Speelschema's 2023/2024

Gestart door De Twaalfde Man, mei 26, 2023, 09:41:28

Vorige topic - Volgende topic

De Twaalfde Man

Parva Liga Bulgarije is bekend

De Twaalfde Man

Deense Superliga is bekend

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Bakkie

Citaat van: WATP op jun 14, 2023, 19:48:28Ben er zelf pas het 2e weekend. Heb NK Istra - Dinamo Zagreb op de planning.

Die staat ook bij mij op de planning.
Mocht je trouwens nog een wedstrijd van Dinamo willen bezoeken, ze spelen rond die tijd ook nog een keer thuis in de voorrondes van de CL.

fcbisart

De week nadien ben ik ook in Kroatie op vakantie. Voor mij wordt het Istra Pula - D. Zagreb of Rijeka in de voorronde Conference League

De Twaalfde Man

Poolse Ekstraklasa is bekend

fcbisart

Zondag : loting 1ste ronde DFB Pokal

Hunebed on tour

TonyS

Citaat van: Hunebed on tour op jun 19, 2023, 11:39:17Enig idee wanneer de speeldata bekend wordt gemaakt?

The first round of matches will take place on the weekend of 11th to 14th August, with the exception of those involving Supercup participants FC Bayern and RB Leipzig, who will play their first-round matches on 26th and 27th September.
Clubs maken individueel bekend wanneer precies. Mijn idee zou zijn is clubs/ wedstrijden in de gaten houden die je wilt zien en websites/ socials ervan in de gaten houden. Hier zijn ze vaak ook snel met overzichten: www.fussball.de

ALenstra

De wedstrijden van Bayern en RB Leipzig worden trouwens niet in dat weekend gespeeld aangezien ze 12 augustus de supercup spelen.

TonyS

Citaat van: ALenstra op jun 19, 2023, 13:32:12De wedstrijden van Bayern en RB Leipzig worden trouwens niet in dat weekend gespeeld aangezien ze 12 augustus de supercup spelen.
26-27 sep inderdaad, zoals vermeld

De Twaalfde Man

Noord-Ierland worden de speeelschema's op 28 juni (Premiership) en 29 juni (Championship) bekend gemaakt

Mrmtty20