lierse

Zou ik gewoon kaarten bij de kassa kunnen kopen als ik een beetje optijd ben?

HRM1880

Citaat van: Derkayzer op jul 22, 2015, 19:33:55
25-7 - Antwerp - Lierse

Zou ik gewoon kaarten bij de kassa kunnen kopen als ik een beetje optijd ben?
Ja mag zeker geen probleem zijn volgens mij. Vandaag waren er nog meer dan genoeg tickets.

jona93

Citaat van: HRM1880 op jul 22, 2015, 20:48:38
Ja mag zeker geen probleem zijn volgens mij. Vandaag waren er nog meer dan genoeg tickets.
idd moet geen probleem zijn tegen Mechelen waren de kassa's ook open
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Derkayzer

Bedankt, dan zorg ik gewoon dat ik ruim van tevoren daar ben!

Defender

Welke matchen/derby's lassen ze dan die combi-regeling in ? of loketten gesloten op matchdag ?
Had eens vernomen dat dat was bij Geel - Antwerp dacht ik en nog verscheidene matchen..

Niet dat ik nu wil zeggen dat ze dat zouden doen, maar best even informeren bij de ticketing denk ik dan zelf alvorens ervan uit te gaan dat je zeker nog tickets kan kopen voor de match ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

HRM1880

Citaat van: Defender op jul 23, 2015, 12:31:00
Welke matchen/derby's lassen ze dan die combi-regeling in ? of loketten gesloten op matchdag ?
Had eens vernomen dat dat was bij Geel - Antwerp dacht ik en nog verscheidene matchen..

Niet dat ik nu wil zeggen dat ze dat zouden doen, maar best even informeren bij de ticketing denk ik dan zelf alvorens ervan uit te gaan dat je zeker nog tickets kan kopen voor de match ?
Ik ben de afgelopen dagen op de club gaan helpen op het secretariaat. Vanavond ga ik ook terug dus heb echt wel zicht op hoeveel tickets er nog zijn. Tenzij ze er morgen nog 8000 komen kopen zijn er zaterdag echt wel genoeg.
Het gaat hier trouwens om een vriendschappelijke wedstrijd.

maikelll043

21/07  Open dag PSV
21/07  PSV - FC Eindhoven
22/07  Vitesse - Asteras Tripolis
24/07  Borussia Monchengladbach - FC Porto
25/07  MVV Maastricht - FC Eindhoven
26/07  Anderlecht - Waasland Beveren

wekke

Citaat van: Defender op jul 23, 2015, 12:31:00
Welke matchen/derby's lassen ze dan die combi-regeling in ? of loketten gesloten op matchdag ?
Had eens vernomen dat dat was bij Geel - Antwerp dacht ik en nog verscheidene matchen..

Niet dat ik nu wil zeggen dat ze dat zouden doen, maar best even informeren bij de ticketing denk ik dan zelf alvorens ervan uit te gaan dat je zeker nog tickets kan kopen voor de match ?

Wedstrijden tussen Lierse en Antwerp zijn ook al jaren met een combi verplichting en gesloten loketten. Het verbaasde me al dat ze een oefenwedstrijd gingen spelen, laat staan met vrij vervoer en open kassa's. Hopelijk blijft het rustig en kunnen we in de competitie met dezelfde voorwaarden naar de Bosuil.

Derkayzer

Heb de club gemaild en die hebben inderdaad bevestigd dat er aan de kassa's nog kaarten te koop zijn en dat het waarschijnlijk niet uitverkocht raakt voor zaterdagmiddag. Kaarten reserveren doen ze niet.

CU

25/7, 14:00 uur, Fc Antwerp - Lierse SK

Danny

23/7  Feyenoord - Southampton
24/7  Borussia Monchengladbach - FC Porto
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

geraldando

Favoriete ground: Bosuilstadion