Week 52, maandag 26 december 2011 - zondag 1 januari 2012

Gestart door TeeZee, nov 24, 2011, 15:42:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Ook ik ga naar Engeland;

30/12 Southampton v Bristol Ciy
31/12 Hereford United v Accrington Stanley
01/01 Forest Green Rovers v Kidderminster Harriers


Bier und Bratwurst

#16
Citaat van: Bier und Bratwurst op nov 24, 2011, 16:09:18
idem ook o.v.b.

Bergen-Anderlecht is al uitverkocht. Heb net een mail ontvangen van RAEC Mons. Heb jij wel een kaart Spons?
Het ene stadion is het andere niet!

Peenvogel

Op boxing day is er waarschijnlijk een metrostaking in Londen.

http://www.guardian.co.uk/uk/2011/dec/19/boxing-day-tube-strike-court

Further strikes are planned for 16 January, 3 February and 13 February in a row over the decision to roster staff for the Boxing Day shift rather than asking for volunteers.


ALenstra

Klopt, clubs in Londen overwegen hun wedstrijden op 27 december te spelen.

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 15, 2011, 17:25:42
Bergen-Anderlecht is al uitverkocht. Heb net een mail ontvangen van RAEC Mons. Heb jij wel een kaart Spons?

Nee ik heb deze wedstrijd toen hij verplaatst werd van de 26e naar de 27e van mijn lijstje geschrapt daar ik tussen kerst en oud en nieuw gewoon moet werken het is nu geworden

26-12  15:00  Club Brugge - Zulte Waregem
26-12  20:30  Lokeren - STVV
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hstevenm

Citaat van: hgrm op dec 12, 2011, 17:33:43
Da's een hele nette prijs.

Voor 5 dagen Londen (5 overnachtingen, 5 wedstrijden) komen wij (TeeZee en ik) ongeveer uit op het volgende:

Vlucht: €150 pp.
Hotel: €250 pp. (inclusief één hele dure nacht; die van oudjaar)
Kaartjes: €100 pp.

Dan moeten het eten, de sjaals, de programmaboekjes en het OV nog betaald worden.

En welke wedstrijden ga je kijken?

hstevenm

Citaat van: Wesley op dec 12, 2011, 16:06:43
Zou ik mogen weten wat zo'n tripje incl. reis en verblijf ongeveer kost.
Ik wil dit jaar ook een keer naar Engeland reizen maar heb geen idee wat zoiets gaat kosten.
Want volgens mij ben je veel goedkoper uit als je dit zelf even regelt dan dat je een veel te dure voetbalreis koopt.

Hangt er vanaf naar welke club/wedstrijd je wil?
Ik ben 4 dagen (3 nachten) naar londen geweest, naar west ham en tottenham geweest ben je ongeveer exclusief eten/drinken maar met vlucht, hotel**** (was een prikkie).
Vlucht tussen de 60 (easyjet) en 120 (klm) retour.
Hotel 230 pond voor 2 personen, 3 nachten.
West ham: 15 pond per kaart (was een actie)
Tottenham: ongeveer 40 pond per kaart (general sale)
Dus het kan redelijk goedkoop, iets regelen via Thomas Coop of met de boot naar newcastle kan ook voordelig zijn.

wekke

Citaat van: hstevenm op dec 21, 2011, 23:23:04
Hangt er vanaf naar welke club/wedstrijd je wil?
Ik ben 4 dagen (3 nachten) naar londen geweest, naar west ham en tottenham geweest ben je ongeveer exclusief eten/drinken maar met vlucht, hotel**** (was een prikkie).
Vlucht tussen de 60 (easyjet) en 120 (klm) retour.
Hotel 230 pond voor 2 personen, 3 nachten.
West ham: 15 pond per kaart (was een actie)
Tottenham: ongeveer 40 pond per kaart (general sale)
Dus het kan redelijk goedkoop, iets regelen via Thomas Coop of met de boot naar newcastle kan ook voordelig zijn.

Via DFDS Seaways betaalden wij vorig seizoen 183 euro voor een voetbalreis naar de wedstrijd Sunderland-Everton. Dit seizoen kozen we voor de stadsderby Newcastle-Sunderland voor de prijs van 280euro. In die prijzen zit de bootoverzet (incl. kajuit voor de 2 nachten), shuttledienst naar het centrum van Newcastle, 1 overnachting in een hotel (incl. ontbijt) en de voetbaltickets.

FSC_87

Wedstrijd toegevoegd aan de trip. Nu dus:

26-12: West Bromwich Albion - Manchester City
26-12: Stoke City - Aston Villa
27-12: Sheffield United - Notts County

Nico1880

#24
Citaat van: Nico1880 op nov 24, 2011, 16:22:31
31/12:Millwall - Crystal Palace
31/12:Leyton Orient - Charlton
01/01:Sutton United - Boreham Wood

Nog proberen Zingem - Eine (26/12) mee te pakken als de feestelijkheden het toelaten.

Verwijderd lid

Het jaar 2011 zit er op voetbalgebied voor mij op. Binnenkort zal ik een aanvang maken met het schrijven van een jaaroverzicht.

Koning Kriel

Citaat van: wekke op dec 22, 2011, 15:03:10
Via DFDS Seaways betaalden wij vorig seizoen 183 euro voor een voetbalreis naar de wedstrijd Sunderland-Everton. Dit seizoen kozen we voor de stadsderby Newcastle-Sunderland voor de prijs van 280euro. In die prijzen zit de bootoverzet (incl. kajuit voor de 2 nachten), shuttledienst naar het centrum van Newcastle, 1 overnachting in een hotel (incl. ontbijt) en de voetbaltickets.

Dan hebben ze de derby flink duurder gemaakt, vorig seizoen betaalde ik daar nog 175 euro voor.

TeeZee

Citaat van: Nico1880 op nov 24, 2011, 16:22:3101/01:Sutton United - Boreham Wood
hgrm en ik gaan daar ook heen. Hgrm sowieso, mijn aanwezigheid zal afhangen van hoe de hardloopwedstrijd verloopt in Hyde Park, waar ik die ochtend aan meedoe.

Nico1880

Citaat van: TeeZee op dec 23, 2011, 12:51:58
hgrm en ik gaan daar ook heen. Hgrm sowieso, mijn aanwezigheid zal afhangen van hoe de hardloopwedstrijd verloopt in Hyde Park, waar ik die ochtend aan meedoe.
Ik zou zeggen: je kan me herkennen aan mijn onfris uitzicht, maar ik vermoed dat iedereen wel last zal hebben van een kater :D

TeeZee

Citaat van: Nico1880 op dec 23, 2011, 13:14:45
Ik zou zeggen: je kan me herkennen aan mijn onfris uitzicht, maar ik vermoed dat iedereen wel last zal hebben van een kater :D
Nou, ik zeker niet. Want ik moet dus zelf sporten die ochtend haha.