Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkie

Citaat van: DannyH79 op mrt 05, 2024, 12:56:39Zaterdag ga ik naar Schalke'04, iemand nog tips voor parkeren?

Parkplatz Offene Tür. 10/15 minuten lopen naar het stadion. Na de wedstrijd zit je zo op de snelweg.
Of... Parkplatz Schloss Berge. Die zit 500 m verder dan Offene Tür.

DannyH79

Citaat van: Bakkie op mrt 07, 2024, 14:29:35Parkplatz Offene Tür. 10/15 minuten lopen naar het stadion. Na de wedstrijd zit je zo op de snelweg.
Of... Parkplatz Schloss Berge. Die zit 500 m verder dan Offene Tür.

Dank je wel!
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jeroen503

Er is iemand toevallig dit jaar al naar Koninklijke HFC geweest? Ik was namelijk benieuwd of het complex op dit moment enigzins de moeite waard is gedurende de verbouwing of dat ik beter kan wachten tot de verbouwing helemaal klaar is.

DannyH79

Citaat van: Jeroen503 op mrt 08, 2024, 11:29:19Er is iemand toevallig dit jaar al naar Koninklijke HFC geweest? Ik was namelijk benieuwd of het complex op dit moment enigzins de moeite waard is gedurende de verbouwing of dat ik beter kan wachten tot de verbouwing helemaal klaar is.

Dit seizoen niet geweest maar voor zover ik weet zijn ze nog niet begonnen. Dus als je het in oude glorie wilt zien zou ik niet te lang wachten.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Willa09

Wellicht 2 mensen hier die een membership of meer dan 100 loyalty points van Burnley hebben? 2 maten en ik zouden graag Chelsea-Burnley 30 Maart vanuit het uitvak willen zien alleen gaat hij niet in de general sale.. mailen met de club heeft ook niks opgeleverd.

Joep2002

Citaat van: Jeroen503 op mrt 08, 2024, 11:29:19Er is iemand toevallig dit jaar al naar Koninklijke HFC geweest? Ik was namelijk benieuwd of het complex op dit moment enigzins de moeite waard is gedurende de verbouwing of dat ik beter kan wachten tot de verbouwing helemaal klaar is.

Ik ben er toevallig morgen, de verbouwing is inderdaad nog niet begonnen, het plan is nu aanstaande zomer starten.

spons

Citaat van: Joep2002 op mrt 08, 2024, 15:01:39Ik ben er toevallig morgen, de verbouwing is inderdaad nog niet begonnen, het plan is nu aanstaande zomer starten.

Volgens mij gaat HFC tijdens de verbouwing de thuiswedstrijden bij RCH spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

KoenvdD

Citaat van: Jeroen503 op mrt 08, 2024, 11:29:19Er is iemand toevallig dit jaar al naar Koninklijke HFC geweest? Ik was namelijk benieuwd of het complex op dit moment enigzins de moeite waard is gedurende de verbouwing of dat ik beter kan wachten tot de verbouwing helemaal klaar is.

11 omwonenden hebben het lang tegen kunnen houden, maar het gaat er toch echt van komen. Van de zomer gaan ze starten.

Hunebed on tour

Op 6 april ga ik naar Everton - Burnley.
Nu zag ik dat op 4 april Liverpool ook thuis speelt tegen Sheffield United. Is er wellicht iemand die kan helpen met tickets voor deze wedstrijd. Thuisvakken zal nagenoeg onmogelijk zijn verwacht ik, maar ik zag op de site van Sheffield dat zij 2500 kaarten toegewezen hebben gekregen. Is er wellicht iemand met loyalty points voor Sheffield die mij kan helpen?

watergatehopper

Je zou Haagie kunnen proberen, al is dat geen face value.

Citaat van: Hunebed on tour op mrt 11, 2024, 11:09:32Op 6 april ga ik naar Everton - Burnley.
Nu zag ik dat op 4 april Liverpool ook thuis speelt tegen Sheffield United. Is er wellicht iemand die kan helpen met tickets voor deze wedstrijd. Thuisvakken zal nagenoeg onmogelijk zijn verwacht ik, maar ik zag op de site van Sheffield dat zij 2500 kaarten toegewezen hebben gekregen. Is er wellicht iemand met loyalty points voor Sheffield die mij kan helpen?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

wies

Tijdens het Paasweekend gaan we met vijven naar Barcelona. Kaarten bij FC Barcelona was makkelijk te regelen, alleen bij Girona heb je tegen Betis een membership nodig. Iemand die toevallig een membership heeft? Onze (membership) aanvraag komt helaas in de wachtrij terecht.

jdebruin96

Citaat van: Hunebed on tour op mrt 11, 2024, 11:09:32Op 6 april ga ik naar Everton - Burnley.
Nu zag ik dat op 4 april Liverpool ook thuis speelt tegen Sheffield United. Is er wellicht iemand die kan helpen met tickets voor deze wedstrijd. Thuisvakken zal nagenoeg onmogelijk zijn verwacht ik, maar ik zag op de site van Sheffield dat zij 2500 kaarten toegewezen hebben gekregen. Is er wellicht iemand met loyalty points voor Sheffield die mij kan helpen?

Ik heb 2 accounts met 150 loyalty points. Is dat voldoende?

Hunebed on tour

Citaat van: jdebruin96 op mrt 11, 2024, 15:53:37Ik heb 2 accounts met 150 loyalty points. Is dat voldoende?

Helaas niet. 500+ is minimaal nodig, toch bedankt!

Jesse

Hoe zit het met die "fans first" tickets van uefa voor o.a. het EK? Moet je daarvoor fan/lid zijn van een bepaald land/supportersvereniging of is het gewoon een ander woord voor de goedkoopste categorie en kan iedereen ze kopen?