Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Posten bij het trainingscomplex en vrienden worden met Wijnaldum.

Sebastiaan_W

Je kan het toch via liverpoolreizen.nl proberen? Die heeft meerdere seizoenskaarten
.

wekke

Iemand een CC van FC Emmen? Wij zouden graag na FC Utrecht - Ajax nog doorrijden naar FC Emmen - Willem II maar er geldt een clubcardverplichting

FC_Emmen

Citaat van: wekke op dec 15, 2018, 23:21:45
Iemand een CC van FC Emmen? Wij zouden graag na FC Utrecht - Ajax nog doorrijden naar FC Emmen - Willem II maar er geldt een clubcardverplichting
Stuur maar PB. Kan waarschijnlijk wel helpen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Hugo

Citaat van: FC_Emmen op dec 16, 2018, 10:37:24
Stuur maar PB. Kan waarschijnlijk wel helpen.

Druk met toeristen in Emmen dit seizoen?

ricodejong4

Is er iemand die Mitglied is van Arminia Bielefeld of iemand kent die dit is? Ik aas op kaarten voor Bielefeld - HSV op 2 februari en ik betwijfel of deze de vrije verkoop gaat halen.. Thanx alvast!

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Van pogo tot popo

Hoe denken jullie dat de kaartverkoop voor Everton - Lincoln City gaat verlopen. Heb een account en ben zondag aan de beurt. Gaat dat lukken of proberen via iemand anders 3 tickets te scoren?

wekke


Joost

Citaat van: Van pogo tot popo op dec 21, 2018, 11:29:02
Hoe denken jullie dat de kaartverkoop voor Everton - Lincoln City gaat verlopen. Heb een account en ben zondag aan de beurt. Gaat dat lukken of proberen via iemand anders 3 tickets te scoren?

Zelfs de derby tegen Liverpool gaat in de vrije verkoop. Dit zal wel goedkomen dus.

FC_Emmen

Citaat van: wekke op dec 21, 2018, 12:02:44
Toch bedankt voor de hulp voor deze toerist :D
Graag gedaan, tot zondag!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Van pogo tot popo

Citaat van: Joost op dec 21, 2018, 12:30:02
Zelfs de derby tegen Liverpool gaat in de vrije verkoop. Dit zal wel goedkomen dus.

Serieus? Maar eens in de gaten houden dan.

Koller

Weet iemand of het makkelijk is om aan kaarten te komen voor FC Magdeburg? Ik wil 29-3 graag met 4 personen naar hun thuiswedstrijd tegen FC Heidenheim.

headout

Citaat van: Van pogo tot popo op dec 21, 2018, 11:29:02
Hoe denken jullie dat de kaartverkoop voor Everton - Lincoln City gaat verlopen. Heb een account en ben zondag aan de beurt. Gaat dat lukken of proberen via iemand anders 3 tickets te scoren?
Ik heb een membership, mocht je er gebruik van willen maken.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Ruudjeee

Citaat van: Koller op dec 21, 2018, 21:01:46
Weet iemand of het makkelijk is om aan kaarten te komen voor FC Magdeburg? Ik wil 29-3 graag met 4 personen naar hun thuiswedstrijd tegen FC Heidenheim.

Kun je makkelijk aankomen, zeker dat affiche. Site goed in de gaten houden wanneer de verkoop start en dan komt dat goed.