Week 40: 30 september t/m 6 oktober

Gestart door syntric, sep 23, 2019, 12:29:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: FCT1980 op okt 02, 2019, 08:11:24
Toch vind ik het zonde dat ik dat stadion niet heb gezien.
Leek me toch een imposant bouwwerk.

Daar heb je echt niets aan gemist.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

maikelll043

04/09  Helmond Sport - MVV Maastricht niet welkom
06/09  Royal Antwerp FC - Standard de Liege

hgrm

Citaat van: WATP op okt 01, 2019, 16:27:03
5/10 15.00 Spakenburg - Noordwijk
5/10 18.00 TEC Tiel - Scheveningen

Ramptoerisme op de Westmaat.... misschien ga ik ook nog wel even langs.
Ik heb Spakenburg gezien in de beker tegen SDO (moeizame 2-0 overwinning op een hoofdklasser) en het is nogal armoedig. En dat terwijl drie spelers die ze hebben laten gaan (Pilon, Oostinjen en Thies) bij DVS en GVVV wekelijks de pannen van het dak spelen.... En van De Wolf als trainer ben ik ook niet zo gecharmeerd. Zijn commentaar op Radio M is bijna elke week hetzelfde en gaat eigenlijk nooit over voetbalinhoud, alleen maar slap gelul over afspraken niet nakomen en inzet en dat soort dingen. Ik twijfel aan de tactische kwaliteiten van De Wolf.

Parkeertip: Oude Bocht (westzijde), Zuiderzeelaan, Wieringer Vlaak. Op 5 minuten lopen van de ground en als het al druk is na afloop, ben je via de Zuiderzeelaan sneller het dorp uit dan via de Groen van Prinsterersingel (de hoofdweg naar het sportpark). Het zou in drie kwartier moeten kunnen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen


Ici c est Paris

Op de valreep:

03/10 AZ - Manchester United


Ajacied


Danny

Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

Hunebed on tour

4/10 De Graafschap - Almere City
6/10 MSC - vv Hoogeveen

MichielB

5/10 KFC Sint Lenaerts - Beringen of Hoogstraten VV - ASV Geel
6/10 PSV - VVV

Langemannetje

Citaat van: hgrm op okt 03, 2019, 09:41:54
Ramptoerisme op de Westmaat.... misschien ga ik ook nog wel even langs.
Ik heb Spakenburg gezien in de beker tegen SDO (moeizame 2-0 overwinning op een hoofdklasser) en het is nogal armoedig. En dat terwijl drie spelers die ze hebben laten gaan (Pilon, Oostinjen en Thies) bij DVS en GVVV wekelijks de pannen van het dak spelen.... En van De Wolf als trainer ben ik ook niet zo gecharmeerd. Zijn commentaar op Radio M is bijna elke week hetzelfde en gaat eigenlijk nooit over voetbalinhoud, alleen maar slap gelul over afspraken niet nakomen en inzet en dat soort dingen. Ik twijfel aan de tactische kwaliteiten van De Wolf.
De Wolf was in Veenendaal populair om zijn voorkomen, maar zeker niet om het voetbal wat men te zien kreeg. Erg verdedigend, backs kwamen de middellijn bijna niet over.

05-04 GVVV - IJsselmeervogels
73 grounds in 14 verschillende landen

maikelll043

Citaat van: maikelll043 op okt 03, 2019, 07:01:19
04/10  Helmond Sport - MVV Maastricht niet welkom
06/10  Royal Antwerp FC - Standard de Liege

+  05/10  KRC Mechelen - KFC Nijlen

Hunebed on tour

Citaat van: Hunebed on tour op okt 04, 2019, 01:10:28
4/10 De Graafschap - Almere City
6/10 MSC - vv Hoogeveen
Vanwege slecht weer was MSC - vv Hoogeveen afgelast.
Toen maar besloten om naar de amateurtak van Emmen tegen SDO Bussum te gaan. Goeie keus uiteindelijk, eindstand 6-6.

hgrm

De meeste thuiswedstrijden van SDO bezoek ik, maar uit alleen als het uitkomt en in de buurt is. Nu wel een beetje spijt dat ik niet naar Emmen getogen ben....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hunebed on tour

Citaat van: hgrm op okt 07, 2019, 11:48:41
De meeste thuiswedstrijden van SDO bezoek ik, maar uit alleen als het uitkomt en in de buurt is. Nu wel een beetje spijt dat ik niet naar Emmen getogen ben....

Het was een lekkere pot voetbal om weg te kijken op de zondagmiddag.
Ik ben volgende week in de buurt dus denk dat ik dan maar eens een thuiswedstijdje in De Kuil ga bezoeken.