www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

Het verslag van Eintracht Trier - Rot Weiss Essen staat op de site.


Niels_Zitterd



Een kort verslag van een bizarre middag.

Footballfrans

Heb weer even genoten van je site. Ziet er prachtig uit, echt een topsite met mooie foto's.

Niels_Zitterd

Citaat van: Footballfrans op dec 13, 2011, 13:21:48
Heb weer even genoten van je site. Ziet er prachtig uit, echt een topsite met mooie foto's.

Thanks!

Tevens zijn de foto's van de wedstrijd 1. FC Köln - FSV Mainz 05 toegevoegd.

Niels_Zitterd

#184
De verslagen van de Engeland reis zijn op de site gezet.

West Bromwich Albion - Manchester City: http://www.groundhoppers.info/?p=2061


Stoke City FC - Aston Villa: http://www.groundhoppers.info/?p=2087


Sheffield United - Notts County FC: http://www.groundhoppers.info/?p=2110

Niels_Zitterd

#185
Match report van KSK Hasselt - K. Rupel Boom FC staat online.

Niels_Zitterd

Een verslag van de burenruzie tussen KVC Westerlo en YR KV Mechelen staat op de site.

Niels_Zitterd

Het verslag van de beladen derby tussen Rot Weiss Essen en Wuppertaler SV staat online.


Niels_Zitterd

Ik heb ook maar meteen een kort verslag van BSV Limburgia - Caesar/Vos Investment gemaakt.


Joost

Ojee Niels ik moet je corrigeren. SV Limburgia moest weg van haar oude locatie en is toen gefuseerd met RKBSV. De club is niet ter ziele gegaan in de zin van opgehouden te bestaan.

Het huidige terrein is dan ook niet het oude Limburgia terrein maar het oude RKBSV terrein. De Elascon die er staat is ooit door RKBSV neergezet, de Elascon van het oude Limburgiaterrein is niet meer.

Het laaggelegen veld was 2 jaar geleden nog veelvuldig in gebruik.

hgrm

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 19, 2012, 21:45:42
Ik heb ook maar meteen een kort verslag van BSV Limburgia - Caesar/Vos Investment gemaakt.



Doe dat nou niet....nu moet ik weer naar Limburg rijden om mijn Elasconverslaving te bevredigen....

Overigens: heeft Caesar een beetje leuk complex? Het is toch een club met historie...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Niels_Zitterd

#191
Citaat van: Joost op mrt 19, 2012, 22:03:48
Ojee Niels ik moet je corrigeren. SV Limburgia moest weg van haar oude locatie en is toen gefuseerd met RKBSV. De club is niet ter ziele gegaan in de zin van opgehouden te bestaan.

Het huidige terrein is dan ook niet het oude Limburgia terrein maar het oude RKBSV terrein. De Elascon die er staat is ooit door RKBSV neergezet, de Elascon van het oude Limburgiaterrein is niet meer.

Het laaggelegen veld was 2 jaar geleden nog veelvuldig in gebruik.

Ah ok, de beperkte informatie die ik heb kunnen vinden gaf mij de illusie dat de tribune nog de oude Limburgia tribune was. Dat het terrein van RKBSV gebruikt wordt wist ik. Ik had ergens gelezen dat SV Limburgia niet meer verder kon door verschillende omstandigheden. Daar stond ook een artikel bij dat men van zins was om de tribune mee te nemen naar het terrein van RKBSV.

Niels_Zitterd

Citaat van: hgrm op mrt 19, 2012, 22:05:32
Doe dat nou niet....nu moet ik weer naar Limburg rijden om mijn Elasconverslaving te bevredigen....

Overigens: heeft Caesar een beetje leuk complex? Het is toch een club met historie...

Sportpark de Carmel van Caesar valt, in mijn ogen althans, vies tegen. Een aantal jaren geleden is het volledig gerenoveerd. Het hoofdveld is een kunstgras veld met een kleine nieuwere tribune. Die tribune heeft een aantal betonnen treden en is voor de rest met standaard cement blokken gemetseld.

Joost

Citaat van: Niels_Zitterd op mrt 19, 2012, 22:41:14
Ah ok, de beperkte informatie die ik heb kunnen vinden gaf mij de illusie dat de tribune nog de oude Limburgia tribune was. Dat het terrein van RKBSV gebruikt wordt wist ik. Ik had ergens gelezen dat SV Limburgia niet meer verder kon door verschillende omstandigheden. Daar stond ook een artikel bij dat men van zins was om de tribune mee te nemen naar het terrein van RKBSV.

Ik heb er ooit eens over gecorrespondeerd met RKBSV.

De tribune die er nu staat heeft haar oorsprong in 1949. NAV het kampioenschap van RKBSV in 1965 werd besloten een deel van de tribune te overkappen (40 meter). Dit koste 31.300 gulden waarvan de gemeente 24.000 gulden betaalde.

Een lokale aannemersfirma zorgde voor het materieel. De club betaalde het materiaal en de vrijwilligers deden het werk. De firma Elascon plaatste de overkapping.

Niels_Zitterd

Joost, dankjewel voor de extra informatie! Ik ga het in het verslag verwerken. Mocht je nog correcties hebben dan hoor ik dat graag!