Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jona93

Het klinkt mss nog een beetje vroeg maar iemand hier met account op Dortmund opzoek naar 2 tickets voor de CL match tegen Brugge.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Han

Snellejelle1978 wil naar Fulham vs Bournemouth en vraagt advies maar orienteert zich óók elders.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

ALenstra

Misschien moet Snellejelle eens op de website van Fulham kijken?

snellejelle1978

Het verzoek is niet volledig weergegeven. Een maat van mij heeft een account met een aankoophistorie en kan 2 kaarten aanschaffen. Echter, ik heb er 3 nodig dus kan iemand mij aan 1 extra kaart helpen.

FCT1980

Citaat van: snellejelle1978 op sep 04, 2018, 05:44:04
Het verzoek is niet volledig weergegeven. Een maat van mij heeft een account met een aankoophistorie en kan 2 kaarten aanschaffen. Echter, ik heb er 3 nodig dus kan iemand mij aan 1 extra kaart helpen.

En die hulp kreeg je toch aangeboden? Waarop moet je je dan nog oriënteren?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

MrDevinW

14 september wil ik graag met zijn 2'en KFCO Beerschot Wilrijk - KV Mechelen bezoeken.
Echter, de kaartverkoop is gelimiteerd tot 1 per account dat is aangemaakt voor 2018. Tevens zal geen kaartverkoop op de wedstrijddag zijn. Het is voor ons dus niet mogelijk om kaarten op voorhand aan te schaffen. 
Laten we uitwijken naar een Keuken Kampioen divisiewedstrijd, daar zijn over het algemeen geen clubcardverplichtingen. Ons oog viel op FC Dordrecht - FC Twente, maar wat blijkt nou... clubkaartverplichting.

Zijn er forumleden die mij uit de brand kunnen helpen bij 1 van deze 2 wedstrijden?

De publiekswissel

Citaat van: MrDevinW op sep 04, 2018, 21:52:04
14 september wil ik graag met zijn 2'en KFCO Beerschot Wilrijk - KV Mechelen bezoeken.
Echter, de kaartverkoop is gelimiteerd tot 1 per account dat is aangemaakt voor 2018. Tevens zal geen kaartverkoop op de wedstrijddag zijn. Het is voor ons dus niet mogelijk om kaarten op voorhand aan te schaffen. 
Laten we uitwijken naar een Keuken Kampioen divisiewedstrijd, daar zijn over het algemeen geen clubcardverplichtingen. Ons oog viel op FC Dordrecht - FC Twente, maar wat blijkt nou... clubkaartverplichting.

Zijn er forumleden die mij uit de brand kunnen helpen bij 1 van deze 2 wedstrijden?

Beerschot kan je wel mailen, die willen dan wel kaarten klaar leggen. En mocht je toch naar Dordrecht gaan, dan kan je met je ID op de wedstrijddag een kaartje kopen. Moet die wel regio Rotterdam zijn.....
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Joost

Voor de echte waaghals;

https://www.nonleaguetours.co.uk/

CiteerEver fancied boarding a comfortable minibus and being ferried to a game without the faintest idea of where you're heading?

Then Non League Mystery Tours is for you.

The day begins with a pick up at the London Eye from early to late morning (depending on our destination), with a view to arriving at the ground between 1pm and 2pm.

A corner of the clubhouse will be reserved, and the price includes admission to the ground, lunch, first drink and official programme.

We try to pick interesting fixtures, involving promotion/play-off/relegation contenders, rather than mid-table fodder, and aim to be back at the London Eye no later than 9pm.

Price varies according to destination.


hgrm

Het zou pas echt leuk zijn als het busje geblindeerd zou zijn. Met optioneel een prop papier in de mond.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: Hugo op sep 06, 2018, 12:48:31
Idee als wij weer een dagje regio Londen doen.
En dat je dan aankomt en naar Folkestone Invicta blijkt te gaan.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op sep 06, 2018, 13:38:37
En dat je dan aankomt en naar Folkestone Invicta blijkt te gaan.

Lachen!! Maar wel biijzonder
Het ene stadion is het andere niet!

Saltacampos

Citaat van: Joost op sep 06, 2018, 13:38:37
En dat je dan aankomt en naar Folkestone Invicta blijkt te gaan.
Daar ben ik ooit geweest, wel één van de beste clubshops in de non-league!
Over land and sea

FCT1980

En een hele mooie clubnaam. Beter dan United, Albion of iets dergelijks.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!