Week 17, maandag 19 april t/m zondag 25 april

Gestart door wekke, apr 13, 2010, 11:12:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: AthleticHolanda op apr 24, 2010, 18:04:58
Bedankt dat gaat al een stuk makkelijker, het stadion in Boom staat al erg lang op de verlanglijst en met de nakende promotie naar 2e gaan ze natuurlijk alleen 's avonds spelen komend seizoen, dus is het min of meer nu of nooit, tevens is Eendracht natuurlijk een aantrekkelijke tegenstander.

Ik weet nu niet of Rupel Boom een goede lichtinstallatie heeft, indien niet kan het wel zijn dat zij in 2e vast op zondag blijven spelen. Het staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik ga toch nog wachten voor de wedstrijd tegen Heist op 9mei.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op apr 24, 2010, 18:14:08
Ik weet nu niet of Rupel Boom een goede lichtinstallatie heeft, indien niet kan het wel zijn dat zij in 2e vast op zondag blijven spelen. Het staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik ga toch nog wachten voor de wedstrijd tegen Heist op 9mei.

Dat zou inderdaad ook kunnen maar het valt me op dat er slechts enkele clubs zijn in Tweede Klasse die zondags spelen, zo uit m'n hoofd is Tienen er één van.

Die wedstrijd op 9 mei is inderdaad dé kraker, al valt dan wel te hopen dat de marge minder dan vier punten bedraagt...

wekke

#32
Inderdaad. Tienen, Wetteren, OHL en Boussu spelen het merendeel van hun wedstrijden op zondag.

Boom moet nog thuis tegen Aalst, in Torhout en Heist nog thuis Sottegem en naar RC Mechelen. Daarna dan op 9mei tegen elkaar. Veel zal dus afhangen van Boom-Aalst. Als Rupel dat overleeft dan zal de titelstrijd wel beslist zijn. Al hoop ik, voor die laatste wedstrijd, dat ze nog een steekje laten vallen.

Voor de forumgangers die eventueel morgen in Antwerpen en omstreken moeten zijn, nog dit:

CiteerWie met de wagen rondrijdt moet rekening houden met het tijdelijk afsluiten van de Kennedy-, Bolivar- en Waaslandtunnel.

- Kennedytunnel: afgesloten tussen 13.15 en 17.30 uur (koker richting Gent)*
- Bolivartunnel: afgesloten tussen 12 en 17.30 uur
- Waaslandtunnel: afgesloten van 9 tot 11 uur en van 14 tot 19 uur

* het verkeer wordt in beide richtingen door de andere koker geloodst

Joost

Ik zou wachten tot volgend jaar Boom v Antwerp.

AthleticHolanda

#34
Citaat van: Joost op apr 25, 2010, 12:24:31
Ik zou wachten tot volgend jaar Boom v Antwerp.

Moeten ze wel eerst promoveren, en als ze zo voetballen als deze middag gaat ze dat nooit lukken. Vanaf minuut 22 stonden ze met een man meer op het veld om een 0-1 achterstand weg te werken, het werd 1-3...

De fans van Eendracht waren overigens, logischerwijs met zo'n wedstrijdverloop, goed op dreef. Mooi om te zien dat ze zoveel uitfans blijven meenemen.

@Breda, Laatste zonder wedstrijd: 24 IV 2010 / Berckt, Baarlo (vh. SC VVV '03)

Heeft VVV'03 ooit in Baarlo gespeeld, of hoe moet ik dat zien? En is dat de moeite waard om langs te gaan? Ken het hele complex niet, weet alleen dat het bij dat kasteel ligt...

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op apr 25, 2010, 22:38:34
@Breda, Laatste zonder wedstrijd: 24 IV 2010 / Berckt, Baarlo (vh. SC VVV '03)

Heeft VVV'03 ooit in Baarlo gespeeld, of hoe moet ik dat zien? En is dat de moeite waard om langs te gaan? Ken het hele complex niet, weet alleen dat het bij dat kasteel ligt...

VVV heeft in 1954/55 in Baarlo gespeeld, afwisselend met De Kraal.
Ik ben ook wel benieuwd of er nog wat te zien is; zo ja, dan rijd ik er vrijdag langs als ik naar Neunkirchen rijd. Via Eindhoven of via Venlo naar Maastricht maakt ook weer niet zoveel uit...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op apr 25, 2010, 23:13:33
VVV heeft in 1954/55 in Baarlo gespeeld, afwisselend met De Kraal.
Ik ben ook wel benieuwd of er nog wat te zien is; zo ja, dan rijd ik er vrijdag langs als ik naar Neunkirchen rijd. Via Eindhoven of via Venlo naar Maastricht maakt ook weer niet zoveel uit...

Ik ben ook zeer benieuwd. Het is nogal een omweg, je moet weer terug naar Blerick.

Het STadioncomplex meldt dat er overwoekerde tribunes zijn, ik heb eigenlijk geen idee waarom ik er nog nooit ben geweest.

Overigens, komende vrijdag start de meivakantie, dat weet je vast, maar dan is het verkeer zuidwaarts een gigantische chaos. Ik zou je willen adviseren om via Roermond naar Dusseldorf te rijden en dan zuidwaarts te gaan

wekke

Kampioenen!!!
Het moest er eventjens uit ;-)

Hugo

Citaat van: wekke op apr 26, 2010, 00:31:53
Kampioenen!!!
Het moest er eventjens uit ;-)

Feli, ben blij dat Lierse SK weer terug is in 1e Klasse. Wellicht er volgende seizoen maar weer eens heen.