Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Groundos

Citaat van: ALenstra op dec 09, 2018, 10:37:10
Heb je zelf een clubcard van een andere club?
Ja ik heb er een van PSV

Freekos79

Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Klopt, je kan maar voor één club een clubcard hebben.

spons

Citaat van: ALenstra op dec 09, 2018, 20:52:12
Klopt, je kan maar voor één club een clubcard hebben.

In theorie wel :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Ik hoor inderdaad wel eens dat mensen meerdere clubcard hebben. En ook van meerdere clubs.

Koning Kriel

Je kunt (indien je die (nog) hebt) je vrouw, man, vader, moeder, opa, oma, zoon, dochter, oom, tante, neef of nicht ook gewoon een clubcard aansmeren ;). Bij de meeste clubs zijn ze namelijk toch gratis.

Vinnn

Die vlieger gaat wel op, maar hedendaags moet je bij talloze clubs er fysiek 1 aanvragen bij de loketten. Dat is dan net weer een drempel die te hoog is voor velen.

De publiekswissel

Citaat van: Koning Kriel op dec 10, 2018, 07:51:14
Je kunt (indien je die (nog) hebt) je vrouw, man, vader, moeder, opa, oma, zoon, dochter, oom, tante, neef of nicht ook gewoon een clubcard aansmeren ;). Bij de meeste clubs zijn ze namelijk toch gratis.

Clubs als Heracles en ik dacht Vitesse blokkeren om die reden clubkaarten die verder dan x aantal km buiten de deur liggen om te voorkomen dat thuissupporters van Feyenoord of Ajax op de tribune plaats kunnen nemen....   Meestal werkt het gewoon, niet altijd.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

headout

Citaat van: De publiekswissel op dec 10, 2018, 10:13:57
Clubs als Heracles en ik dacht Vitesse blokkeren om die reden clubkaarten die verder dan x aantal km buiten de deur liggen om te voorkomen dat thuissupporters van Feyenoord of Ajax op de tribune plaats kunnen nemen....   Meestal werkt het gewoon, niet altijd.
Vitesse blokkeert ook kaarten als je alleen naar Vitesse - Feyenoord gaat. Om die reden leen ik mijn CC dan ook graag uit, om een booking history op die manier op te bouwen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Koning Kriel

Het voordeel van Willem II supporter zijn is dat de meeste wedstrijden geen clubcard verplichting hebben en je dus gewoon aan de dagkassa een kaartje kan kopen. Niet vooraf bestellen want dan gaan ze wel ineens blokkeren. Daarnaast hadden we, tot dit jaar, bijna nooit een uitverkocht uitvak en redelijk goede vervoersregelingen waardoor ik er geen probleem mee had in het uitvak te gaan zitten.

Jeje

Ik wil mn tijd in Engeland enorm graag afsluiten met een wedstrijd van Liverpool, Liverpool-Crystal Palace lijkt mij vooralsnog het meest haalbaar. Heb de tip gekregen om voor het uitvak te kijken, maar Palace gaf al aan dat verkoop alleen voor seizoenskaarthouders en paid members is, waarbij er met loyalty ranking systeem gewerkt wordt. Nu wil ik best een membership aanschaffen als ik een kaart kan krijgen, alleen hoe groot schatten jullie de kans dat Crystal Palace hun uitvak niet uitverkoopt voordat alle members aan de beurt zijn om een kaartje te kopen?

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Ik weet niet waar je precies studeert maar je zou het kunnen wagen een keer op de wedstrijddag bij het stadion een kaartje te kunnen scoren op de zwarte markt.

En vraag eens rond in je omgeving in Engeland. Er is vast wel iemand member bij Liverpool.

Jeje

@fcEmmen: Thanks, poging gewaagd!

@Joost: Sheffield, dus dat is nog wel een eindje weg. Zwarte markt rond het stadion is me te risicovol. In mn omgeving hier al behoorlijk rondgevraagd, ook voor iemand met een membership was het niet mogelijk, zelfs via een Amerikaan die lid is van een USA supportersvereniging geprobeerd, maar dat mocht allemaal niet baten. Dus uitvak lijkt mijn laatste redmiddel momenteel!   

hgrm

Misschien een "zielig" verhaal sturen naar de club over je situatie.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen