Welke stadions heb je bezocht?

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 22, 2008, 08:35:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Belgie:

   11-01-2006      Stadion am Kehrweg      KAS Eupen      KV Mechelen      1      1      Tweede Klasse      2000   
   26-02-2006      Stade Orphale Crucke      SK Ronse      KV Mechelen      1      3      Tweede Klasse      2000   
   25-03-2006      Bosuil      R Antwerp FC      KV Mechelen      2      1      Tweede Klasse      10000   
   01-04-2006      Achter de Kazerne      KV Mechelen      KV Kortrijk      0      0      Tweede Klasse      6000   
   05-11-2006      Sclessin      Standard Liège      Anderlecht      0      0      Eerste Klasse      28500   
   19-11-2006      Georges Claesstadion      RC Mol-Wezel      Zwarte Leeuw      0      0      Vierde Klasse C      1000   
   12-01-2007      Patrostadion      Patro Maasmechelen      Verbroedering Maasmechelen      1      0      Vierde Klasse C      2000   
   03-03-2007      Blookstraat      Spouwen-Mopertingen      Racing Mol Wezel      0      0      Vierde Klasse C      400   
   14-03-2007      Achter de Kazerne      KV Mechelen      AA Gent      0      1      Beker van België      14000   
   10-04-2007      Stade Prince Philippe      Union La Calamine      Roda JC      2      5      Friendly      300   
   13-05-2007      Winevenstraat      Excelsior Veldwezelt      RC Gent Zeehaven      3      2      Nacompetitie Derde-Vierde Klasse      250   
   27-05-2007      Gemeentelijk Sportstadion      Rupel-Boom      La Louviere      1      2      Nacompetitie Derde-Vierde Klasse      4000   
   16-09-2007      Staaien      Sint Truidense VV      KRC Genk      1      2      Eerste Klasse      11000   
   28-10-2007      Stade Géronstère      R Spa FC      Wallonia Walhain      0      1      Vierde Klasse D      400   
   04-11-2007      Stade du Bielmont      RCS Verviétois      RC Mol-Wezel      3      1      Derde Klasse B      1500   
   16-12-2007      Stade de la Cité de I´Oie      RCS Visé      FC Liège      1      2      Derde Klasse B      2500   
   13-01-2008      Stade Joseph Marien      Union St.Gilles      KV Oostende      3      0      Tweede Klasse      1750   
   27-01-2008      Stade de la rue Gilles Magnée      FC Liège      KV Turnhout      0      0      Derde Klasse B      6000   
   02-02-2008      Stade du Pairay      RFC Sérésien      Hamoir      2      2      Derde Klasse B      300   
   09-02-2008      Stedelijk Sportstadion Hasselt      KSK Hasselt      Patro Maasmechelen      0      0      Vierde Klasse C      1000   
   05-04-2008      Het Kiel      Germinal Beerschot      VC Westerlo      0      2      Eerste Klasse      7000   
   25-05-2008      Den Dreef      OH Leuven      R. Antwerp FC      0      1      Nacompetitie Tweede Klasse      6000   
   23-08-2008      Constant Vanden Stock Stadion      RSC Anderlecht      AA Gent      2      2      Eerste Klasse      24297   
   31-08-2008      Lyra Stadion      TSV Lyra      Olympia sc Wijgmaal      3      0      Vierde Klasse C      500   
   04-10-2008      Crystal Arena      KRC Genk      KV Mechelen      2      1      Eerste Klasse      21384   
   05-10-2008      De Schalk      KVC Willebroek-Meerhof      KV Turnhout      0      1      Derde Klasse B      850   
   05-10-2008      Mijnstadion      Beringen      nvt                           
   04-11-2007      Stade du Panorama      Verviers      nvt                           
   ??-??-2006      Bureaufosse      Luik      nvt                           
   13-01-2008      Ganzenvijver      Brussel      nvt                           
   13-01-2008      Stade du Crossing      Brussel      nvt                           

hoevenen lion

Zitten zeer leuke stadions tussen die ik ook nog moet bezoeken. Heb van jouw lijstje nog maar 14 clubs bezocht.

Mar

#32
Belgie: 47

Club brugge & Cercle Brugge
Anderlecht
Tubeke
Racing genk
Kv Mechelen
Dender
Standard Luik
Roeselare
Brussels
Lommel (United)
Sint Truiden
Sk deinze
Antwerp
Waasland
Eupen
Oostende
Luik
Virton
Hamme
Ronse
Doornik
Eendracht Aalst
Union
Excelsior Veldwezelt
Tongeren
Turnhout
Visé
Hoogstraten
Mol-Wezel
Bochelt
Dessel
Witgoor Dessel
St.Lenaarts
Lyra
Sk Hasselt
Heusden Zolder
Geel
Thes Sport
Sp. Mopertingen
Lille
Fc-Seraing
Patro Eisden, de meeste stadions van mijn lijstje heb ik met Patro gezien
Huy
Grivignee
Bree
Zwarte Leeuw
Overpelt

Nederland: 7
Mvv
Sittard
Roda Jc
Psv Eindhoven
Hellmond
Ajax Amsterdam
Feyenoord

Frankrijk: 1
Stade de france

Spanje: 1
Barcelona - Deportivo La caruna

Italie: 1
Milan - Chievo

Duitsland: 2
Shalke 04
Keulen

Pieros

Met jullie concurrent gaat het beter dan met jullie op dit moment? Vind Patro altijd wel een leuke club.

Mar

Citaat van: Fish op okt 06, 2008, 22:00:27
Met jullie concurrent gaat het beter dan met jullie op dit moment? Vind Patro altijd wel een leuke club.

T'gaat alles behalve goed op Patro. Het spel trekt op niets terwijl wij één van de beste ploegen op papier hebben maar ook op het veld daar twijfel ik niet aan, maarja de mentaliteit in Eisden is rot en doordat zal je nooit uit 4de geraken. Ikzelf ben nog maar 19 en k'heb enkel maar negatieve dingen meegemaakt en nooit een succes meegemaakt. En dit doet pijn.. De spelers lachen u gewoon uit en dan stopt het. Jammer want we hadden de beste supporters van de Maaskant en omstreken en wij hadden een zalige sfeer maar hoe het er nu uitziet zie ik de goeie tijden niet terug komen.. laten we hopen op een andere wind in Eisden! En vanaf nu ben'k van plan met nog een Patro-vriend om overal naartoe te gaan.
We zijn vorige zaterdag begonnen met de wedstrijd Sint Truiden - Namen & Brugge - Anderlecht hebben wij ook al op programma. Achter 2weken zouden we graag naar Duitsland gaan maar wij moeten nog zien hoe we het beste aan tickets geraken en welke ploeg.

Ici c est Paris

Citaat van: Mar op okt 06, 2008, 23:01:02Achter 2weken zouden we graag naar Duitsland gaan maar wij moeten nog zien hoe we het beste aan tickets geraken en welke ploeg.

Dan ben je hier wel op het juiste adres, want een groot aantal leden hier bezoekt regelmatig een wedstrijd in Duitsland. Welkom!

Stadionhopper

Citaat van: Mar op okt 06, 2008, 23:01:02
Achter 2weken zouden we graag naar Duitsland gaan maar wij moeten nog zien hoe we het beste aan tickets geraken en welke ploeg.

In Duitsland aan een ticket geraken is meestal geen enkel probleem. Bij veel clubs kun je online een kaartje bestellen. Ook dagverkoop aan de kassa gaat bij veel clubs gewoon lukken.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

3434

Citaat van: Mar op okt 06, 2008, 23:01:02
! En vanaf nu ben'k van plan met nog een Patro-vriend om overal naartoe te gaan.
We zijn vorige zaterdag begonnen met de wedstrijd Sint Truiden - Namen & Brugge - Anderlecht hebben wij ook al op programma. Achter 2weken zouden we graag naar Duitsland gaan maar wij moeten nog zien hoe we het beste aan tickets geraken en welke ploeg.

Aanwezig :)

Even offtopic: Welke club zouden jullie aan raden om te bezoeken qua stadion/sfeer/toeschouwers  FC Köln of Borussia
Mönchengladbach?

Opvallende verschillen misschien? Alvast bedankt mannen!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Pieros

Citaat van: 3434 op okt 09, 2008, 22:12:47
Aanwezig :)

Even offtopic: Welke club zouden jullie aan raden om te bezoeken qua stadion/sfeer/toeschouwers  FC Köln of Borussia
Mönchengladbach?

Opvallende verschillen misschien? Alvast bedankt mannen!

Ik ben alleen bij BMG geweest en dat beviel me heel goed. Ga eind oktober weer terug. Vol stadion, veel staanplaatsen en vooral op sommige momenten een hele goede sfeer (veel zingen enz.). Daarnaast is het ook heel gemoedelijk. Supporters van de 2 clubs lopen rustig door elkaar en drinken gezamenlijk een biertje.

Stadionhopper

Borussia Mönchengladbach natuurlijk.....

Club met een grotere historie en traditie dan die Karnevalsverein.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Citaat van: Pieros op okt 09, 2008, 22:16:36
Daarnaast is het ook heel gemoedelijk. Supporters van de 2 clubs lopen rustig door elkaar en drinken gezamenlijk een biertje.

Dit is overal in Duitsland..
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Pieros

Citaat van: Dennis1981 op okt 09, 2008, 22:21:03
Dit is overal in Duitsland..

Echt ongekend, wanneer je Nederland gewend bent.

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op okt 09, 2008, 22:12:47
Even offtopic: Welke club zouden jullie aan raden om te bezoeken qua stadion/sfeer/toeschouwers  FC Köln of Borussia
Mönchengladbach?

Opvallende verschillen misschien? Alvast bedankt mannen!

Helaas moet ik dan toch Köln zeggen... ben nu twee keer in Borussia Park geweest, en ondanks dat het in het Fanhaus steeds erg gezellig is, is er op de tribune niets van die sfeer terug te zien.
Bij FC Köln ben ik nu drie keer geweest (wat overigens voorlopig meer dan genoeg is), en ik vond het alledrie de keren beter dan Gladbach, en niet alleen qua sfeer. Alleen de reis per OV er naartoe is wel een stuk ingewikkelder...

Citaat van: Dennis1981 op okt 09, 2008, 22:20:03
Borussia Mönchengladbach natuurlijk.....

Club met een grotere historie en traditie dan die Karnevalsverein.

Dat waag ik te betwijfelen, puur qua prijzen waarschijnlijk wel, maar verder...

Denk dat het qua populariteit weinig scheelt.

Stadionhopper

Köln heeft altijd een stapje achter Borussia gestaan. In de glorietijd van Köln had Borussia net "die Fohlen-elf".
Qua prijzen ligt Gladbach ook voor op Köln. Enkele jaren geleden is onderzoek gedaan naar de meest geliefde club van Duitsland, hier is uitgekomen dat Gladbach een 2e plek bezit, achter Bayern München. Moet wel zeggen dat de sfeer op de Bökelberg beter was dan in het Borussia-Park.

Ben enkele malen meegeweest naar uitwedstrijden van Gladbach, waar er ook gespeeld wordt Gladbach garandeert altijd een vrij vol uitvak.

Köln is een miljoenenstad, terwijl Gladbach maar een provinciestadje is. De populariteit is inderdaad ongeveer even groot, maar zet dat ook even tegen de bevolkingsdichtheid van de 2 gebieden. Gladbach zit ingeklemd tussen Köln, Düsseldorf en Duisburg. Köln heeft Leverkusen (wat geen populariteit bezit), en ten zuiden van Köln ligt vrijwel niets.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis1981 op okt 09, 2008, 22:50:56Enkele jaren geleden is onderzoek gedaan naar de meest geliefde club van Duitsland, hier is uitgekomen dat Gladbach een 2e plek bezit, achter Bayern München.

Interessant, is daar nog ergens iets van terug te vinden?

Citaat van: Dennis1981 op okt 09, 2008, 22:50:56Ben enkele malen meegeweest naar uitwedstrijden van Gladbach, waar er ook gespeeld wordt Gladbach garandeert altijd een vrij vol uitvak.

Wat ik me wel eens afvraag, heb je geen 'drang' om vaker (uit)wedstrijden van Gladbach te bezoeken? Of is de liefde sinds het verlaten van de Bökelberg enigszins bekoeld (wat ik me overigens best voor kan stellen).

Citaat van: Dennis1981 op okt 09, 2008, 22:50:56Köln is een miljoenenstad, terwijl Gladbach maar een provinciestadje is. De populariteit is inderdaad ongeveer even groot, maar zet dat ook even tegen de bevolkingsdichtheid van de 2 gebieden. Gladbach zit ingeklemd tussen Köln, Düsseldorf en Duisburg. Köln heeft Leverkusen (wat geen populariteit bezit), en ten zuiden van Köln ligt vrijwel niets.

Yup, relatief gezien zou Gladbach wat dat betreft populairder zijn, maar dan komt weer het verhaal van de sportieve prestaties...