www.groundhoppersontour.nl

Gestart door Jos, jul 18, 2011, 00:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jos

Hi allen,
we zitten dan wel al een tijdje op het web maar we hebben onze site helemaal veranderd.
Derhalve hebben we ons hier ook aangemeld en willen onze site even introduceren.
www.groundhoppersontour.nl
Enkelen hier ken ik wel en zal de komende tijd eens rondkijken op de diverse pagina's en topic.
groet,
Jos

Verwijderd lid

De wedstrijdlinkjes in "Frankrijk" doen het helaas niet, maar heb je ook wedstrijdfoto's op de site staan ipv alleen lege stadions ?
Lijkt anders meer op Groundspotting ipv Groundhopping

Hugo

Ondanks bovenstaande futiliteit een leuke website.

Jos

Thanks Hugo.
De overigen:
Frankrijk werkt nu.
Btw hoort deze site volgens jullie hier niet thuis??
We bezoeken wel wedstrijden maar fotograferen de stadions gewoon leeg.
Laat maar horen.

Han

Citaat van: Meester op jul 18, 2011, 08:03:20
Lijkt anders meer op Groundspotting ipv Groundhopping

In welk opzicht?
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Citaat van: Jos op jul 18, 2011, 11:52:07

Welkom,

De link naar Engeland functioneert bij mij niet.

Laat je niet misleiden door semantische haarkloverij over de terminologie groundspotting of groundhopping.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Jos

Tnx Han.
Groundhopping is voor ons het plezier om een mooie toer te maken en veel stadions in zijn pure glorie vast te kunnen leggen op de gevoelige (digitale plaat).
We bezochten welliswaar wel wedstrijden maar voor ons is het stadion gewoon mooi als we binnen kunnen lopen en er foto's mogen en kunnen maken met of zonder wedstrijd.
Wij houden ook geen puntentelling bij.
We zijn in Nederland begonnen, waar we er nog 2 op Eredivisieniveau moeten, het volgende land werd België hier kregen we de "tic" om alles van eerste tot vierde klasse vast te leggen.
Zodoende kwamen we ook veel historische stadion (stadionnetjes) tegen zoals bijvoorbeeld Dolhain en Drielindenstadion als uitersten.
Indien niet anders mogelijk wordt het ook wel eens een rondleiding maar liever niet.
Bij mij werkt UK overigens gewoon?
Laat even horen of er nog haperingen zijn anders.
gr
Jos

Verwijderd lid

Citaat van: Vladimir1973 op jul 18, 2011, 12:30:28
was maar een kleine opmerking. Voor de rest doet iedereen het uiteraard op zijn manier. Zolang je er maar veel plezier aan hebt.

In dit geval moet ik me aansluit bij Vladimir. Het viel me enkel op dat er zoveel lege stadions op de site staan terwijl hier op 't forum over het algemeen wordt gesproken over het bezoeken van wedstrijden in stadions / sportparken.

Joost

Ik maak altijd foto's als de boel leeg is en vol is.

Mierenneukers ;)

Welkom Jos, wat is de volgende bestemming?

Verwijderd lid

Citaat van: Han op jul 18, 2011, 11:55:48
In welk opzicht?

Lijkt me verstandig om deze discussie die al vele malen is gevoerd te laten rusten omdat de wijze waarop ieder het ervaart nogal subjectief c.q. persoonlijk is.
Vladimir1973 heeft het goed samengevat door te schrijven dat het plezier in het stadionbezoek alsmede het onderhouden van de website het belangrijkste zijn.

Jos

Citaat van: Joost op jul 18, 2011, 12:38:14
Ik maak altijd foto's als de boel leeg is en vol is.

Mierenneukers ;)

Welkom Jos, wat is de volgende bestemming?

tnx Joost,
Dortmund en omstreken en indien het meezit over twee weken Portmouth, Southampton en Brighton.
gr

Han

Citaat van: Vladimir1973 op jul 18, 2011, 12:30:28
was maar een kleine opmerking.

Ja en? Waar komt de behoefte vandaan om juist in dit topic krampachtig een kwalitatief onderscheid te suggereren, aan te kaarten én te bevestigen tussen groundshopping en groundhopping?. Kennelijk is er tóch aanleiding voor; ondanks de constatering dat de individuele beleving maatgevend is.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Citaat van: Jos op jul 18, 2011, 12:16:34
Tnx Han.
Groundhopping is voor ons het plezier om een mooie toer te maken en veel stadions in zijn pure glorie vast te kunnen leggen op de gevoelige (digitale plaat).
We bezochten welliswaar wel wedstrijden maar voor ons is het stadion gewoon mooi als we binnen kunnen lopen en er foto's mogen en kunnen maken met of zonder wedstrijd.
Wij houden ook geen puntentelling bij.
We zijn in Nederland begonnen, waar we er nog 2 op Eredivisieniveau moeten, het volgende land werd België hier kregen we de "tic" om alles van eerste tot vierde klasse vast te leggen.
Zodoende kwamen we ook veel historische stadion (stadionnetjes) tegen zoals bijvoorbeeld Dolhain en Drielindenstadion als uitersten.
Indien niet anders mogelijk wordt het ook wel eens een rondleiding maar liever niet.
Bij mij werkt UK overigens gewoon?
Laat even horen of er nog haperingen zijn anders.
gr
Jos

Ik constateer dat je je tóch geroepen voelt om je nader te verklaren na de kinderachtige zin- en toespeling op shoppen en hoppen.


Keep up the good work. Ik vind het navigeren erg gebruikersonvriendelijk vanwege de toepassing van de letterkleur groen tegen de eveneens donkere achtergrond.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Jos

Ik vind het navigeren erg gebruikersonvriendelijk vanwege de toepassing van de letterkleur groen tegen de eveneens donkere achtergrond.

Bedoel je de Buttons?
Deze zijn bij mij grijs (niet donker) en ik kan de letters goed lezen?

Jos

Tnx.
Maar even serieus.
Blijkbaar heb ik een oude discussie op gang gebracht??
Maar goed iederes beleving in deze hobby is anders dat hebben wij ook al eerder ervaren.
Even over de pagina.
Wij hebben de pagina vanwege het uitoefenen van twee hobby's opgesplitst en met een enorme kluif werk eindelijk online en staan zeker open voor opbouwende kritiek.
Indien iemand vind dat deze pagina hier niet thuishoort horen wij dat ook graag maar we wilden de pagina gewoon onder voetbalenthousiasten delen that's all.
Of we nu wel of geen foto's met publiek tijdens een wedstrijd hebben het gaat ons om de fun de stadions te betreden en dat vast te leggen en vinden het leuk dit te delen.
Indien men vind dat dit niet hier thuishoort sluiten we de topic gewoon.