Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langemannetje

Ik plan een weekendje West - Londen van 23 tm 25 februari. Papa op sleeptouw, ook een soort groundhop-droom die in vervulling gaat. Ik wil dolgraag naar Brentford - Hull, als het goed is op zaterdagmiddag. Zondag de 24e zijn er 2 opties;

Chelsea - Brighton om 13.00
of
Arsenal - Southampton om 15.00

De ideale combinatie zou wat mij betreft Brentford op zaterdag en Chelsea op zondag zijn. Brentford lijkt me, correct me if I'm wrong, te doen qua tickets. Hoe zit dat met Chelsea, dan wel Arsenal?
70 grounds in 12 verschillende landen

ALenstra

Langemannetje: Die wedstrijden beginnen om 12.00 en 14.05, jij hebt waarschijnlijk de Nederlandse tijd. Arsenal en Chelsea zijn normaal gesproken niet eenvoudig om aan kaarten te komen. Wat staat er op de website van beide clubs?

Koller

Citaat van: Ruudjeee op dec 22, 2018, 02:15:57
Kun je makkelijk aankomen, zeker dat affiche. Site goed in de gaten houden wanneer de verkoop start en dan komt dat goed.

Dat klinkt hoopgevened, dank voor het advies en de snelle reactie.

Langemannetje

Citaat van: ALenstra op dec 22, 2018, 06:45:18
Langemannetje: Die wedstrijden beginnen om 12.00 en 14.05, jij hebt waarschijnlijk de Nederlandse tijd. Arsenal en Chelsea zijn normaal gesproken niet eenvoudig om aan kaarten te komen. Wat staat er op de website van beide clubs?
Haha dat tijdsverschil heeft me ook al bijna de das om gedaan bij Villa - Birmingham City.

Bij Chelsea kun je per member (3 loyalty points) 1 ticket kopen vanaf 14 januari. Arsenal vraagt om een Silver of Red Membership om kaarten te kopen. Voor geen van beide clubs heb een membership, vandaar mijn verzoek.
Mijn hemel, wat mis ik de tijd dat ik met een jointje en een bak koffie s'ochtends om 04.00 voor het postkantoor zat om kaarten voor Bruce Springsteen te bemachtigen.
70 grounds in 12 verschillende landen

Bier und Bratwurst

Citaat van: Langemannetje op dec 22, 2018, 17:59:23
Haha dat tijdsverschil heeft me ook al bijna de das om gedaan bij Villa - Birmingham City.

Bij Chelsea kun je per member (3 loyalty points) 1 ticket kopen vanaf 14 januari. Arsenal vraagt om een Silver of Red Membership om kaarten te kopen. Voor geen van beide clubs heb een membership, vandaar mijn verzoek.
Mijn hemel, wat mis ik de tijd dat ik met een jointje en een bak koffie s'ochtends om 04.00 voor het postkantoor zat om kaarten voor Bruce Springsteen te bemachtigen.

Je kunt altijd voor de Primera met een jointje en een bak koffie gaan zitten om 04.00u. Kan best gezellig zijn maar niet met dit weer!
Het ene stadion is het andere niet!

rogo_breda

Ik heb een ticket in de aanbieding voor PSG - Montpellier. Zou gespeeld worden december maar is toen uitgesteld en nu kan ik zelf niet meer. Wordt gespeeld op woensdag 22 februari. Hoef er niet veel voor te hebben, stuur maar een bericht bij interesse.

FCT1980

Citaat van: rogo_breda op jan 04, 2019, 07:55:41
Ik heb een ticket in de aanbieding voor PSG - Montpellier. Zou gespeeld worden december maar is toen uitgesteld en nu kan ik zelf niet meer. Wordt gespeeld op woensdag 22 februari. Hoef er niet veel voor te hebben, stuur maar een bericht bij interesse.

Misschien dat je alsnog kunt want 22 februari is niet op een woensdag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Oeps... 20-02 dus! Wel een woensdag :)

Nort

Citaat van: rogo_breda op jan 04, 2019, 07:55:41
Ik heb een ticket in de aanbieding voor PSG - Montpellier. Zou gespeeld worden december maar is toen uitgesteld en nu kan ik zelf niet meer. Wordt gespeeld op woensdag 22 februari. Hoef er niet veel voor te hebben, stuur maar een bericht bij interesse.
Ik neem aan dat je bij PSG al om resitutie hebt gevraagd, maar dat zit dit geweigerd hebben? Uiteraard mogen ze dat niet doen en een rechter zal je zeker in het gelijk stellen, al is dat wel erg veel moeite voor €50,-...

wekke

Toen ik enkele jaren geleden bij PSG was, was er wel een strenge ID controle

watergatehopper

Citaat van: wekke op jan 04, 2019, 12:38:15
Toen ik enkele jaren geleden bij PSG was, was er wel een strenge ID controle

Vorig jaar ook nog. Waarschijnlijk heeft rogo_breda een e-ticket(?). Deze moet met geldige legitimatie omgewisseld worden waarna ik in ieder geval ook in het stadion nogmaals mijn paspoort moest laten zien. Het zal er met de dreiging van terrorisme niet soepeler op geworden zijn ben ik bang.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

jdebruin96

Citaat van: watergatehopper op jan 05, 2019, 07:14:15
Vorig jaar ook nog. Waarschijnlijk heeft rogo_breda een e-ticket(?). Deze moet met geldige legitimatie omgewisseld worden waarna ik in ieder geval ook in het stadion nogmaals mijn paspoort moest laten zien. Het zal er met de dreiging van terrorisme niet soepeler op geworden zijn ben ik bang.

Afgelopen november ben ik ook naar PSG geweest. Uiteindelijk ging iemand anders maar die tickets kan je gemakkelijk via je psg account van naam veranderen!

rogo_breda

Citaat van: jdebruin96 op jan 05, 2019, 08:25:00
Afgelopen november ben ik ook naar PSG geweest. Uiteindelijk ging iemand anders maar die tickets kan je gemakkelijk via je psg account van naam veranderen!
Klopt! Heb het ticket nu ook terug aangeboden voor verkoop, ben benieuwd.

De publiekswissel

Mochten hier nog mensen besluiten om naar FC Dordrecht - FC Den Bosch willen, kassa's zijn gesloten op de wedstrijddag.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Van pogo tot popo

Iemand die me kan helpen aan 2 kaarten voor Chelsea - Spurs dinsdag 22-1? Kan ik kijken of ik de verlofaanvraag door kan zetten.