Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

Cyclebob

Het is weer genieten van je verslagen!
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland:  31-8: Tongeren - RC Mechelen 1-2, Nederland: 21-9: Bolnes - SVV 0-4. Futbology: Bob Vellinga

Saltacampos

Citaat van: Cyclebob op sep 18, 2023, 13:48:37Het is weer genieten van je verslagen!
Leuk om te horen en fijn dat je er iets aan hebt!
Over land and sea

Jef400

Citaat van: Saltacampos op sep 17, 2023, 22:03:23FC Herstal-RUS Gouvy

Verslag:
https://drive.google.com/file/d/1DhiQUgsTL61SgDhpyUpDuq2LIl5xuaD6/view?usp=sharing

Extra foto's:
https://photos.app.goo.gl/fCCNVbbcPr3gaJ7L7

Ook een geweldige brasserie hebben die van Cursius. Vlakbij de trappen in de Luikse binnenstad.

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

ksclgiov282

Citaat van: Saltacampos op okt 01, 2023, 21:02:38Union Namur-R Knokke FC
https://drive.google.com/file/d/1NWvnnD8I6CfqzAVZt0HYdVPvFoxVDvfI/view?usp=sharing

Ben van plan Namur komend voorjaar te doen met Lokeren-Temse, als ik dit zo lees vrees ik dat de Naamse politie dan helemaal in een kramp zal schieten. Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat overdreven gedoe? Is er buiten die tribune nog accommodatie voor toeschouwers, ben eens benieuwd waar ze ons dan gaan stoppen.En wat de blauwen allemaal uitvreten met RC Gent is gewoon een regelrechte schande, hoeveel ploegen hebben ze nog nodig om al hun spelers te stallen? Niet dat het iets uithaalt uiteraard, maar wedstrijden met die beloften teams weiger ik te bezoeken, ook in Lokeren...

Leuk verslagje overigens!

Joost

Zo te lezen heb ik de goede keus gemaakt om niet naar Namur maar naar Appelterre te gaan.

Saltacampos

Citaat van: ksclgiov282 op okt 01, 2023, 23:47:42Ben van plan Namur komend voorjaar te doen met Lokeren-Temse, als ik dit zo lees vrees ik dat de Naamse politie dan helemaal in een kramp zal schieten. Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat overdreven gedoe? Is er buiten die tribune nog accommodatie voor toeschouwers, ben eens benieuwd waar ze ons dan gaan stoppen.En wat de blauwen allemaal uitvreten met RC Gent is gewoon een regelrechte schande, hoeveel ploegen hebben ze nog nodig om al hun spelers te stallen? Niet dat het iets uithaalt uiteraard, maar wedstrijden met die beloften teams weiger ik te bezoeken, ook in Lokeren...

Leuk verslagje overigens!
Er is enkel die ene tribune, aan de overkant zijn nog wat staanplaatsen, maar daar staat zelfs geen afsluiting voor. Dus denk dat dat enkel voor atletiek gebruikt wordt, tenzij ze dat nog gaan aanpassen, dan zou dat misschien een bezoekersvak kunnen worden. Geen idee hoe ze het anders gaan doen, tenzij ze de tribune in twee delen gaan verdelen of zo. Ik vrees dat het inderdaad een zenuwachtige boel wordt als jullie naar daar gaan, ook met La Louvière zal dat wel het geval zijn. Als ze nu al zo doen tegen Knokke... Al schijnt het vooral door problemen met de eigen aanhang te komen.

Racing Gent wordt door de blauwen gewoon kapot gemaakt, twee jaar geleden hebben ze de eerste ploeg proberen opdoeken, omdat er zoveel protest was, ook van andere voetbalsupporters (inclusief van hen zelf), hebben ze hun staart ingetrokken. Nu gaan ze gewoon voor de verrotingsstrategie. Het stadsbestuur gaat hier gretig in mee, want de blauwen zijn toch de enige club die ze interesseert (prestige en je laten opmerken door de camera's valt immers niet te halen bij amateurclubs).

Die beloftenteams zijn een schande, geen andere woorden voor. Haalt het amateurvoetbal nog wat meer onderuit. En ook in het profvoetbal zit geen enkele supporter daarop te wachten, maar de makelaars moeten nu eenmaal hun overtollig materiaal kwijt zeker ?

Triestig waar het met het voetbal naartoe gaat, het wordt met de dag erger.

Over land and sea

Saltacampos

Citaat van: Joost op okt 02, 2023, 10:20:42Zo te lezen heb ik de goede keus gemaakt om niet naar Namur maar naar Appelterre te gaan.
Het hangt er vanaf hoezeer sommige dingen je storen natuurlijk, maar al dat gedoe bij dat (semi)profvoetbal is goed voor af en toe, voor het overige ga ik wel gewoon liever naar niveau vier of lager (Eerste Amateur heb ik in elk geval nu weer compleet).
Appelterre is zeker leuk als je in de buurt bent.
Wat vond je van Molenbeek ?
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op okt 02, 2023, 10:34:35Het hangt er vanaf hoezeer sommige dingen je storen natuurlijk, maar al dat gedoe bij dat (semi)profvoetbal is goed voor af en toe, voor het overige ga ik wel gewoon liever naar niveau vier of lager (Eerste Amateur heb ik in elk geval nu weer compleet).
Appelterre is zeker leuk als je in de buurt bent.
Wat vond je van Molenbeek ?

Het was de laatste in het profvoetbal en volgens mij het laatste echte 'stadion' dat ik nog moest/kon bezoeken in België dus ik had er nogal zin in. Geparkeerd bij COOVI en vervolgens met de metro naar Station West en toen lopend naar het stadion.

Het stadion is nogal apart met die twee enorme, nogal gedateerde tribunes. Overigens wel in betere staat dan het Jan Breydel.

Gent had veel meegenomen, daar zat ik recht tegenover. RWDM was ook fanatiek en de wedstrijd was een groot spektakel. Het was dus een zeer aangename avond, zeker in combinatie met het typisch Vlaamse Appelterre vooraf.

Edit; lees nu dat Boitsfort weer in Drie Linden speelt en die mag ik nog!

Saltacampos

Over land and sea