Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Lek11

Ik wil volgend seizoen eens naar AC Milan. Iemand ervaring met het regelen van kaartjes voor een thuiswedstrijd van AC?

Peenvogel

#316
Citaat van: Lek11 op mei 04, 2010, 14:03:07
Ik wil volgend seizoen eens naar AC Milan. Iemand ervaring met het regelen van kaartjes voor een thuiswedstrijd van AC?

Kun je je grote vriend Clarence niet bellen? Online kan het ook. Maar San Siro zit toch zelden vol?

http://www.bestticket.it/newbt/default.asp?shop_id=MILANENG

If you're in Italy and you want to see an AC Milan match in the San Siro Stadium, you can buy a ticket in each of the following banks, belonging to Intesa Sanpaolo Group:

• Banca Intesa Sanpaolo
• Cassa di Risparmio del Veneto
• Banco di Napoli
• Banca di Credito Sardo
• Cassa di Risparmio in Bologna (CARISBO)
• Cassa dei Risparmi di Forlì e della Romagna
• Banca dell'Adriatico
• Cassa di Risparmio del Friuli Venezia Giulia

spons

Citaat van: Lek11 op mei 04, 2010, 14:03:07
Ik wil volgend seizoen eens naar AC Milan. Iemand ervaring met het regelen van kaartjes voor een thuiswedstrijd van AC?

gewoon aan de kassa kopen op de dag van de wedstrijd, behalve de wedstrijd tegen Inter en heel misschien tegen Juventus of een CL wedstrijd is het nooit uitverkocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

wekke

Jammer genoeg kan ik je niet helpen. Sint-Truiden ligt niet echt bij de deur om tickets te gaan halen en STVV supporters zijn er hier in de regio niet.

Best eens gewoon naar de club mailen of bellen. De immervriendelijke Limburgers helpen u normaal wel verder.

King Nothing

Citaat van: Breda op mei 09, 2010, 23:10:37
Zou graag op zondag 16/5 naar Sint-Truiden vs. RC Genk, maar als ik de website van STVV bestudeer, meen ik te begrijpen dat er alleen aan het stadion in de VVK kaartjes gekocht kunnen worden en niet (i.t.t. de wedstrijd van donderdag in Genk) online.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen met kaartjes? Het zal wel moeilijk worden, vermits hier op het forum bij mijn weten geen STVV-supporters uithangen...
Ik ken via een ander forum een STVV supporter, ik ga eens zien of ik via hem wat kan regelen.
Hoeveel kaarten had u gehad willen hebben?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Hielke

Is er hier iemand die mij aan een Sparta-clubkaart of twee kaarten voor Sparta - Excelsior van zondag a.s. kan helpen?

Zou mooi zijn!

Daniel

Het 1e weekend van oktober ga ik met 3 vrienden naar Belgie en Frankrijk. Over de wedstrijd in Belgie (STVV-Westerlo) maak ik me geen zorgen maar op 3 oktober gaan we naar Lille-Montpellier. Nu wil ik kaarten bestellen via internet. Heeft iemand ervaring met Lille en online bestellen? Krijg ik de kaarten wel op tijd in huis als ik ze deze week bestel?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Joost

Citaat van: Daniel op sep 13, 2010, 15:10:29
Het 1e weekend van oktober ga ik met 3 vrienden naar Belgie en Frankrijk. Over de wedstrijd in Belgie (STVV-Westerlo) maak ik me geen zorgen maar op 3 oktober gaan we naar Lille-Montpellier. Nu wil ik kaarten bestellen via internet. Heeft iemand ervaring met Lille en online bestellen? Krijg ik de kaarten wel op tijd in huis als ik ze deze week bestel?

Ik heb recent bij Valenciennes besteld, in het frans, en ik kreeg een e-ticket. Het leek een service die competitiebreed werd aangeboden dus misschien bij jou ook van toepassing?

Daniel

Ok, dus gewoon uitprinten en meenemen? Jammer van mijn ticketverzameling maar goed, hebben we in ieder geval de kaarten binnen!
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Joost

Citaat van: Daniel op sep 13, 2010, 15:35:36
Ok, dus gewoon uitprinten en meenemen? Jammer van mijn ticketverzameling maar goed, hebben we in ieder geval de kaarten binnen!

Wat ik bij Valenciennes kreeg op papier leek op een normaal ticket. Hij viel in ieder geval niet uit de toon in mijn collectie. Heb ooit bij SDC Putten v Heerenveen een kaartjes op A4 gehad dat tevens reclamepost was. Dat was afzien.

Voetbalhopper

Heeft iemand van jullie ervaring met Ticketone.it ?

Op een bepaald moment bij het bestellen van de kaarten (bari-cagliari) wordt dit gevraagd.

Tessera Personale:
Numero Tessera
Codice personale / PIN *

lijkt mij normaal gesproken je ID gegevens maar dat met pin begrijp ik niet. of kan je tegenwoordig in italie alleen nog kaarten kopen met een tessera del tifosi kaart ?

naar mijn idee was zo`n TDT kaart alleen voor uitwedstrijden.

Iemand die mij kan helpen ?

Stadionhopper

Citaat van: Daniel op sep 13, 2010, 15:10:29
Het 1e weekend van oktober ga ik met 3 vrienden naar Belgie en Frankrijk. Over de wedstrijd in Belgie (STVV-Westerlo) maak ik me geen zorgen maar op 3 oktober gaan we naar Lille-Montpellier. Nu wil ik kaarten bestellen via internet. Heeft iemand ervaring met Lille en online bestellen? Krijg ik de kaarten wel op tijd in huis als ik ze deze week bestel?

Lijkt me geen probleem om gewoon aan de kassa een kaartje te kopen. Montpellier is in Lille nou niet echt een publiekstrekker.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Roda heeft voor de niet risicoduels de clubcardverplichting afgeschaft. Gelijk een forse verandering want het zijn liefst 10 wedstrijden.

Voetbalhopper

Weet iemand een andere manier om aan kaarten te komen bij Standard Luik als via ticketingonline.

Of is het daar echt iedere wedstrijd uitverkocht ?

HJanneman

Grote kans dat het iedere wedstrijd echt uitverkocht is buiten vak U1(aangeboden op ticketingonline) om, want de overige kaarten worden bijna altijd verdeeld over de vele supportersclubs.

Je kunt Standard ook mailen, op die manier heb ik wel eens kaarten geregeld, maar ook die waren gek genoeg voor vak U1 !