Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Terranova

Weet iemand hier toevallig of het makkelijk is om bij Brighton kaarten te krijgen voor het uitvak? Ben aan het kijken of het mogelijk is om Everton - Brighton te bezoeken.

Nort

Citaat van: Terranova op aug 10, 2018, 10:23:28
Weet iemand hier toevallig of het makkelijk is om bij Brighton kaarten te krijgen voor het uitvak? Ben aan het kijken of het mogelijk is om Everton - Brighton te bezoeken.
Ja, je moet alleen wel een booking history hebben.

Terranova

Citaat van: Nort op aug 10, 2018, 11:25:17
Ja, je moet alleen wel een booking history hebben.

Van een thuiswedstrijd neem ik aan ;)

Iemand hier die op dit forum zo'n booking history heeft toevallig? Dan stuur ik wel even een PM.

Nort

Citaat van: Terranova op aug 10, 2018, 11:26:51
Van een thuiswedstrijd neem ik aan ;)

Iemand hier die op dit forum zo'n booking history heeft toevallig? Dan stuur ik wel even een PM.
Ja dat moet voldoende zijn. Toen ik er was, heeft een vriend de kaartjes geregeld. Zal hem eens vragen of zijn account nog geldig is. 

BLC

Ik wil nogal last-minute naar standard Luik gaan morgen maar ik zie dat je daar een member card voor moet hebben om kaartjes te krijgen..
Iemand tips hoe ik deze nog online kan bestellen ?
Ik krijg de ticketing niet te pakken, alleen een bandje in het Frans..

Freekos79

Citaat van: BLC op aug 10, 2018, 13:25:18
Ik wil nogal last-minute naar standard Luik gaan morgen maar ik zie dat je daar een member card voor moet hebben om kaartjes te krijgen..
Iemand tips hoe ik deze nog online kan bestellen ?
Ik krijg de ticketing niet te pakken, alleen een bandje in het Frans..

Ik ben member geworden door een mail te sturen. Dit wordt wel erg last minute voor je. Je kan ook aan de kassa kopen bij het stadion.
Volgende wedstrijd: ?

Sander11

Citaat van: BLC op aug 10, 2018, 13:25:18
Ik wil nogal last-minute naar standard Luik gaan morgen maar ik zie dat je daar een member card voor moet hebben om kaartjes te krijgen..
Iemand tips hoe ik deze nog online kan bestellen ?
Ik krijg de ticketing niet te pakken, alleen een bandje in het Frans..

Vorige week nog kaarten gekocht  aan de kassa, je moet je gegevens invullen en dan krijg je een membercard thuis.
Ik kom met regelmaat daar... en dit was pas de eerste keer dat ik iets in moest vullen.
HEYA DEN BOSCH!

BLC

Oke bedankt, ik ga het proberen morgen!

Kölsche Bosschenaar

Ik was van plan om op 1 september Brentford - Nottingham te bezoeken. Doordat Nottingham het uitvak heeft uitverkocht, gaat deze wedstrijd vrij onverwachts niet in de general sale. Is er misschien iemand hier met een purchase history die mij kan helpen om toch een ticket te kopen?
FC Den Bosch
1.FC Köln

Joost

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op aug 21, 2018, 16:51:04
Ik was van plan om op 1 september Brentford - Nottingham te bezoeken. Doordat Nottingham het uitvak heeft uitverkocht, gaat deze wedstrijd vrij onverwachts niet in de general sale. Is er misschien iemand hier met een purchase history die mij kan helpen om toch een ticket te kopen?
stuur maar een pb, dan zal ik morgen zien of die van mij t nog doet.

Nik

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op aug 21, 2018, 16:51:04
Ik was van plan om op 1 september Brentford - Nottingham te bezoeken. Doordat Nottingham het uitvak heeft uitverkocht, gaat deze wedstrijd vrij onverwachts niet in de general sale. Is er misschien iemand hier met een purchase history die mij kan helpen om toch een ticket te kopen?

De wedstrijd is inmiddels wel in de vrije verkoop, dus als het goed is kun je zelf kaarten bestellen.

Nort

Voor degenen die een thuiswedstrijd van PSV dit seizoen willen bezoeken: PSV heeft de kaartverkoop voor alle Eredivisie wedstrijden dit seizoen al gestart. Behalve bij Ajax en Feyenoord zal +- 3 weken van tevoren waarschijnlijk ook het buffervak (800 stuks) in de verkoop gaan.

Defender

Plan : ac milan - juve
Iemand kennis over tickets hier ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Olav

Citaat van: Defender op aug 23, 2018, 21:00:33
Plan : ac milan - juve
Iemand kennis over tickets hier ?

AC Milan is zelden uitverkocht, hoewel het vorig jaar tegen Juventus wel zo goed als vol zat. Ik zou het online in de gaten houden en op tijd zijn zodat je niet te duur uit bent. Desnoods Viagogo; een paar jaar geleden had ik daar voor 25€ een ticket op de Curva Sud.

Ruudjeee

Citaat van: Defender op aug 23, 2018, 21:00:33
Plan : ac milan - juve
Iemand kennis over tickets hier ?

Ik heb een rossonero kaart aangeschaft van Milan. Dat koste mij 15 euro en dan kun je met voorrang tickets kopen voor 4 jaar. Ik denk niet dat je de mijne kunt gebruiken aangezien ze volgens mij nog wel eens om een paspoort vragen bij een Italiaanse wedstrijd.