Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: spons op nov 02, 2012, 11:18:29
Ik zou maar uitkijken als ik Twente was, Leerdam wil alleen naar Twente omdat zijn vriendjes Cabral, Fer en Castaignos daar spelen. Zo'n kabel hebben we ook ooit bij Oranje gehad met alle gevolgen vandien.

Fer vindt ik overigens nog steeds een uitstekende voetballer voor de rest ben ik blij dat we er van verlost zijn / worden.

Spons, hierbij zeg ik als Twentefan dat je gelijk hebt. Voor mij mag Leerdam wel wegblijven. Castaignos schopt ook geen deuk in een pakje boter en van Cabral kan ik nog niks zeggen. Die heeft nog geen goede kans gehad. En Fer is wel een topper bij ons.
Het ene stadion is het andere niet!

FCT1980

Castaignos is natuurlijk gewoon een topper.
Op training schiet hij ze er van alle kanten in en laat hij iedereen zijn hakken zien. Waarom het tijdens wedstrijden niet lukt is mij ook een raadsel. Neemt niet weg dat hij gewoon goed kan ballen. Denk ook dat het wel goed komt met hem.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op nov 02, 2012, 13:08:04
Castaignos is natuurlijk gewoon een topper.
Op training schiet hij ze er van alle kanten in en laat hij iedereen zijn hakken zien. Waarom het tijdens wedstrijden niet lukt is mij ook een raadsel. Neemt niet weg dat hij gewoon goed kan ballen. Denk ook dat het wel goed komt met hem.
Wanneer Castaignos moet nadenken gaat het mis. Je zag tegen Roda dat hij bij die plotse kans wel zonder nadenken scoorde.

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op nov 02, 2012, 13:08:04
Castaignos is natuurlijk gewoon een topper.
Op training schiet hij ze er van alle kanten in en laat hij iedereen zijn hakken zien. Waarom het tijdens wedstrijden niet lukt is mij ook een raadsel. Neemt niet weg dat hij gewoon goed kan ballen. Denk ook dat het wel goed komt met hem.

Ik hoop dat je gelijk krijgt,maar ik zie het somber in!
Het ene stadion is het andere niet!

Koploper07

Weet iemand hoe je aan kaartjes voor Borussia Dordmund kan komen?
Bestellen via de site is volgens mij bijna onmogelijk omdat het zo snel is uitverkocht.
Viagogo en seatwave beschouw ik als oplichters als je naar de prijs kijkt.

spons

Citaat van: Koploper07 op nov 08, 2012, 16:31:55
Weet iemand hoe je aan kaartjes voor Borussia Dordmund kan komen?
Bestellen via de site is volgens mij bijna onmogelijk omdat het zo snel is uitverkocht.
Viagogo en seatwave beschouw ik als oplichters als je naar de prijs kijkt.

Op de wedstrijddag bij het stadion, inderdaad een stuk goedkoper dan seatwave of viagogo
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Koploper07

Citaat van: spons op nov 08, 2012, 16:52:53
Op de wedstrijddag bij het stadion, inderdaad een stuk goedkoper dan seatwave of viagogo
Bedoel je dan echt gewoon aan de kassa's of via de zwarte markt?

Arjen

Via een uitspelende club die het vak niet uitverkoopt.

Victor Charlie Hotel

Gelezen op ticketingonline.be:

"K Lierse SK - YR KV Mechelen
Zaterdag  16 februari 2013,  20:00   Enkel nog tickets bij externe verkoopspunten
Herman Vanderpoorten Stadion - Lier
K. Lierse S.K."
 
In een andere topic werd gesteld dat kaarten voor de thuiswedstrijden van Lierse SK niet zo'n probleem zullen zijn. Maar de derby tegen Mechelen is de enige (!) wedstrijd waarvoor überhaupt nog kaarten verkrijgbaar zijn, tenminste, dat zegt ticketingonline.be. De rest is uitverkocht.

Daarom vraag ik de (ex-)Lierse-fans onder ons: hoe kom ik aan kaarten?




HRM1880

Citaat van: Victor Charlie Hotel op nov 08, 2012, 19:27:22
Gelezen op ticketingonline.be:

"K Lierse SK - YR KV Mechelen
Zaterdag  16 februari 2013,  20:00   Enkel nog tickets bij externe verkoopspunten
Herman Vanderpoorten Stadion - Lier
K. Lierse S.K."
 
In een andere topic werd gesteld dat kaarten voor de thuiswedstrijden van Lierse SK niet zo'n probleem zullen zijn. Maar de derby tegen Mechelen is de enige (!) wedstrijd waarvoor überhaupt nog kaarten verkrijgbaar zijn, tenminste, dat zegt ticketingonline.be. De rest is uitverkocht.

Daarom vraag ik de (ex-)Lierse-fans onder ons: hoe kom ik aan kaarten?
Gewoon aan het loket.


spons

Citaat van: Koploper07 op nov 08, 2012, 16:57:58
Bedoel je dan echt gewoon aan de kassa's of via de zwarte markt?

Zwarte markt maar dat is in duitsland altijd redelijk betaalbaar, je betaald misschien 10 euro meer dan de orginele prijs
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: Victor Charlie Hotel op nov 08, 2012, 19:27:22
Gelezen op ticketingonline.be:

"K Lierse SK - YR KV Mechelen
Zaterdag  16 februari 2013,  20:00   Enkel nog tickets bij externe verkoopspunten
Herman Vanderpoorten Stadion - Lier
K. Lierse S.K."
 
In een andere topic werd gesteld dat kaarten voor de thuiswedstrijden van Lierse SK niet zo'n probleem zullen zijn. Maar de derby tegen Mechelen is de enige (!) wedstrijd waarvoor überhaupt nog kaarten verkrijgbaar zijn, tenminste, dat zegt ticketingonline.be. De rest is uitverkocht.

Daarom vraag ik de (ex-)Lierse-fans onder ons: hoe kom ik aan kaarten?

Gewoon de site eens bekijken...?

http://www.lierse.com/nl/news/ticketinfo-beerschot-en-gent

Freekos79

Citaat van: Victor Charlie Hotel op nov 08, 2012, 19:27:22
Gelezen op ticketingonline.be:

"K Lierse SK - YR KV Mechelen
Zaterdag  16 februari 2013,  20:00   Enkel nog tickets bij externe verkoopspunten
Herman Vanderpoorten Stadion - Lier
K. Lierse S.K."
 
In een andere topic werd gesteld dat kaarten voor de thuiswedstrijden van Lierse SK niet zo'n probleem zullen zijn. Maar de derby tegen Mechelen is de enige (!) wedstrijd waarvoor überhaupt nog kaarten verkrijgbaar zijn, tenminste, dat zegt ticketingonline.be. De rest is uitverkocht.

Daarom vraag ik de (ex-)Lierse-fans onder ons: hoe kom ik aan kaarten?

Dit staat er bij de wedstrijd Lierse - Mechelen van vorig seizoen:
ticket-info:
Dit is een wedstrijd met verhoogd risico, d.w.z. dat de loketten zowel voor de thuis- als de bezoekende supporters gesloten blijven op de matchdag. Voor de bezoekers geldt tevens een combiregeling.
Tickets voor Lierse fans kunnen enkel in voorverkoop verkregen worden via het secretariaat van Lierse. Ook hier met een maximum van 4 per geregistreerde Lierse supporter.

Ben ook van plan deze wellicht te bezoeken.
Volgende wedstrijd: ?

wekke

Tijdens Lierse - KV Mechelen zijn de loketten ten alle tijden gesloten!
Wie toch kaartjes wil, kan zich eventueel tot mij richten. Ik heb 11 seizoenen een abo gehad op Lierse.
Voor je eigen veiligheid, en ook voor mezelf mocht mijn naam op het kaartje staan, is het wel aangeraden om enige sympathie/support voor die overhypte club uit Mechelen voor/tijdens/na de wedstrijd te tonen.