Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Batflyer

Citaat van: Bob op jan 30, 2012, 13:44:57
We zijn in onze tijd in Londen niet in de mogelijkheid om een wedstrijd op White Hart Lane en/of het Emirates Stadium te bezoeken, terwijl we de stadions wel graag van binnen zien.
Ik denk dat het een beslissing ter plekke gaat worden.

Ik heb een paar jaar geleden een tour in het Emirates Stadium gedaan en dat was prima. Je ziet alle belangrijke plekken in het stadion en je hebt genoeg tijd om rond te kijken. Een self guided tour was er toen nog niet, dus ik weet niet of je dan dezelfde info krijgt die een normale gids geeft.

Als ik jou was, zou ik wel van tevoren boeken. Heb ik destijds ook gedaan en veel dagen zaten toen al volgeboekt.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

hstevenm

Mochten er mensen naar bijvoorbeeld vitesse of roda jc willen.. via ticketveiling.nl kun je goedkoop kaartjes kopen..
Heb zelf 2 kaarten voor 25 euro voor vitesse-twente..

Joost

Citaat van: hstevenm op jan 30, 2012, 20:34:58
Mochten er mensen naar bijvoorbeeld vitesse of roda jc willen.. via ticketveiling.nl kun je goedkoop kaartjes kopen..
Heb zelf 2 kaarten voor 25 euro voor vitesse-twente..

Wel mooie teksten daar:

Altijd al een echte Eredivisie wedstrijd willen meemaken? Kom dan samen met je kind, neefje of nichtje op 11 februari naar het Parkstad Limburg Stadion voor de wedstrijd Roda JC  – NEC. Tijdens deze topwedstrijd zit je in het sfeervolle familievak op de tribune Oost en krijg je daar ook nog een leuke goodiebag bij.


hgrm

Vraag me dan ook af wat een niet echte eredivisie wedstrijd is. Dordrecht en FC Oss die doen alsof maar stiekum toch gewoon eerstedivisie spelen ofzo???
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hstevenm

Citaat van: Joost op jan 30, 2012, 21:12:24
Wel mooie teksten daar:

Altijd al een echte Eredivisie wedstrijd willen meemaken? Kom dan samen met je kind, neefje of nichtje op 11 februari naar het Parkstad Limburg Stadion voor de wedstrijd Roda JC  – NEC. Tijdens deze topwedstrijd zit je in het sfeervolle familievak op de tribune Oost en krijg je daar ook nog een leuke goodiebag bij.

Je hebt ook pakketjes zonder goodiebag en waar je met een vriend etc, heen kunt;)

cafebac

Verschrikkelijk al die clubs die hun tickets maar dumpen op vakantieveilingen etc...
Hanteer gewoon marktconforme tickets voor je eigen supporters...

Joost

Citaat van: cafebac op jan 30, 2012, 23:12:43
Verschrikkelijk al die clubs die hun tickets maar dumpen op vakantieveilingen etc...
Hanteer gewoon marktconforme tickets voor je eigen supporters...

Ach, die paar extra toeschouwers maken niet zoveel uit. Ons stadion is toch groter dan nodig gebouwd dus plek genoeg. En voor mensen met weinig geld die graag eens willen komen is het een mooie oplossing, al zijn er bij ons daarvoor wel meer mogelijkheden.

Ralf

Zag vandaag op Groupon wel een aanbieding om  met DFDS naar Newcastle-Sunderland te gaan voor 148 euro.
Over sfeervolle wedstrijden gesproken :)

Hugo

Citaat van: cafebac op jan 30, 2012, 23:12:43
Verschrikkelijk al die clubs die hun tickets maar dumpen op vakantieveilingen etc...
Hanteer gewoon marktconforme tickets voor je eigen supporters...

Het is niet erg netjes naar je vaste bezoekers die de volle mep betalen.

Bob

Zaterdag 03 maart is in onze Londen-planning nog leeg. We hebben de keuze uit:
Leyton Orient - Walsall FC
Crystal Palace - Peterborough
Millwall FC - Reading FC

Zowel Crystal Palace als Leyton Orient liggen redelijk ver van ons hotel vandaan, volgens de vriend met wie ik ga. De optie met de minst lange reistijd is dus een bezoek brengen aan Millwall. Is dit een aanrader? Iemand met enige ervaringen wat Millwall betreft?

ALenstra

Millwall is fantastisch. Gewoon doen.

Joost

Citaat van: Bob op feb 07, 2012, 16:58:16
Zaterdag 03 maart is in onze Londen-planning nog leeg. We hebben de keuze uit:
Leyton Orient - Walsall FC
Crystal Palace - Peterborough
Millwall FC - Reading FC

Zowel Crystal Palace als Leyton Orient liggen redelijk ver van ons hotel vandaan, volgens de vriend met wie ik ga. De optie met de minst lange reistijd is dus een bezoek brengen aan Millwall. Is dit een aanrader? Iemand met enige ervaringen wat Millwall betreft?

Waar ligt het hotel? Leyton Orient is namelijk heel goed te bereiken met de metro, voor Palace en Millwall moet je met de trein.

Qua wedstrijd valt er weinig van te zeggen. Het kunnen allemaal saaie 0-0's of geweldige 3-5's worden. Wel is het zo dat alle drie de wedstrijden door fans van de teams niet als geweldig interessant zullen worden gezien. Wat dat betreft zou je beter kunnen kiezen voor bijvoorbeeld Dagenham & Redbridge tegen Bradford City, tegen degradatie in League Two. Qua stadion misschien wel de minste maar Bradford komt altijd met heel veel supporters.

Waarom niet QPR v Everton?

Bob

Citaat van: Joost op feb 07, 2012, 17:53:16
Waar ligt het hotel? Leyton Orient is namelijk heel goed te bereiken met de metro, voor Palace en Millwall moet je met de trein.

Qua wedstrijd valt er weinig van te zeggen. Het kunnen allemaal saaie 0-0's of geweldige 3-5's worden. Wel is het zo dat alle drie de wedstrijden door fans van de teams niet als geweldig interessant zullen worden gezien. Wat dat betreft zou je beter kunnen kiezen voor bijvoorbeeld Dagenham & Redbridge tegen Bradford City, tegen degradatie in League Two. Qua stadion misschien wel de minste maar Bradford komt altijd met heel veel supporters.

Waarom niet QPR v Everton?

Google Maps zegt dat het hotel in 'Clapham Common South Side, London SW4 9DJ' ligt. Geen idee of je daar iets aan hebt? Mijn maat gaat over het vervoer, hij kent de weg in Londen redelijk goed, dus ik zal hem het idee om met de trein naar Palace of Millwall te gaan straks even voorleggen, eveneens als de wedstrijd van Dagenham & Redbridge. Neemt Bradford City ook veel supporters mee naar de wedstrijd op dinsdagavond 28-02 tegen Barnet FC? Daar zijn we namelijk ook bij.

Queens Park Rangers bezoeken we een week eerder al op Loftus Road, in de derby tegen Fulham FC.

ALenstra

Clapham heeft een aantal treinstations waaronder het drukste van Groot Brittannie: Clapham Junction. En van daaruit heb je een rechtstreekse verbinding naar Norwood Junction, het station voor Crystal Palace FC.

Joost

Als je zo lang naar Londen gaat zou ik bijna zeggen, pak een trein 's ochtends en ga naar Oxford v Swindon. Dat is een uur en qua wedstrijd de allerleukste.