Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Terranova

Ben in December tegen KV Kortrijk geweest en toen was het geen probleem om kaartjes af te halen aan de kassa. Wedstrijd was toen bij lange na niet uitverkocht. Denk ook dat het tegen Lokeren (wat nergens meer om gaat) niet uitverkocht zal geraken :)

Edit: Ik zie dat je voor Den Bosch bent. Die hebben toch een vriendschapsband met Standard ofzo ? Zat tegen Kortrijk een hele groep Bosschenaren boven ons (incl. spandoek).

3434

Iemand die naar Beerschot wil? Heb een gratis kaart, afhalen te Maasmechelen.

Wedstrijd gaat nergens meer om maar mss als je het stadion nog wilt bezoeken in 1ste klasse :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Citaat van: 3434 op mrt 15, 2013, 18:17:17
Iemand die naar Beerschot wil? Heb een gratis kaart, afhalen te Maasmechelen.

Wedstrijd gaat nergens meer om maar mss als je het stadion nog wilt bezoeken in 1ste klasse :)

nee bedankt hou het bij de topper tussen dender en patro van morgen in 3eB
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

3434

Als iedereen hier gaat antwoorden die het niet wil, gaan veel pagina's worden.

Vind het gewoon zonde om in de vuilbak te gooien.

Dender-Patro is trouwens helemaal geen topper. De nog te spelen wedstrijden Patro - Virton, Bocholt - Patro of La Louviere - Patro zijn dat wel.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Ze verwarren het paars misschien met Anderlecht?

ALenstra

#980
Citaat van: Meester op aug 27, 2012, 11:45:33
Nadeel vind ik dat je geen adres in het buitenland kunt opgeven bij de registratie op de site van Fortuna.

Ik heb me gewoon kunnen registreren bij Fortuna Dusseldorf. Met mijn Nederlands adres maar Deutschland als land van herkomst. Kaartje opgehaald bij de touristinfo tegenover het hauptbahnhof.

headout

Ik tracht aan een kaart te komen voor Anderlecht - Lokeren op 17 april as. Online niet mogelijk (onbegrijpelijk voor zo'n grote club, maar soit). Via mail contact opgenomen, maar reserveren is niet mogelijk.
Je schijnt enkele dagen tevoren te kunnen bellen met het verzoek een kaart opzij te laten leggen. Iemand ervaring met het kopen van een kaart voor een thuiswedstrijd van Anderlecht?
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Joost


wekke

RSCA Olen is 1van de grootste supportersclubs van Anderlecht en situeert zich in mijn gemeente, Olen. Via hen kan je ook makkelijk online bestellen ene je bent niet verplicht met de bus mee te reizen naar Brussel.
Meer info via:
http://www.rsca-olen.eu/index.php/nl-NL/

Ticketformulier voor Lokeren:
http://fd8.formdesk.com/scrscaolen/losse_tickets_thuismatchen

wekke

Citaat van: Joost op apr 05, 2013, 10:07:36
Dat ging toen prima via ticketingonline.be.

Er staan momenteel geen wedstrijden van Anderlecht op ticketingonline.

headout

Citaat van: wekke op apr 05, 2013, 10:11:39
Er staan momenteel geen wedstrijden van Anderlecht op ticketingonline.
Klopt, dat was me al langer opgevallen.
Dank voor de tip (RSCA Olen); inmiddels contact opgenomen welke mogelijkheden ze voor me hebben. Vond het wel zo netjes om eerst even contact te zoeken, dus ben benieuwd.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

wekke

Citaat van: headout op apr 05, 2013, 12:31:48
Klopt, dat was me al langer opgevallen.
Dank voor de tip (RSCA Olen); inmiddels contact opgenomen welke mogelijkheden ze voor me hebben. Vond het wel zo netjes om eerst even contact te zoeken, dus ben benieuwd.

Tuurlijk en dan kan je ook eens polsen naar de mogelijkheden om je ticket te bekomen op de matchdag. Nu parkeren in Anderlecht is een ware ramp en er worden wekelijks ettelijke boetes uitgeschreven of auto's weggesleept. Het is maar dat je het weet :)

hgrm

Citaat van: wekke op apr 05, 2013, 13:14:45
Tuurlijk en dan kan je ook eens polsen naar de mogelijkheden om je ticket te bekomen op de matchdag. Nu parkeren in Anderlecht is een ware ramp en er worden wekelijks ettelijke boetes uitgeschreven of auto's weggesleept. Het is maar dat je het weet :)

Niet zo lang geleden (aanvang seizoen) ben ik bij Anderlecht geweest. Ik was er ruim van te voren en kon gemakkelijk parkeren op de parking van het winkelcentrum (vlak bij de snelweg en een benzinepomp, aan de doorgaande weg).
Destijds was er geen verkoop via internet, maar telefonisch werd mij verzekerd dat er aan de kassa's nog een paar honderd kaarten waren. Of dat klopt weet ik niet, wel weet ik dat er nog minstens één kaart beschikbaar was toen ik die kocht....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

headout

Citaat van: wekke op apr 05, 2013, 13:14:45
Nu parkeren in Anderlecht is een ware ramp en er worden wekelijks ettelijke boetes uitgeschreven of auto's weggesleept. Het is maar dat je het weet :)
Dat was me bekend, volgens mij had die waarschuwing al eens ergens hier op het forum gestaan. Op tijd aanrijden zal het worden.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

wekke

Weet er iemand wanneer de voorverkoop voor Schalke 04- Dortmund (match op 26/10) begint? Ik vind nergens de datum terug.