Hoofdmenu

Lotingen

Gestart door Nort, aug 25, 2016, 17:56:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

In een keer vond ik lotingen niet meer leuk. Net als vorig jaar besloten alle bekerwedstrijden van Willem II te bezoeken (ook harkemase boys uit bijv), met een uitzondering, Ajax uit. Dit jaar dus geen bekerwedstrijd van Willem II voor mij, twee keer winnen in de arena gaat echt te veel van het goede zijn

Joost

Wat er met de loting van de KNVB Beker gisteren gebeurde moet wel haast uitgedacht zijn door iemand die niet goed bij zijn hoofd is.

Koning Kriel

Buiten die rare regel dat ploegen die Europees spelen niet tegen elkaar kunnen loten (waardoor jullie Roda en geen AZ tegen krijgen) was er niet veel raars aan volgens mij

Joost

Citaat van: Koning Kriel op aug 28, 2016, 20:37:09
Buiten die rare regel dat ploegen die Europees spelen niet tegen elkaar kunnen loten (waardoor jullie Roda en geen AZ tegen krijgen) was er niet veel raars aan volgens mij

Daar doelde ik op. Waarom niet die Europese teams eerst loten zoals al jaren prima werkte. Dit was kolderiek.

Koning Kriel

Citaat van: Joost op aug 28, 2016, 20:39:26
Daar doelde ik op. Waarom niet die Europese teams eerst loten zoals al jaren prima werkte. Dit was kolderiek.

Ja dat is waar, en excuus ik dacht dat ik op Nort reageerde ;)

Nort

Terugkomend op de bekerloting, ik zou graag het Duitse model hier ingevoerd zien (laagst geklasseerde team speelt thuis) en het liefst ook nog met open loting. Tja en dan krijgt PSV ook nog Roda JC op bezoek. De laatste twee beker ontmoetingen waren bijzonder pijnlijk:

30-10-2013 PSV 1-3 Roda JC (in het seizoen dat Roda JC degradeerde)
20-01-2015 Roda JC 3-2* PSV (in het seizoen dat Roda JC in de JP speelde)
*na verlenging

Joost

Citaat van: nort op aug 29, 2016, 09:12:18
Terugkomend op de bekerloting, ik zou graag het Duitse model hier ingevoerd zien (laagst geklasseerde team speelt thuis) en het liefst ook nog met open loting. Tja en dan krijgt PSV ook nog Roda JC op bezoek. De laatste twee beker ontmoetingen waren bijzonder pijnlijk:

30-10-2013 PSV 1-3 Roda JC (in het seizoen dat Roda JC degradeerde)
20-01-2015 Roda JC 3-2* PSV (in het seizoen dat Roda JC in de JP speelde)
*na verlenging

Ik vind de huidige opzet anders prima. Voor amateurclubs is het ook een geweldige belevenis om een keer naar een grote club te mogen. Ik kan me voorstellen dat FC Emmen uit minder leuk is dan Feyenoord uit maar dat is de charme van het toernooi.

Je hebt overigens pech Nort, ik ben er bij als Roda naar PSV moet en heb Roda daar in 7 keer nog nooit zien verliezen.

Nort

Citaat van: Joost op aug 29, 2016, 12:21:15
Ik vind de huidige opzet anders prima. Voor amateurclubs is het ook een geweldige belevenis om een keer naar een grote club te mogen. Ik kan me voorstellen dat FC Emmen uit minder leuk is dan Feyenoord uit maar dat is de charme van het toernooi.

Je hebt overigens pech Nort, ik ben er bij als Roda naar PSV moet en heb Roda daar in 7 keer nog nooit zien verliezen.
Uitgezonderd van de top-3, komt die geweldige belevenis er pas bij de kwartfinales. Daarvoor zit er nauwelijks een kip op de tribune als het pakweg Heracles Almelo - JVC Cuijk of De Graafschap - Kozakken Boys wordt. Zelfs als men de kaartjes gratis weggeeft zit er nog maar een paar man op de tribune. Dan kun je de wedstrijd beter spelen bij de amateurclub waar de omheining een keer gevuld is.

Tja Joost, dan is het hopen op een vroege aftrap en een hele lange file op de A2. Ik mag overigens aan nemen dat je nergens zo goed track-record hebt als in het Philips Stadion... Bizar natuurlijk.

Joost

Citaat van: nort op aug 29, 2016, 13:14:28
Uitgezonderd van de top-3, komt die geweldige belevenis er pas bij de kwartfinales. Daarvoor zit er nauwelijks een kip op de tribune als het pakweg Heracles Almelo - JVC Cuijk of De Graafschap - Kozakken Boys wordt. Zelfs als men de kaartjes gratis weggeeft zit er nog maar een paar man op de tribune. Dan kun je de wedstrijd beter spelen bij de amateurclub waar de omheining een keer gevuld is.

Tja Joost, dan is het hopen op een vroege aftrap en een hele lange file op de A2. Ik mag overigens aan nemen dat je nergens zo goed track-record hebt als in het Philips Stadion... Bizar natuurlijk.

Ik ben net zo vaak met Roda bij RKC geweest en daar hebben we 1 schamel puntje binnengesnoept.

Bij NEC uit heb ik ook een erg mooi track record.

mike_t

Citaat van: cafebac op aug 25, 2016, 19:40:15
Mits niet op speeldag 1 graag naar Rostov. Benieuwd naar de reviews van degenen die er gisteren waren.

Mijn review is simpel : Boeken.
Stadion is lekker, stadion van SKA-SKVO zeker ook bezoeken en een kijkje nemen bij het in bouw zijnde Levberdon stadion. Dan heb je al 1 dag gevuld.
Verder is drank en eten goedkoop en wat is de kans dat je ooit nog eens naar Rostov zal gaan?
Centrum stelt niks voor, en modern kun je Rostov niet noemen. Maar juist het typische oostblok gebeuren (amper Engels, lekkere hoogbouw huizenblokken, gammelvervoer, mooie dames) maakt zo een trip geweldig. Ook omdat dingen anders lopen dan bij de reguliere trips.
Ik hoop voor jullie dat het weer meevalt, anders is Rostov wat troosteloos.

HRM1880

Vandaag ook weer serieus gevloekt op de loting. Ter amusement van mijn collega's, dat dan weer wel.

cafebac

Citaat van: mike_t op aug 29, 2016, 13:47:48
Mijn review is simpel : Boeken.
Stadion is lekker, stadion van SKA-SKVO zeker ook bezoeken en een kijkje nemen bij het in bouw zijnde Levberdon stadion. Dan heb je al 1 dag gevuld.
Verder is drank en eten goedkoop en wat is de kans dat je ooit nog eens naar Rostov zal gaan?
Centrum stelt niks voor, en modern kun je Rostov niet noemen. Maar juist het typische oostblok gebeuren (amper Engels, lekkere hoogbouw huizenblokken, gammelvervoer, mooie dames) maakt zo een trip geweldig. Ook omdat dingen anders lopen dan bij de reguliere trips.
Ik hoop voor jullie dat het weer meevalt, anders is Rostov wat troosteloos.

Bedankt voor de review, zojuist ticket geboekt :)

San Paolo

Zware loting helaas voor PSV. Had ook wel op wat andere tegenstanders gehoopt maar Munchen met maar 1 overnachting is wel even gunstig i.v.m. de vrije dagen. Leuke gelegenheid om een keer de Allianz Arena gezien te hebben aangezien het mij niet trekt om er een thuiswedstrijd van Bayern in competitie te bezoeken.