www.groundhoppers.info

Gestart door Niels_Zitterd, mrt 16, 2010, 13:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LUFC

Wel mooie tribune nog van Viktoria Koln.

Niels_Zitterd

Citaat van: LUFC op sep 05, 2012, 21:16:42
Wel mooie tribune nog van Viktoria Koln.

Het is echt een leuk stadion om eens te bezoeken, ondanks de recente verbouwingen heeft het stadion zijn karakter weten te behouden. Zeker als je door het stukje bos richting het stadion gaat waan je, je helemaal niet in de buurt van een grote stad.

Niels_Zitterd

Update van afgelopen weekend staat op de site.
FC Kray - Wuppertaler SV Borussia


Niels_Zitterd

Er staan weer een drietal updates op de site.

Vitesse - Heracles Almelo


HVV Hollandia - Fortuna Sittard


AZ - SC Veendam

Joost

Verrassende stukjes. Je hebt geluk gehad met duel in Arnhem want het Gelredome niet zo vol is een kwelling voor een voetballiefhebber.  Het nieuwe AZ stadion vind ik zelf dan wel weer redelijk goed gelukt, het ligt inderdaad niet tussen de huizen maar wel direct naast de stad en niet heel ver van het oude stadion.

Niels_Zitterd

Citaat van: Joost op sep 29, 2012, 17:32:22
Verrassende stukjes. Je hebt geluk gehad met duel in Arnhem want het Gelredome niet zo vol is een kwelling voor een voetballiefhebber.  Het nieuwe AZ stadion vind ik zelf dan wel weer redelijk goed gelukt, het ligt inderdaad niet tussen de huizen maar wel direct naast de stad en niet heel ver van het oude stadion.

Vitesse was inderdaad stom geluk ;-) iets dat je soms ook nodig hebt.

Het stadion van AZ mist in mijn ogen een stuk karakter. Zoals ik in het verslag ook schreef, ziet het er allemaal erg klinisch uit. Ik ben misschien teveel beïnvloed door de oude stadions waar ik wedstrijden heb gezien. Stadions die je in Nederland straks bijna niet meer vindt.
Ik ben eens benieuwd hoelang de Adelaarshorst, de Vijverberg, de Koel en nog een aantal karakteristieke grounds het nog gaan overleven.

Hugo

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 02, 2012, 23:02:50
Vitesse was inderdaad stom geluk ;-) iets dat je soms ook nodig hebt.

Het stadion van AZ mist in mijn ogen een stuk karakter. Zoals ik in het verslag ook schreef, ziet het er allemaal erg klinisch uit. Ik ben misschien teveel beïnvloed door de oude stadions waar ik wedstrijden heb gezien. Stadions die je in Nederland straks bijna niet meer vindt.
Ik ben eens benieuwd hoelang de Adelaarshorst, de Vijverberg, de Koel en nog een aantal karakteristieke grounds het nog gaan overleven.

Wat is er zo karakteristiek aan de Vijverberg? Die is 15 jaar terug toch ook vanaf nul nieuw gebouwd?

Niels_Zitterd

Citaat van: Hugo op okt 03, 2012, 09:11:40
Wat is er zo karakteristiek aan de Vijverberg? Die is 15 jaar terug toch ook vanaf nul nieuw gebouwd?
Het stadion ademt voetbal, en de hele entourage er omheen maken het voor mij een karakteristiek stadion. Uiteraard is dat subjectief ;-)

Niels_Zitterd

KSV Oudenaarde - KSK Heist



KSV Roeselare - Royal Boussu Dour Borinage



Terranova

Ik had je site nog niet gezien, maar hij is echt prachtig Niels.

Niels_Zitterd

Citaat van: cafebac op okt 17, 2012, 05:17:32
Leuke verslagen weer!

Citaat van: Voele_Hondj op okt 17, 2012, 10:56:08
Ik had je site nog niet gezien, maar hij is echt prachtig Niels.

Thanks!

AthleticHolanda

Moet ondanks de regen een leuke dag zijn geweest, twee leuke stadions, in Oudenaardse is het alleen jammer van de sintelbaan al heeft dat ook wel weer iets. Hele leuke hoofdtribune daar!

Niels_Zitterd

Citaat van: AthleticHolanda op okt 17, 2012, 12:45:56
Moet ondanks de regen een leuke dag zijn geweest, twee leuke stadions, in Oudenaardse is het alleen jammer van de sintelbaan al heeft dat ook wel weer iets. Hele leuke hoofdtribune daar!

Het grootste minpunt was inderdaad het weer, wat een wind, regen en vooral kou.
Ondanks de sintelbaan en de standaard staantribune is het stadion van Oudenaarde wel een leuk samenhangend geheel.
Schiervelde vond ik net wat minder, maar daar is de onoverdekte staantribune weer een blikvanger.

Je hebt trouwens ook een leuke trip door Tsjechië gemaakt als ik je site zo bekijk.



AthleticHolanda

Citaat van: Niels_Zitterd op okt 17, 2012, 14:08:44
Je hebt trouwens ook een leuke trip door Tsjechië gemaakt als ik je site zo bekijk.

Inderdaad, dat was erg leuk! Die Europese wedstrijden van Athletic zijn een leuk excuus om waar dan ook in Europa wat te gaan groundhoppen, jammer dat dat na de winter voorlopig weer verleden tijd is, daarom heb ik er nu ook zoveel mogelijk van bezocht. In Praag en Tsjechië was ik anders ook wel ooit gekomen, maar dat geldt waarschijnlijk wat minder voor Kroatië, Finland, Estland en vorig seizoen bv. Slowakije.