Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Freebird op apr 10, 2015, 01:40:11
Iemand een idee of tips om me binnen te wurmen bij Arminia Bielefeld - Wolfsburg voor de halve finale van de DFB Pokal?

Zwarte markt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Nieuws over de verkoop van kaarten moet een dezer dagen komen terwijl de voorverkoop begin volgende week start. Of je in de general sale een kans maakt betwijfel ik. Anders een mailtje sturen aan de Arminia ticketing! Maar ik denk dat je inderdaad de zwarte markt op moet.

Joost

Waarom zou die wedstrijd niet in de vrije verkoop gaan? Arminia heeft vast niet zoveel seizoenkaarthouders en leden.

ALenstra

#1053
Zeker, en Wolfsburg heeft ook niet een grote aanhang. Gewoon de website van Arminia in de gaten houden.

AthleticHolanda

Mij lijkt dat dan nog altijd na de seizoenkaarthouders en de leden, de mensen die de vorige (uitverkochte) bekerwedstrijden bezochten voorrang krijgen.

ALenstra

Er staat inmiddels info over de kaartverkoop op de Arminia website. Zo te zien alleen verkoop aan seizoenkaarthouders en clubleden. Echter, wie zich als clublid aanmeldt tot 18.00 vandaag schijnt de garantie te hebben om een kaartje te kopen als ik het goed begrepen heb.

Jehoentelaar

De finale van de Niederrheinpokal gaat tussen Rot-Weiss Essen en Rot-Weiß Oberhausen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

watergatehopper

Citaat van: Jehoentelaar op apr 15, 2015, 21:54:19
De finale van de Niederrheinpokal gaat tussen Rot-Weiss Essen en Rot-Weiß Oberhausen.

Dat kan leuk worden!!!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

spons

#1058
Citaat van: Jehoentelaar op apr 15, 2015, 21:54:19
De finale van de Niederrheinpokal gaat tussen Rot-Weiss Essen en Rot-Weiß Oberhausen.

Leuk potje, waar en wanneer gaat die gespeeld worden ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Fishy

Citaat van: spons op apr 16, 2015, 12:51:15
Leuk potje, waar en wanner gaat die gespoeld worden ?

Hemelvaartsdag, 14 Mei. Locatie is volgens mij nog niet bekend?

cafebac

Citaat van: FC_Emmen op apr 09, 2015, 16:29:35
Klopt, in Meppen als het goed is. Ook een leuke wedstrijd.

Denken jullie dat dit, ondanks de normaal gezien geringe opkomst bij Meppen, eventueel uit zal verkopen?

Freekos79

Citaat van: Fishy op apr 16, 2015, 13:10:03
Hemelvaartsdag, 14 Mei. Locatie is volgens mij nog niet bekend?

locatie en tijd worden volgende week bekend gemaakt
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Wilde gok: stadion van MSV Duisburg.

Ligt zowel vlak bij Essen als bij Oberhausen, is groot genoeg en daar zijn ze wel gewend om om te gaan met grote niet altijd even vriendelijke supportersgroepen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: hgrm op apr 17, 2015, 00:25:58
Wilde gok: stadion van MSV Duisburg.

Ligt zowel vlak bij Essen als bij Oberhausen, is groot genoeg en daar zijn ze wel gewend om om te gaan met grote niet altijd even vriendelijke supportersgroepen.

Zat ik idd ook aan te denken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: cafebac op apr 16, 2015, 15:29:21
Denken jullie dat dit, ondanks de normaal gezien geringe opkomst bij Meppen, eventueel uit zal verkopen?
Ik denk het niet maar pin mij er niet op vast. Een kaartje kopen online of laten klaarleggen kan nooit kwaad.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'