Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Nee, ik bedoel dat ze via de wedstrijd tegen Erfurt II de Relegation kunnen halen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Citaat van: Jehoentelaar op jun 13, 2015, 20:01:53
Zover ik kan achterhalen promoveren de nummers 1 en 2 uit zowel de Oberliga NOFV-Nord als de Oberliga NOFV-Süd. Lok kan alleen nog derde worden (en zou daarmee kwalificeren) dus dan moet de tegenstander de nummer drie uit de andere liga zijn, wat nu FC Schönberg 85 is. Deze ploeg zou nog tweede kunnen worden, waardoor FSV 63 Luckenwalde de Relegation in zou gaan.

Lang verhaal kort: Schönberg of Luckenwalde.

Zoiets zag ik ook staan. Optiek Rathenow wordt ook genoemd?

Hugo

Citaat van: Jehoentelaar op jun 13, 2015, 20:06:09
Nee, ik bedoel dat ze via de wedstrijd tegen Erfurt II de Relegation kunnen halen.

FCT1980 is niet helemaal scherp vandaag. Wss aan het bier op een bbq ofzo.

Jehoentelaar

Oja, die zag ik over het hoofd maar staat maar twee puntjes daarboven. Om het verhaal compleet te maken staat morgen Luckenwalde-Optik Rathenow op het programma (14:00). Wordt dus vervolgd.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FCT1980

Citaat van: Hugo op jun 13, 2015, 20:08:42
FCT1980 is niet helemaal scherp vandaag. Wss aan het bier op een bbq ofzo.

Och och net thuis inderdaad. Slecht om dan de laptop nog aan te zetten.
Mon excuse :)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

TonyS

Voorbereiding Bochum is ook duidelijk. De club van Verbeek speelt een paar leuke potjes tegen buren als RW Oberhausen en MSV Duisburg, met als knaller het duel tegen de BVB.
http://www.vfl-bochum.de/site/_home/aktuelles/15552_bvbkommtzursaisonerouml_x_semi_x_ffnungp.htm

Sebastiaan_W

Tolheffing wordt met een jaar uitgesteld.

Joost

Citaat van: Sebastiaan_W op jun 18, 2015, 07:42:26
Tolheffing wordt met een jaar uitgesteld.
Dat is fijn, dat scheelt dan toch weer even een kleine 200 Euro volgend jaar.

Luccie

Ik dacht dat het rond de 100 euro op jaarbasis zal gaan kosten.
Nu moet ik zeggen dat ik de laatste berichtgevingen hierover niet meer heb gevolgd.

Joost

Citaat van: Luccie op jun 18, 2015, 09:23:42
Ik dacht dat het rond de 100 euro op jaarbasis zal gaan kosten.
Nu moet ik zeggen dat ik de laatste berichtgevingen hierover niet meer heb gevolgd.
Klopt, maar we hebben 2 auto's. Het is voor ons niet te doen om slechts 1 auto te registreren, daarvoor komen we te vaak in Duitsland. Ik ben bijvoorbeeld deze maand alleen al 5 keer in Duitsland geweest.

geraldando

Denken jullie dat de wedstrijd Düsseldorf-Duisburg er een is die leeft? Zit eraan te denken deze op mijn lijstje te zetten.
Favoriete ground: Bosuilstadion

Jehoentelaar

De grote rivaal van Düsseldorf is Köln maar de wedstrijd tegen Duisburg is zover ik weet ook een beladen Rheinderby.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Langemannetje

In dat geval zou ik hem omdraaien, Duisburg - Düsseldorf. Esprit Arena is echt een evenementenbak, het stadion in Duisburg heeft wel wat vind ik.
73 grounds in 14 verschillende landen

Nort

Citaat van: Langemannetje op jul 09, 2015, 17:29:14
In dat geval zou ik hem omdraaien, Duisburg - Düsseldorf. Esprit Arena is echt een evenementenbak, het stadion in Duisburg heeft wel wat vind ik.

Die in Duisburg is even afschuwelijk!

spons

Citaat van: nort op jul 09, 2015, 17:49:19
Die in Duisburg is even afschuwelijk!

Ik zie inderdaad ook weinig verschil
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen