Voetbal-Tickets-Buitenland.nl

Gestart door jurr1488, dec 08, 2015, 16:27:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jurr1488

Hi all,

Ik ben nieuw hier, maar kwam Groundhoppers bij toeval tegen. Ik ben zelf een groot fan van het bezoeken van buitenlandse wedstrijden en vanuit mijn omgeving krijg ik vaak vragen hoe ik aan kaarten ben gekomen voor verschillende voetbalclubs. Daarnaast heb ik zelf een gruwelijke hekel aan tickethandelaren of voetbaltravelpakketreizen die veel te veel geld vragen voor een leuke voetbalwedstrijd.

Kortom, ik ben het blog begonnen uit hobby en om voetbalfans niet te veel geld te laten betalen. Ik wil het blog zo uitgebreid mogelijk maken en alles gebaseerd op eigen ervaringen of van anderen.

Ik zou het erg leuk vinden als ik via Groundhoppers voetbalfans kan vinden die mij willen helpen van nog ontbrekende clubs aan te willen geven hoe je via de officiële kanalen wedstrijden voor buitenlandse wedstrijden kan kopen.

www.voetbal-tickets-buitenland.nl

Alvast bedankt,

Jur

Jehoentelaar

Leuk plan, succes!

Citaat van: jurr1488 op dec 08, 2015, 16:27:31
Kortom, ik ben het blog begonnen uit hobby en om voetbalfans te veel geld te laten betalen. Ik wil het blog zo uitgebreid mogelijk maken en alles gebaseerd op eigen ervaringen of van anderen.

Ojee. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

jurr1488


Penders

Handige site voor mensen die geen idee hebben hoe ze aan tickets moeten komen. Misschien handig om erbij te vermelden dat je bijna altijd een creditcard nodig hebt om online te bestellen.

FCT1980

Leuk initiatief. Ik zou de teksten bij Schalke nog even goed nalezen. Enkele zinnen lopen niet helemaal.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

kazimkazim

Goed initiatief!
Misschien als tip voor Dortmund en Schalke toevoegen dat bij veel clubs de uitvakken niet uitverkocht raken. Bij een heel aantal clubs kun je de kaarten voor de uitvakken ook online kopen. Zo sta je voor een euro of 18 in de stadions van Dortmund of Schalke.

jurr1488

Dank allemaal voor de positieve reacties en de tips (en het serieus doorlezen er van). Allemaal zijn ze doorgevoerd.

Ik ga dit forum ook nog even uitpluizen, er is vast over veel clubs al eens geschreven.

Wie het leuk vindt om informatie aan te dragen voor clubs waar ik nog niet ben geweest.. Graag! Ik probeer een zo uitgebreide website te krijgen voor alle voetbalfans in NL. Alle andere tips of leuke kroegjes dichtbij het stadion etc zijn ook zeer welkom.

Nu alleen nog zorgen dat we hoger komen te staan in Google dan alle tickethandelaren ;).

*offtopic* Na 1,5 jaar weer eens kaarten voor Dortmundt weten te bemachtigen voor zondag! Zin in :)

Nik

Mooie site!
Ik ben 2 weken geleden bij WHU geweest in het uitvak. De meeste clubs buiten Londen komen niet met een vol uitvak, dus als je een mailtje naar de desbetreffende club stuurt (in ons geval W.B.A.) kunnen ze ook wel iets voor je regelen.

jurr1488

Bedankt Jaap, goede tip. Ik zal het er bij zetten. Ik ben zelf in oktober naar West Ham geweest, maar veel te veel geld betaald voor deze tickets. Puur omdat ik nog een keer het oude stadion geweest wilde zijn.  De avond er voor naar Fulham - QPR geweest, ook in het uitvak!

jurr1488

Heeft iemand toevallig ervaring met kaarten kopen voor Bayern Munchen, om mijn pagina over Bayern te completeren? De site is niet echt uitnodigend.

http://www.voetbal-tickets-buitenland.nl/duitsland/bayern-munchen/

Ook aanvullingen/verbeteringen/toevoegingen van andere clubs zeer welkom!

wormonline

Citaat van: jurr1488 op dec 27, 2015, 15:34:28
Heeft iemand toevallig ervaring met kaarten kopen voor Bayern Munchen, om mijn pagina over Bayern te completeren? De site is niet echt uitnodigend.

http://www.voetbal-tickets-buitenland.nl/duitsland/bayern-munchen/

Ook aanvullingen/verbeteringen/toevoegingen van andere clubs zeer welkom!
Ik heb nog nooit kaarten gekocht voor FCB voor een officiële wedstrijd. Afgelopen zomer wel een dagje Audi Cup meegemaakt, die kaarten zijn gewoon vrij verkrijgbaar (als je niet al te lang wacht met kopen).

Kaarten in de vrije verkoop heb ik nog nooit gezien, volgens mij gaan alle kaarten direct naar Mitglieder. Ook de meeste kaarten op de FCB-Marktplaats gaan alsnog alleen voor Mitglieder in de verkoop. Op dit moment staat de thuiswedstrijd tegen Hoffenheim op de Zweitmarkt, die kaartjes zijn wel voor niet-leden te krijgen. Op dit moment staat er maar liefst één kaartje te koop, maar ik denk dat er nog wel meer beschikbaar komt als de wedstrijd dichterbij komt.

Voor Bayern zul je dus waarschijnlijk gewoon te veel moeten betalen op Viagogo of eBay. Of gewoon naar Sechzig gaan, is toch een veel leukere club :). Vorig jaar was ik bij 1860-Nürnberg, zaten er ook gewoon 68500 man.

jona93

Citaat van: wormonline op dec 28, 2015, 15:30:27
Ik heb nog nooit kaarten gekocht voor FCB voor een officiële wedstrijd. Afgelopen zomer wel een dagje Audi Cup meegemaakt, die kaarten zijn gewoon vrij verkrijgbaar (als je niet al te lang wacht met kopen).

Kaarten in de vrije verkoop heb ik nog nooit gezien, volgens mij gaan alle kaarten direct naar Mitglieder. Ook de meeste kaarten op de FCB-Marktplaats gaan alsnog alleen voor Mitglieder in de verkoop. Op dit moment staat de thuiswedstrijd tegen Hoffenheim op de Zweitmarkt, die kaartjes zijn wel voor niet-leden te krijgen. Op dit moment staat er maar liefst één kaartje te koop, maar ik denk dat er nog wel meer beschikbaar komt als de wedstrijd dichterbij komt.

Voor Bayern zul je dus waarschijnlijk gewoon te veel moeten betalen op Viagogo of eBay. Of gewoon naar Sechzig gaan, is toch een veel leukere club :). Vorig jaar was ik bij 1860-Nürnberg, zaten er ook gewoon 68500 man.
Vriend van me was eens naar Bayern geweest 2 maand geleden was zonder tickets vertrokken richting Bayern in de hoop er daar rond het stadion te vinden op de zwarte markt is gewoon met de massa mee gestapt aan het stadion en is zo zonder ticket binnen geraakt
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Robbie

Citaat van: jurr1488 op dec 27, 2015, 15:34:28
Heeft iemand toevallig ervaring met kaarten kopen voor Bayern Munchen, om mijn pagina over Bayern te completeren? De site is niet echt uitnodigend.

http://www.voetbal-tickets-buitenland.nl/duitsland/bayern-munchen/

Ook aanvullingen/verbeteringen/toevoegingen van andere clubs zeer welkom!

Ik ben vorig seizoen bij een Pokal wedstrijd geweest (Bayern Munchen _ Eintracht Braunschweig). Kaartje had ik via de Bayern website gekocht. Eerder dat jaar zag ik ook dat de CL wedstrijd Bayern Munchen - CSKA niet geheel uitverkocht was. Die wedstrijd was geloof ik de laatste in de groepsfase en deed er niet meer toe.

FCT1980

Citaat van: jona93 op dec 28, 2015, 17:15:58

Vriend van me was eens naar Bayern geweest 2 maand geleden was zonder tickets vertrokken richting Bayern in de hoop er daar rond het stadion te vinden op de zwarte markt is gewoon met de massa mee gestapt aan het stadion en is zo zonder ticket binnen geraakt

Gewoon zo doorlopen en zomaar naar binnen zonder ticket in één van de modernste stadions ter wereld?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op dec 29, 2015, 07:19:22
Gewoon zo doorlopen en zomaar naar binnen zonder ticket in één van de modernste stadions ter wereld?

Je weet toch dat alles mogelijk is in de wondere wereld van Jona93?