Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rogo_breda

Ik probeer kaarten te bestellen voor Munster - Osnabrück.  Iemand hier ervaring mee of een tip? Krijg namelijk de melding dat er geen verzendmethode beschikbaar is.

ALenstra

Wat voor methodes bieden ze dan aan? Ik zie dat ze ook ophalen in het stadion hebben.

rogo_breda

Kies voor pick-up foreign order inderdaad, maar krijg dan vervolgens de melding dat deze niet beschikbaar is.

belfast

Ik heb reisje met mijn zoontje geboekt op 30 maart naar Londen. Hij wil dolgraag stadion van Fulham zien. Ze spelen dan tegen City, is hier iemand met een ingang daar? Ik verwacht weinig kans te maken in de general sale. Mocht het niet lukken sleur ik hem weer mee naar QPR, alleen heeft hij het daar al wel genoeg gezien zegt hij.
D3T=Lief

Mokum1900

Van wie kan ik zn aankoop historie bij Cercle Brugge gebruiken voor de derby van Brugge

Zo kan ik mijn project in België afsluiten
Waar je ook gaat ik volg je overal

Semper Fidelis

Citaat van: rogo_breda op jan 11, 2019, 14:06:11
Ik probeer kaarten te bestellen voor Munster - Osnabrück.  Iemand hier ervaring mee of een tip? Krijg namelijk de melding dat er geen verzendmethode beschikbaar is.

Heb hetzelfde probleem, kan er ook geen kaarten voor bestellen. Paar jaar geleden deze pot bezocht en toen was het kopen op de wedstrijddag geen probleem, in de voorverkoop toen hetzelfde probleem. Al is het altijd wel lekker veilig om vooraf de kaarten binnen te hebben. Wellicht dat een mailtje helpt? Denk dat ik dat ook maar eens ga doen.

Bakkie

Citaat van: belfast op jan 11, 2019, 17:06:48
Ik heb reisje met mijn zoontje geboekt op 30 maart naar Londen. Hij wil dolgraag stadion van Fulham zien. Ze spelen dan tegen City, is hier iemand met een ingang daar? Ik verwacht weinig kans te maken in de general sale. Mocht het niet lukken sleur ik hem weer mee naar QPR, alleen heeft hij het daar al wel genoeg gezien zegt hij.

Misschien zelf een membership aanschaffen?

rogo_breda

Citaat van: Semper Fidelis op jan 12, 2019, 01:05:19
Heb hetzelfde probleem, kan er ook geen kaarten voor bestellen. Paar jaar geleden deze pot bezocht en toen was het kopen op de wedstrijddag geen probleem, in de voorverkoop toen hetzelfde probleem. Al is het altijd wel lekker veilig om vooraf de kaarten binnen te hebben. Wellicht dat een mailtje helpt? Denk dat ik dat ook maar eens ga doen.
Lukt niet vanuit buitenland inderdaad. Aan kassa proberen kan ook nog, als we bij geen succes nog een plan B hebben. Kan zomaar uitverkocht zijn natuurlijk.

Nik

Citaat van: belfast op jan 11, 2019, 17:06:48
Ik heb reisje met mijn zoontje geboekt op 30 maart naar Londen. Hij wil dolgraag stadion van Fulham zien. Ze spelen dan tegen City, is hier iemand met een ingang daar? Ik verwacht weinig kans te maken in de general sale. Mocht het niet lukken sleur ik hem weer mee naar QPR, alleen heeft hij het daar al wel genoeg gezien zegt hij.

Stuur maar even een PB als de kaartverkoop is begonnen.

belfast

Citaat van: Nik op jan 13, 2019, 11:04:02
Stuur maar even een PB als de kaartverkoop is begonnen.

Top, ga ik doen
D3T=Lief

ricodejong4

Had een maandje terug hetzelfde 'probleem' bij Münster. Ik had ze destijds gemaidl en ik kreeg als reactie dat de optie "Pickup foreign order" pas een aantal dagen voor de wedstrijd beschikbaar werd.

Jehoentelaar

Het zal sowieso derby-specifiek zijn, de afgelopen seizoenen kon ik telkens online tickets aanschaffen. Daarbij moet worden gezegd dat ik de meer beladen duels zelden bijwoon (het moet net zo uitkomen en dat doet het vaak niet).

Verwacht deze derby overigens ook weinig sensatie. Osnabrück is dit seizoen ijzersterk en Münster is nog altijd ultraloos. Dat is niet erg, maar het 'sfeervacuüm' wordt vrij traag opgevuld dus eerder onze Kurve weer echt gezellig is zijn we wel een seizoen verder. Desalniettemin een leuk duel, hopelijk lukt het de liefhebbers hier om er ook bij te zijn. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Nort

Ik ben drie/vier jaar geleden bij deze wedstrijd geweest en kon de kaarten toen wel naar een Duits adres (niet zijnde in het postcode gebied van Osnabruck) laten versturen.

Overigens heb ik nog nooit z'n teleurstellende wedstrijd op sfeergebied meegemaakt, maar het is wel een leuk stadion.

rogo_breda

Zojuist de bevestiging gehad dat online bestellen uit NL niet mogelijk wordt gemaakt voor deze wedstrijd. En helaas heeft niemand van ons een Duits adres wat we kunnen gebruiken.

Semper Fidelis

Citaat van: rogo_breda op jan 14, 2019, 12:00:51
Zojuist de bevestiging gehad dat online bestellen uit NL niet mogelijk wordt gemaakt voor deze wedstrijd. En helaas heeft niemand van ons een Duits adres wat we kunnen gebruiken.

Achterlijk dat ze zo moeilijk doen. Heb zelf via via een adres in Duitsland kunnen regelen. Zou kunnen vragen of die het goed vindt als er een paar extra kaarten worden bezorgd, als je interesse hebt. Anders moet je me maar even PB'en.