Week 3 / 12 - 18 jan 2009

Gestart door Ici c est Paris, dec 12, 2008, 17:46:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieros

Welke zou jij aanbevelen? Hasselt - Patro of Patro - Geel?

Joost

Citaat van: HJanneman op dec 16, 2008, 22:56:46
Als je de ultieme steile ervaring zoekt, dan zit je daar zeker goed,want tegen Sint-Truiden zat ik vorig seizoen in U1 en sommige mensen liepen met hun handen aan de railing vastgekrampt achterstevoren van de trap en zonder op te staan zag ik de zijlijn aan onze zijde niet.
Waar je ook zit, je zit altijd goed:geweldige sfeer en veel wedstrijden komen niet eens in aanmerking voor ticketingonline, omdat ze dan al uitverkocht zijn, laat staan dat er veel keuze in verschillende vakken overblijft.
Het stadion is praktisch altijd uitverkocht, dus nu je via deze weg nog kaarten kunt krijgen, zou ik er voor gaan.

Iedere wedstrijd van Standard gaat op ticketingonline....


Joost

Citaat van: Pieros op dec 17, 2008, 10:01:05
Welke zou jij aanbevelen? Hasselt - Patro of Patro - Geel?
Beide.

Pieros

Citaat van: Joost op dec 17, 2008, 10:44:43
Beide.

Dat gaat me helaas niet lukken. Dat is het lastige.

Joost

Citaat van: Pieros op dec 17, 2008, 12:20:54
Dat gaat me helaas niet lukken. Dat is het lastige.
Hasselt v Patro was vorig jaar leuk maar stel je je er niet al teveel van voor. Daarnaast is door de zege van Heist in Hasselt het kampioenschap al ver gedaan.

HJanneman

Citaat van: Joost op dec 17, 2008, 10:44:08
Iedere wedstrijd van Standard gaat op ticketingonline....


Dan hebben ze dat aangescherpt(waarschijnlijk van ticketingonline.be's kant), want toen ik vorig seizoen e-mailcontact met Standard ondernam om, buiten een lidmaatschap bij een fanclub en bezoek aan het secretariaat, kaarten te regelen voor 'mooie affiches' werd mij verteld dat deze niet voor internetverkoop in aanmerking kwamen, daarna kwamen ze met andere voorstellen(wedstrijden tegen minder grote ploegen).

Pieros

Citaat van: Joost op dec 17, 2008, 13:15:42
Hasselt v Patro was vorig jaar leuk maar stel je je er niet al teveel van voor. Daarnaast is door de zege van Heist in Hasselt het kampioenschap al ver gedaan.

Plannen zijn door gisteren weer veranderd. Nu voor mij geen wedstrijd in België in januari, maar NEC - HSV en HSV - NEC in februari.

hgrm

Met een beetje geluk is er in Hamburg nog meer leuks te beleven.
Er van uitgaande dat de wedstrijd van NEC op donderdag is, zou het zo maar kunnen dat je op vrijdag een wedstrijdje van St Pauli, Altona'93 of één van de Traditionsvereine uit de Hamburgliga kunt meepakken. Als je bijvoorbeeld de kans krijgt een wedstijd van Concordia in het Mariëntalstadion te bezoeken: niet nadenken, meteen doen!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hielke

Citaat van: Pieros op dec 19, 2008, 19:05:36
Plannen zijn door gisteren weer veranderd. Nu voor mij geen wedstrijd in België in januari, maar NEC - HSV en HSV - NEC in februari.

Misschien niet de juiste plaats hiervoor, maar hulde aan NEC! Een mooie beloning voor een ploeg die nu al feitelijk een jaar lang fris en onbevangen voetbal speelt.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Maroboduus

Citaat van: hgrm op dec 19, 2008, 19:56:24
Met een beetje geluk is er in Hamburg nog meer leuks te beleven.
Er van uitgaande dat de wedstrijd van NEC op donderdag is, zou het zo maar kunnen dat je op vrijdag een wedstrijdje van St Pauli, Altona'93 of één van de Traditionsvereine uit de Hamburgliga kunt meepakken. Als je bijvoorbeeld de kans krijgt een wedstijd van Concordia in het Mariëntalstadion te bezoeken: niet nadenken, meteen doen!

Een blik op de speelkalender leert ons dat FC St. Pauli dat bewuste weekeinde uit bij 1860 München aan de bak moet. Daar staat dan tegenover dat Altona 93 in de Regionalliga thuis zal spelen tegen het tweede van Hannover 96 (waarschijnlijk op de zaterdag), dat op vrijdag Conconrdia in het terecht bewierrookte Marienthal Condor Hamburg ontvangt en dat men zondagmiddag de keuze heeft tussen een thuismatch van ASV Bergedorf 85, FC Eintracht Norderstedt 03 en SV Lurup Hamburg, die allemaal over hele aardige grounds beschikken. Ook FC St. Pauli II speelt die dag thuis, hoewel Sportplatz Sternschanzenpark wel duidelijk minder is dan de reeds hierboven genoemde grounds.
Kortom, je zou er een heerlijk weekeinde van kunnen maken. Ik begin spontaan ook zin te krijgen om dat weekeinde naar Hamburg te verkassen.

Mar

Het zijn allebei leuke wedstrijden. Maar ik denk dat Patro - Geel een mooiere affiche is dan Hasselt - Patro.

Wanneer we thuis spelen kunnen wij er wel een hels feestje van maken. Dat zal zeker het geval zijn thuis tegen Geel!

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op dec 17, 2008, 01:20:33
Begin er steeds meer voor te voelen om te overnachten in Mechelen, en dan ook naar RC Mechelen tegen Zulte Waregem te gaan.

Dat laatste lijkt mij een toppertje, maar gaat mij niet lukken. Ik ga zaterdag 17 januari naar Grays Athletic - Burton Albion.
@topicstarter; dan leven we dan alweer in 2009.

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op dec 17, 2008, 01:20:33
Begin er steeds meer voor te voelen om te overnachten in Mechelen, en dan ook naar RC Mechelen tegen Zulte Waregem te gaan.

Weet je al of je gaat?

Ik ga iig zeker naar Racing, helaas moet ik Malinwa laten schieten...

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jan 04, 2009, 17:43:34
Weet je al of je gaat?

Ik ga iig zeker naar Racing, helaas moet ik Malinwa laten schieten...

Ik moet op 14 januari 's ochtends op een waarschijnlijk niet te verplaatsen afspraak verschijnen, dus dat zit er denk ik niet in.