Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: FC_Emmen op aug 07, 2019, 16:37:16
Bij het vorige EK waar ik bij was, in 2016, werd er niet gecontroleerd.

Als je een follow your team had en vouchers diende om te ruilen dan werd er in 2016 wel streng gecontroleerd. Opletten hiermee.

Nort

Dat roepen ze al jaren, maar controle is er nooit. In Italie zal wellicht wel gecontroleerd worden, omdat het daar gebruikelijk is.

ALenstra

Bij afhalen van bestelde kaarten wordt wel gecontroleerd op identiteit. Op EK en WK nooit controle meegemaakt bij de ingang.

Van pogo tot popo

Alle 5 aanvragen afgewezen. Hopen op de tweede ronde.

Koning Kriel

Citaat van: FrankT op aug 07, 2019, 16:33:51
Ik heb begrepen dat degene die de kaarten gekocht heeft (gepersonaliseerde aanvraag) ook daadwerkelijk in het stadion aanwezig moet zijn, omdat anders de 'gast' ook niet binnen komt.


"You are not allowed to transfer tickets to other persons as tickets are personalized.

Please note that the guests cannot enter the stadium if the main applicant is not present.

We thank you for your understanding.

Best regards,
UEFA Ticketing Customer Service"



Iemand daar ervaringen mee? Zal het werkelijk zo streng zijn? Daardoor is het niet mogelijk om kaarten van iemand over te nemen? Zelfs niet als het een 'bekende' is?

Ik hoop het wel want het is de enige manier om marktplaats verkopen tegen te gaan. Mijn verwachting is dat ze hier helaas niet op gaan controleren.

Olav

Tijdens het EK2016 ben ik ook binnengekomen met tickets waar niet mijn naam op stond. Ze zeiden toen ook dat er werd gecontroleerd.

FrankT

Wat staat er normaliter op het ticket, voor- en achternaam? Verder geen persoonlijke informatie?

Twee kaarten toegewezen gekregen bij de aanvraag van moeders, alleen heeft ze liever dat mijn broer en ik gaan dan dat zij zelf moet gaan..

ALenstra

Op mijn tickets stonden voor en achternaam. Als moeders naam op de tickets staat dan zal zij in ieder geval mee moeten. Dan moet je niet de pech hebben dat er toevallig controle is.

Nort

Citaat van: FrankT op aug 09, 2019, 23:29:16
Wat staat er normaliter op het ticket, voor- en achternaam? Verder geen persoonlijke informatie?

Twee kaarten toegewezen gekregen bij de aanvraag van moeders, alleen heeft ze liever dat mijn broer en ik gaan dan dat zij zelf moet gaan..
Zolang je niet naar Italie gaat, zal dat wel los lopen. Mocht er onverhoopt toch een ijverige steward zijn, dan pak je de volgende ingang. En bovendien, mag je kaarten in familie en vrienden kring gewoon overdragen.

Ici c est Paris

#39
Op EURO 2016 bij halve finale en finale binnengekomen op kaarten die niet op mijn naam stonden.

Overigens voor EURO 2016 ook in eerste instantie overal naast gegrepen, maar in de verschillende ticketrondes erna toch nog voor 5 wedstrijden aan kaarten gekomen. Kwestie van goed in de gaten houden.

ALenstra

Ik begrijp trouwens dat Oranje de eventuele 8e finale niet in Amsterdam speelt. Dat zou gaan tussen een land uit groep A en een land uit groep B.

Joost

Citaat van: ALenstra op okt 17, 2019, 10:17:57
Ik begrijp trouwens dat Oranje de eventuele 8e finale niet in Amsterdam speelt. Dat zou gaan tussen een land uit groep A en een land uit groep B.

De achtste finale in Amsterdam gaat tussen de nummers 2 van poule A en B.

Nederland komt in poule C terecht.
De winnaar van poule C speelt in Boedapest, de nummer 2 op Wembley.
Plaatst de nummer 3 zich dan speelt die in Boekarest of Glasgow.

Dat heeft ook als gevolg dat Nederland voor een kwartfinale in alle 4 de speelsteden uit kan komen.
Boedepest > Baku
Londen > München
Boekarest > Sint Petersburg
Glasgow > Rome

Voor supporters is dat reistechnisch echt dramatisch. De achtste finales zijn van 27 t/m 30 juni, de kwartfinales op 3 en 4 juli.

In het slechtste geval weet je op 24 juni laat in de avond dat je in Boekarest moet spelen op 29 juni.
Win je daar dan moet je 89 uur later in Sint Petersburg zijn.

De ploegen die poule E terechtkomen hebben het helemaal dramatisch.
Die moeten pendelen tussen Bilbao en Dublin.
Als winnaar speel je dan eerst in Glasgow en dan in Rome.
Als nummer 2 speel je dan in Kopenhagen en dan in Sint Petersburg.
Als nummer 3 heb je daarna Bilbao > München of Boedapest > Baku.

FCT1980

Citaat van: Joost op okt 17, 2019, 11:19:01
De achtste finale in Amsterdam gaat tussen de nummers 2 van poule A en B.

Nederland komt in poule C terecht.
De winnaar van poule C speelt in Boedapest, de nummer 2 op Wembley.
Plaatst de nummer 3 zich dan speelt die in Boekarest of Glasgow.

Dat heeft ook als gevolg dat Nederland voor een kwartfinale in alle 4 de speelsteden uit kan komen.
Boedepest > Baku
Londen > München
Boekarest > Sint Petersburg
Glasgow > Rome

Voor supporters is dat reistechnisch echt dramatisch. De achtste finales zijn van 27 t/m 30 juni, de kwartfinales op 3 en 4 juli.

In het slechtste geval weet je op 24 juni laat in de avond dat je in Boekarest moet spelen op 29 juni.
Win je daar dan moet je 89 uur later in Sint Petersburg zijn.

De ploegen die poule E terechtkomen hebben het helemaal dramatisch.
Die moeten pendelen tussen Bilbao en Dublin.
Als winnaar speel je dan eerst in Glasgow en dan in Rome.
Als nummer 2 speel je dan in Kopenhagen en dan in Sint Petersburg.
Als nummer 3 heb je daarna Bilbao > München of Boedapest > Baku.

Relateer deze onzin eens aan het hele stikstofgebeuren. Meer bewegingen van grote groepen mensen zijn er niet.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op okt 17, 2019, 11:36:48
Relateer deze onzin eens aan het hele stikstofgebeuren. Meer bewegingen van grote groepen mensen zijn er niet.

Stikstof is een voornamelijk Nederlands probleem dat veroorzaakt is door struisvogelbeleid onder leiding van het CDA en de VVD. In andere landen speelt dit niet of veel minder.

wekke

Wat een gedoe. België zit naar alle waarschijnlijkheid in Groep B en mag naar Kopenhagen en St Petersburg. Bij groepswinst worden dat eerst Bilbao en erna eventueel München. Worden we tweedes dan volgen Amsterdam en godbetert Bakoe.

Wel lastig om er op te anticiperen. Gewoon gokken op groepswinst en zo de follow your team te pakken denk ik.