Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Sander11 op okt 11, 2012, 14:15:42
Verkoopt dusseldurf wel uit?? Want toen ze 2e speelde was er in het stadion meer lege stoelen dan volle stoelen!

Dat klopt niet helemaal. Dusseldorf had vorig jaar in 2e een gemiddelde van zo'n 35.000 toeschouwers. Toch niet slecht lijkt me
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

1893

Citaat van: Koning Kriel op okt 11, 2012, 14:58:34
Wedstrijden tegen Schalke en Bayern zijn uitverkocht. Ook de bekerwedstrijd tegen Gladbach komt waarschijnlijk niet in vrije verkoop en zal zeker uitverkocht zijn. Voor de wedstrijden tegen Wolfsburg en Hoffenheim is de verwachting dat deze niet uitverkopen maar dat het stadion wel behoorlijk vol zit. Ik heb zelf vooraf besteld om goedkopere kaarten op een redelijke plek te hebben. Heb nu kaarten voor de 1e rij op de tweede ring achter de goal. Waarschijnlijk kun je op de wedstrijddag voor dat vak nog wel kaarten kopen maar dan zit je helemaal bovenin. Die 15 rijen lager is mij wel €0,67 per kaart waard.

Wat verwacht je van Düsseldorf-HSV? Moet ik daar vroeg bij zijn? Wedstrijd is op vrijdag 23 november.

Niels_Zitterd

Citaat van: 1893 op okt 12, 2012, 11:51:07
Wat verwacht je van Düsseldorf-HSV? Moet ik daar vroeg bij zijn? Wedstrijd is op vrijdag 23 november.

In 2009 heb ik de kraker in de DFB Pokal tussen beide teams bezocht, op een doordeweekse avond waren er toen dik 35.000 toeschouwers aanwezig. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en de kaarten regelen zodra ze in de verkoop gaan.
Dan heb je waarschijnlijk ook nog uit meer vakken keuze.

Koning Kriel

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 12, 2012, 12:14:17
In 2009 heb ik de kraker in de DFB Pokal tussen beide teams bezocht, op een doordeweekse avond waren er toen dik 35.000 toeschouwers aanwezig. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en de kaarten regelen zodra ze in de verkoop gaan.
Dan heb je waarschijnlijk ook nog uit meer vakken keuze.

Ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen. Vooraf bestellen kost je drie euro (per bestelling) maar je hebt wel betere plaatsen.

Ralf

Op tijd er bij zijn en de website goed in de gaten houden.
Ik ben 2 weken geleden naar Fortuna-Schalke geweest, waarbij ik gewoon via de online verkoop 5 kaarten heb gekocht.

Ik zou vooraf alvast een account aanmaken en dan kijken wanneer de verkoop begint. De club communiceert hier niet altijd even duidelijk over, daarom zou ik gewoon regelmatig ff op de site kijken.
Leden van de supportersclub kunnen doorgaans een week eerder bestellen, maar daarna zijn er nog voldoende kaarten over.

1893

Citaat van: Ralf op okt 14, 2012, 21:54:09
Ik ben 2 weken geleden naar Fortuna-Schalke geweest, waarbij ik gewoon via de online verkoop 5 kaarten heb gekocht.

Ik zou vooraf alvast een account aanmaken en dan kijken wanneer de verkoop begint. De club communiceert hier niet altijd even duidelijk over, daarom zou ik gewoon regelmatig ff op de site kijken.

Maar jij woont dan in Duitsland neem ik aan? Want we waren hier net tot de conclusie gekomen dat je online alleen een Duits adres kunt registreren.

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 12, 2012, 12:14:17
In 2009 heb ik de kraker in de DFB Pokal tussen beide teams bezocht, op een doordeweekse avond waren er toen dik 35.000 toeschouwers aanwezig. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en de kaarten regelen zodra ze in de verkoop gaan.

En toen speelden ze zelfs nog in de 3e (?) Bundesliga. Dat is een compleet andere situatie dan de huidige.

Ralf

Je kunt bij registratie alleen maar kiezen voor Duitsland inderdaad.
Ik woon niet in Duitsland, ik heb gewoon mijn Nederlandse adres ingevuld en achter postcode Niederlande toegevoegd.

Het adres is toch van ondergeschikt belang omdat de kaarten niet opgestuurd worden (die moet je afhalen) en niet op naam staan.

1893

Oh bedankt voor de tip! Dan ga ik me op die manier ook maar eens registreren.

hgrm

Het waren ook helemaal legale kaartjes volgens de legale weg, dat klopt. Maar het is toch jammer dat door dat soort absurde prijzen de lange zijden van het stadion halfleeg waren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Ik ben bezig onze jaarlijkse vriendengroep voetbalreis te plannen en daarvoor zijn een aantal opties. Een van de opties is de derby van Sevilla en nu heb ik hier al eens gelezen dat kaarten daarvoor geen probleem zouden moeten zijn. Een andere optie is Atletico Madrid - Real Madrid. Iemand enig idee of het mogelijk is voor deze wedstrijd kaarten te regelen?

cafebac

Goed dat je erover begint Kriel, ik neem aan dat voor thuiswedstrijden van Betis dan altijd kaarten aan de kassa te koop zijn? Ik ben zelf het weekend van 8 maart in Sevilla namelijk.

Victor Charlie Hotel

Citaat van: hgrm op okt 15, 2012, 22:49:06
Het waren ook helemaal legale kaartjes volgens de legale weg, dat klopt. Maar het is toch jammer dat door dat soort absurde prijzen de lange zijden van het stadion halfleeg waren.

Ja, dat zie ik overigens ook in andere stadions. Kan ook liggen aan de zwarthandel die ms op zijn gat ligt. Mensen willen dat soort absurde bedragen gewoon niet meer betalen. Maar als je toch een weekje naar Rome gaat, dan maakt die €110,00 ook niet meer uit, zoals je zelf ook al hebt gezegd.

Ben benieuwd. Ik volg eerst de sites van Lazio en Roma, mocht dat eind deze maand niets worden, dan surf ik wel naar Viagogo.

Victor Charlie Hotel

Zaterdag 3 november 2012 willen we naar Y-R KV Mechelen-RSC Anderlecht. Via ticketingonline.be is de wedstrijd uitverkocht, althans, hij wordt niet meer aangeboden. Volgens mij ook niet op Viagogo. Kan iemand mij aan 2 tickets helpen?

jona93

Citaat van: Victor Charlie Hotel op okt 17, 2012, 01:01:43
Zaterdag 3 november 2012 willen we naar Y-R KV Mechelen-RSC Anderlecht. Via ticketingonline.be is de wedstrijd uitverkocht, althans, hij wordt niet meer aangeboden. Volgens mij ook niet op Viagogo. Kan iemand mij aan 2 tickets helpen?
Een kameraad van mij gaat ook naar deze wedstrijd hij heeft zijn tickets wel al gekocht in voorverkoop.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Terranova

Denk eerlijk gezegd dat je via de reguliere weg moeilijk nog aan tickets zal geraken. Hoogstens voor de duurdere plaatsen...
Of hopen op een zwarte markt voor het stadion. Anderlecht is altijd populair.