www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Footballfrans


Hugo

Wanneer gaan jullie weer eens de grens over?

Niels_Zitterd

#152
Citaat van: Hugo op sep 05, 2011, 14:37:42
Wanneer gaan jullie weer eens de grens over?

Dat gaat pas eind september worden en als het even tegenzit zelfs pas weer in oktober...
Er zit wel nog een special aan te komen over het Chau Anouvong Stadion in Laos.
Een vriend van mij is pas geleden daar geweest.

Niels_Zitterd

Er staat een verslag van de derby MVV Maastricht - Fortuna Sittard op de site.


Tevens staat ook het verslag van gisteren (Leverkusen - Genk) op de site.

Niels_Zitterd

Nu de verbouwing van het stadion in Volendam ver klaar is ook daar een update van.

Joost

Dat laatste panorama! Het lijkt wel een gevangenis.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op okt 01, 2011, 23:41:11
Dat laatste panorama! Het lijkt wel een gevangenis.

Nu je het zo zegt heeft het er inderdaad wel wat van een gevangenis weg.
In het stadion zelf valt het wel mee. Al moet je soms even om een paal heen kijken.

Joost

Het uitvak lijkt ook erg klein, maar dat is alles in Volendam.

Het stadion lijkt me geen vooruitgang al weet ik nog goed dat ik me de ene keer dat ik Volendam bezocht afvroeg wanneer die oude tribune in zou storten.
Geen fijn stadion, geen fijne club ook.

hgrm

De expo-tribune (want: tweedehands overgekocht van de Expo '58 in Brussel) is ook een tijdje gesloten geweest wegens bouwvalligheid.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

Het Kras Stadion is absoluut niet het leukste stadion in de Jupiler League maar het kan nog veel erger... Ik denk gelijk aan Almere City FC.

Die oude tribune heb ik mijn nek bijna op gebroken. Het was ergens midden februari, steenkoud en het had in de week voorafgaand aan het duel had het flink geregend. Alles was vochtig en nat geworden en toen het daarna flink begon te vriezen was het feest. Ik loop het uitvak in stap de eerste de beste houten plank richting de stoelen op en toen was het prijs. Ik heb toen vakkundig mijn gezicht vervormd.

Niels_Zitterd

Er is weer een update, STVV - Beerschot AC.


Joost


Niels_Zitterd

#162
Citaat van: Joost op okt 16, 2011, 22:21:28
Kunstgras op Stayen?

Helaas wel.

Er ligt overigens wel een ander soort kunstgras. De kunstgrasvelden in Nederland liggen vol met korrels. Op Stayen werd wel flink gesproeid maar waren er verder geen additieven. Niet dat het daardoor beter wordt. Voetbal hoort op echt gras gespeeld te worden.

3434

#163
Hun theorie dat dit veld hen kan helpen (want niemand is gewend om op kunstgras te spelen) valt zwaar tegen. STVV heeft net weinig spelers die zeer snel kunnen combineren, traditioneel moeten ze het hebben van vechtlust ipv techniek.  En de tegenstanders komen soms logeren in het hotel om te wennen aan de grasmat (so long eventueel voordeel). Jammer voor de trouwe fans die toch steeds blijven opdagen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Sebastiaan_W

Vermakelijk duel gisteren op tv gezien. Waar ik na een half uur dacht aan een afstraffing(Het had al 3 of 4-0 kunnen en moeten staan voor Fortuna), staat het bij rust 2-1 voor de Witte Leeuwen! Na 90 minuten had het ook zomaar 2-9 ipv 2-5 kunnen zijn. Zal een frustrerend avondje voor jullie zijn geweest. 2e helft ook alleen maar de 12 tot 15 Telstar supporters gehoord op tv....