www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

#120
Er zijn weer een aantal updates te melden.

De eerste 2 specials "nieuwe" stijl zijn toegevoegd.
VC Vlissingen / VCV Zeeland & W.V.V. Wageningen / FC Wageningen.

Daarnaast staat het verslag van  VVV Venlo - SBV Excelsior online.

Niels_Zitterd

Ik heb nog een special toegevoegd. Deze gaat over HFC Haarlem.


Niels_Zitterd

Het verslag van Patro Eisden Maasmechelen - Spouwen Mopertingen staat online.

betonrot

Wist je dat wij gewoon Ebou Sillah hebben zien voetballen die avond?

Niels_Zitterd

Citaat van: betonrot op mrt 23, 2011, 10:27:21
Wist je dat wij gewoon Ebou Sillah hebben zien voetballen die avond?
Ja, hij scoorde de enige goal voor Spouwen-Mopertingen.
Zijn volledige naam is trouwens Ebrima Ebou Sillah.

3434

Geheel terzijde: die supporters op de zitjes, boven in het uitvak zijn enkele jeugdspelers van Patro. Die zitten er elke week, weet niet of je die bij SPM telde. Maakt niet veel uit, voor de volledigheid ;-)

Die Sillah werd toch bij MVV weggejaagd omdat hij niet gemotiveerd was/kwam opdagen op de trainingen? Of is dat een andere?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

Wist niet dat Spouwen ook nog fanatieke fans had, leuke wedstrijd en mooie foto's!

Niels_Zitterd

Citaat van: 3434 op mrt 23, 2011, 12:32:44
Geheel terzijde: die supporters op de zitjes, boven in het uitvak zijn enkele jeugdspelers van Patro. Die zitten er elke week, weet niet of je die bij SPM telde. Maakt niet veel uit, voor de volledigheid ;-)

Die Sillah werd toch bij MVV weggejaagd omdat hij niet gemotiveerd was/kwam opdagen op de trainingen? Of is dat een andere?

Ik heb alleen die groep geteld die in het staan gedeelte van het uitvak stonden, dat waren een man of 40.
Wel apart trouwens dat de SPM fans tussen de fanatiekere Patro fans door naar het uitvak moesten lopen.

En het betreft inderdaad de Sillah die bij MVV is weggestuurd.

3434

Dat vormt geen probleem hoor. Die fanatieke groep van hun had een gemiddelde leeftijd van 16 (jeugdspelers van SPM). Ik heb er nog mee staan praten na de wedstrijd. Wij zijn een sfeergroep en geen hooligangroep of hoe je het wil noemen. De kassa's voor de bezoekers worden enkel geopend indien de tegenstander een 'vijand' is, bijvoorbeeld Geel-Meerhout.

Zolang mensen 'gewoon' doen is er in 99% van de tijd niets aan de hand. Die van Geel zongen met heel het vak "Islamieten, Parasieten". Ja dan is het logisch dat er een reactie volgt... Het gekke was dat er een speler van Turkse afkomst bij hun in het elftal zat.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

betonrot

Die indruk had ik ook, ik was verbaasd over de eensgezindheid op de tribune. Daar zag je echt de meest wazige combi's aan mensen elkaar de hand geven. Zo is dat bij ons ook wel alleen zit er nog een minder geaccepteerde cultuur in verweven waardoor het soms toch net wat grilliger is.

Op de tribune werden we wel meermaals vreemd aangekeken, hoewel de mensen uit Maasmechelen qua dialect praktisch hetzelfde spreken heb ik toch het idee gehad dat we daar uit de toon vielen.

Niels_Zitterd

De Baandert Special is toegevoegd en het verslag van Berchem Sport - Racing Mechelen staat ook online.

HJanneman

Leuk verslag.
Over twee weken ga ik mij onderdompelen in de ambiance van de 4e klasse met op de zondag sowieso een bezoek aan Lyra(inclusief footlunch, een wens gaat in vervulling :D ).
En op de zaterdagavond misschien nog naar de thuispot van Racing Mechelen tegen Tempo Overijse, maar misschien dat we toch wat beter voetbal willen op de zaterdagavond en kiezen voor Lokeren-Gent(twijfel).

Niels_Zitterd

Citaat van: HJanneman op mrt 29, 2011, 19:37:12
Leuk verslag.
Over twee weken ga ik mij onderdompelen in de ambiance van de 4e klasse met op de zondag sowieso een bezoek aan Lyra(inclusief footlunch, een wens gaat in vervulling :D ).
En op de zaterdagavond misschien nog naar de thuispot van Racing Mechelen tegen Tempo Overijse, maar misschien dat we toch wat beter voetbal willen op de zaterdagavond en kiezen voor Lokeren-Gent(twijfel).

Alleen al vanwege het stadion zou ik naar Mechelen gaan. Als ik me niet vergis kan RCM die wedstrijd zelfs de kampioenswedstrijd spelen. Althans als ze hun wedstrijd winnen en Olympia Wijgmaal verliest de dag erna op verplaatsing bij Katelijne Waver dan is het gat 10 punten met nog 3 wedstrijden te spelen.
De publieke belangstelling zou nog wel eens best redelijk kunnen zijn. Ik overweeg zelf ook om die kant op te gaan.

Lyra heb ik afgelopen oktober bezocht, dat is ook een ontzettend leuk terrein om naar toe te gaan.


3434

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 29, 2011, 22:36:40
Alleen al vanwege het stadion zou ik naar Mechelen gaan. Als ik me niet vergis kan RCM die wedstrijd zelfs de kampioenswedstrijd spelen.

Groot gelijk! Wie weet hoelang het duurt voor ze nog een keer kampioen spelen. De vorige keer waren het, op enkele uitzonderingen na, 16 kleurloze jaren in 3de. Ze hebben altijd veel supporters maar nu in volle titelstrijd lijkt me dit toch iets uniek. Vergelijk daarbij het stadion van Lokeren met het oldskool stadion van Racing Mechelen en de keuze is rap gemaakt.

Als wij die dag niet kampioen zouden (kunnen) spelen, was ik ook daar.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11