Speelschema's 2014/15

Gestart door Freekos79, mei 26, 2014, 12:19:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

voetbalfan

Speelschema's voor eerste en tweede (België) komen blijkbaar morgen uit. Via een officieuze facebook-pagina is dit de eerste speeldag voor tweede klasse. Ik weet wel niet of er iets van waar is, dat zullen we morgen wel zien:
Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Dessel Sport - Patro Eisden Maasmechelen
AFC Tubize - KVW Zaventem
Excelsior Virton - Racing Mechelen
KSV Roeselare - RFC Seraing
AS Eupen - Lommel United
ASV Geel - OH Leuven
KSK Heist - RAEC Mons
STVV - WS Bruxelles

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op jun 11, 2014, 14:56:07
Speelschema's voor eerste en tweede (België) komen blijkbaar morgen uit. Via een officieuze facebook-pagina is dit de eerste speeldag voor tweede klasse. Ik weet wel niet of er iets van waar is, dat zullen we morgen wel zien:
Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Dessel Sport - Patro Eisden Maasmechelen
AFC Tubize - KVW Zaventem
Excelsior Virton - Racing Mechelen
KSV Roeselare - RFC Seraing
AS Eupen - Lommel United
ASV Geel - OH Leuven
KSK Heist - RAEC Mons
STVV - WS Bruxelles
Ondertussen heeft iemand van de bond laten weten dat die voor tweede klasse pas de laatste week van juni zouden uitkomen.

Bossche Bol

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'


spons

Op 1 juli worden in Nederland de schema's voor het amateurvoetbal bekend gemaakt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

rogo_breda

Iemand een idee wanneer de hoogste Luxemburgse divisie uitkomt?

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Voetbalman

Ik ga met de vriendin nog trachten een vriend te bezoeken in Corfu. Uiteraard is het eerste wat we dan doen kijken of er iets op voetbalgebied te bekijken valt. Er is een plaatselijke eersteklasser PAE Kerkyra, net terug gepromoveerd naar de Superleague. Iemand een idee wanneer de Griekse fixtures uitkomen? Ze starten daar eind augustus, dus zou misschien nog even kunnen duren, maar het helpt natuurlijk niet om de reis te plannen.


Voetbalman

Citaat van: GiertjeNL op jun 17, 2014, 10:46:55
Capital One Cup 1st Round
http://www.capitalonecup.co.uk/news/article/capital-one-cup-round-1-draw-1645972.aspx

Met ... MK Dons vs AFC Wimbledon als eerste echte affiche van 't jaar. Voor mij althans.

ðe waan

Loting ronde 1 en 2 van de KNVB Beker is op 3 juli.

Op die dag wordt ook het programma van de Topklassen bekend gemaakt.

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

cafebac

Iemand die weet wanneer het programma van de eerste ronde van de Belgische Beker uitkomt?