www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels_Zitterd

De update van afgelopen weekend staat op de site.

Borussia Monchengladbach II - SportFreunde Lotte


Standaard Wetteren - Eendracht Aalst

Niels_Zitterd

Ik heb een verslag van het duel tussen Willem II en Fortuna Sittard online gezet.


Koning Kriel

Mooi verslag van Willem II - Fortuna. Het parkeren voor thuis supporters is bij Willem II vrij eenvoudig en gratis. Je staat dan op een minuut of 3 lopen van het stadion.  Hopelijk komen we elkaar in de nacompetitie weer tegen. Zowel fortuna uit en fortuna thuis waren sfeertechnisch leuk. Nu alleen nog winnen.

Niels_Zitterd

Citaat van: Koning Kriel op apr 12, 2012, 22:01:38
Mooi verslag van Willem II - Fortuna. Het parkeren voor thuis supporters is bij Willem II vrij eenvoudig en gratis. Je staat dan op een minuut of 3 lopen van het stadion.  Hopelijk komen we elkaar in de nacompetitie weer tegen. Zowel fortuna uit en fortuna thuis waren sfeertechnisch leuk. Nu alleen nog winnen.

Thanks!

Ik ben allang blij als we na 12 jaar ellende play-offs halen. Ik heb me nog niet eens verdiept in de mogelijke tegenstanders.
Sfeervol wordt het hoe dan ook.

De laatste thuiswedstrijd tegen de Eagles zou wel eens de drukst bezochte wedstrijd sinds de degradatie kunnen worden.

Niels_Zitterd

Citaat van: Niels_Zitterd op apr 16, 2012, 19:20:23
De laatste thuiswedstrijd tegen de Eagles zou wel eens de drukst bezochte wedstrijd sinds de degradatie kunnen worden.

Gekkenhuis in Sittard :-)

KASSA'S BLIJVEN GESLOTEN: Allerlaatste kaarten verkrijgbaar bij Wilsport!

27.04.2012
De laatste toegangskaarten voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles zijn verkrijgbaar bij Wilsport. Zijn deze verkocht, dan is de Trendwork Arena uitverkocht.

De kassa's blijven vanavond dan ook GESLOTEN!



spons

Citaat van: Niels_Zitterd op apr 16, 2012, 19:20:23
Thanks!

De laatste thuiswedstrijd tegen de Eagles zou wel eens de drukst bezochte wedstrijd sinds de degradatie kunnen worden.

Volgens mij was het voor de beker dit seizoen tegen Feyenoord ook wel aardig druk hoor
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

in welke beker heeft feyenoor bij fortuna gespeeld?

spons

Citaat van: Joost op apr 27, 2012, 21:01:13
in welke beker heeft feyenoor bij fortuna gespeeld?

Sorry ik dacht dat het bij Go Ahead was, ben nog wel een keer bij Fortuna - Bayern Munchen geweest en toen was het ook best druk
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Citaat van: spons op apr 28, 2012, 06:50:56
Sorry ik dacht dat het bij Go Ahead was, ben nog wel een keer bij Fortuna - Bayern Munchen geweest en toen was het ook best druk

Het was met 9.621 toeschouwers een stuk drukker als tegen Bayern. Toch eindigde de avond in mineur toen in de 91ste minuut Go Ahead Scoorde waardoor Fortuna slechts 3 minuten verwijderd was van play-off voetbal.

Niels_Zitterd

Het verslag van KAA Gent - Club Brugge staat op de site.



Tevens het verslag van Dessel Sport - KV Turnhout geupload


Niels_Zitterd

En het verslag van KFC Uerdingen - Rot Weiss Essen is ook klaar.


Sebastiaan_W


AthleticHolanda

Mooi verslag, mooie foto's. Als je nog een foto wil van de choreo van KFC laat het maar weten.
Het centrum van Krefeld is overigens niet overdreven ver weg, ongeveer een half uurtje lopen, met de tram een kleine 10 minuten.

Niels_Zitterd

Thanks!

Citaat van: AthleticHolanda op mei 04, 2012, 18:47:36
Als je nog een foto wil van de choreo van KFC laat het maar weten.

Heel graag zelfs.
Ik zou graag nog een foto van de choreo op de site willen zetten voor een volledig verslag.
Uiteraard met bron vermelding.

Niels_Zitterd

Na drie maanden amper updates te hebben gedaan zijn er eindelijk weer een aantal verslagen toegevoegd.

Van afgelopen weekend staan er verslagen op van:

SSVg Velbert - Fortuna Köln


FC Viktoria Köln - Rot Weiss Oberhausen


En afgelopen maandag ben ik naar SBV Excelsior - Fortuna Sittard geweest.