Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

ricodejong4

Dat is flink wat volk. Ik dacht dat Kickers Emden een paar jaar terug slechts een paar honderd fans trok. Maakt het gelijk interessanter om eens te gaan kijken dit seizoen.

watergatehopper

Citaat van: ricodejong4 op aug 23, 2024, 13:50:15Dat is flink wat volk. Ik dacht dat Kickers Emden een paar jaar terug slechts een paar honderd fans trok. Maakt het gelijk interessanter om eens te gaan kijken dit seizoen.

Ja zeker! Ik had zelf ook niet zoveel verwacht. Emden stond al een poosje op mijn shortlist maar wilde ze wel graag in de regionalliga zien en niet lager. Ze voetbalden erg goed en zullen met gemak handhaven schat ik in. Misschien de derby tegen Oldenburg een mooi affiche is.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

watergatehopper

📅 14 september 2024
🕰 18:30
🌍 Kiel(D)
🏟 Holstein Stadion
🏆 1. Bundesliga(1)
📊 12/ 18
⚽️ SV Holstein Kiel – 1. FC Bayern München
🎟 € 17,-
🗣 15.034
🧮 1 - 6

Check the link down below for more photo's;

https://www.watergatehopper.nl/kiel-holstein-stadion/

www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

watergatehopper

📅 15 september 2024
🕰 14:00
🌍 Bremen (D)
🏟 Platz 11
🏆 Regionalliga Nord(4)
📊 4/ 18
⚽️ Werder Bremen II – SV Todesfelde
🎟 € 8,-
🗣 368
🧮 1 - 2

Check the link down below for more photo's;

https://www.watergatehopper.nl/bremen-platz-11/

www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

watergatehopper

📅 29 september 2024
🕰15:00
🌍 Remscheid (D)
🏟 Röntgenstadion
🏆 Landesliga Niederrhein Gruppe 1 (6)
📊 1/ 18
⚽️ FC Remscheid – SC Velbert
🎟 € 7,-
🗣 300
🧮 2 - 0

Check the link down below for more (röntgen)photo's;

https://www.watergatehopper.nl/remscheid-rontgenstadion/

www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Han

Citaat van: watergatehopper op mei 12, 2024, 20:50:19

Staat daar aan de rand van het veld een pauper met schaftkeetpetje en een mechanische amandeldildo om pakweg acht locals op te zwepen?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

watergatehopper

Citaat van: Han op okt 04, 2024, 16:50:42Staat daar aan de rand van het veld een pauper met schaftkeetpetje en een mechanische amandeldildo om pakweg acht locals op te zwepen?

Correct Han. Dat gaat mij uiteraard ook te ver. Desondanks kan ik me niet geheel vinden in de opmerkingen over de ultras in Duitsland afgelopen week op dit forum. Ja het is monotoon, ja vrijwel dezelfde liedjes op dezelfde melodie en nee het heeft vaak niets met te maken met de gebeurtenissen op het veld. Maar er zijn ook heel mooie dingen van ultras die bijna iedereen hier wel kan waarderen. In zijn algemeenheid de gelbe wand in Dortmund, pyro acties of een mooie tifo bijvoorbeeld. Daarom wissel ikzelf graag af tussen zowel landen als niveaus.
Gutersloh vond ik een mooie vinck maar die capo, of volgens mij waren het er zelfs twee, was wel een beetje zielig voor hooguit 25 man.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Han

Citaat van: watergatehopper op okt 04, 2024, 20:05:07Correct Han. Dat gaat mij uiteraard ook te ver.

Ik huldig ongedwongen en ongeorkestreerde, organische sfeer. Sfeer is niet langer een afspiegeling van wedstrijdverloop maar van de vocale wedloop op de tribunes.

Mijn benchmark stamt uit het seizoen 1987/1988. Laatste speeldag. PEC Zwolle vs Volendam.Beide teams hadden genoeg aan een punt voor handhaving. Het werd uiteraard een farce, 0-0 én de moeder der salonremises in een sinister décor waarin de sfeer werd bepaald door het wedstrijdverloop. Onvergetelijk...

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

watergatehopper

Citaat van: Han op okt 04, 2024, 22:03:13Ik huldig ongedwongen en ongeorkestreerde, organische sfeer. Sfeer is niet langer een afspiegeling van wedstrijdverloop maar van de vocale wedloop op de tribunes.

Mijn benchmark stamt uit het seizoen 1987/1988. Laatste speeldag. PEC Zwolle vs Volendam.Beide teams hadden genoeg aan een punt voor handhaving. Het werd uiteraard een farce, 0-0 én de moeder der salonremises in een sinister décor waarin de sfeer werd bepaald door het wedstrijdverloop. Onvergetelijk...

Ja, prachtig! Daar is iedereen het wel over eens denk ik.

Helaas is dit wat ik vaak in Engeland mis. Dit was er in de jaren '80 en '90 veel meer. Maar door regelgeving, hogere straffen, hogere ticketprijzen, het zitten houd je bek beleid etc. hebben ze dit er vakkundig uitgehaald.
Zonder Engeland als voetballand te willen aanvallen denk ik dat ieder land zijn voor een nadelen heeft. Voor zowel supporters als groundhoppers.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅