De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mike_t

Citaat van: maikelll043 op dec 17, 2017, 11:47:50
Dit seizoen komt voor mij de 0-0 nachtmerrie wel erg vaak en snel voor

Gisteren al de 7e keer dit seizoen een 0-0 meegemaakt

25/08  SC Telstar 0-0 MVV Maastricht
15/09  MVV Maastricht 0-0 Jong PSV
09/10  PSV Eindhoven 0-0 CF Pachuca
03/11  MVV Maastricht 0-0 RKC Waalwijk
11/11  KFC Turnhout 0-0 Sporting Hasselt
25/11  Sint Truiden VV 0-0 Sporting Lokeren
16/12  Standard de Liege 0-0 KAA Gent

En ik ga vandaag met je naar Cointe Liege ... als het maar geen 0-0 wordt dan gaat mijn reeks van 75+ naar de haaien!

Freekos79

Citaat van: maikelll043 op dec 17, 2017, 11:47:50
Dit seizoen komt voor mij de 0-0 nachtmerrie wel erg vaak en snel voor

Gisteren al de 7e keer dit seizoen een 0-0 meegemaakt

25/08  SC Telstar 0-0 MVV Maastricht
15/09  MVV Maastricht 0-0 Jong PSV
09/10  PSV Eindhoven 0-0 CF Pachuca
03/11  MVV Maastricht 0-0 RKC Waalwijk
11/11  KFC Turnhout 0-0 Sporting Hasselt
25/11  Sint Truiden VV 0-0 Sporting Lokeren
16/12  Standard de Liege 0-0 KAA Gent

Had je maar niet moeten stoppen ;-)
Volgende wedstrijd: ?

hgrm

Citaat van: hgrm op dec 17, 2017, 20:56:29
Mijn reeks zonder 0-0 is inmiddels 94 wedstrijden lang. De laatste was EDO-SDO op 21 februari 2016.
Met een beetje mazzel gaan we dus zowel de 100 wedstrijden als de 2 jaar volmaken.....oh wacht....dan heb ik nu net gejinxt...

Dankzij een verschrikkelijke blunder in de verdediging van SDC Putten werd het 1-0 voor Sparta Nijkerk in de districtsbekerderby.
Morgen nog maar eens kijken of het SDO lukt een ronde verder te komen op bezoek in Hoogkarspel bij Spirit'30. SDO is misschien we de club die ik het vaakst 0-0 heb zien spelen, dus toch een risicootje....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen


jdebruin96

Het lot is ook bij mij toegeslagen... Hoewel het altijd m'n grootste nachtmerrie leek vond ik het allemaal meevallen

Crystal Palace - Manchester City 0-0

Toen Crystal Palace nog in de 92ste minuut een penalty kreeg kon m'n geluk niet op, helaas werd die gemist. Ondanks de penalty werd de wedstrijd gevierd als een overwinning.
Door het fanatieke publiek werden wij meegeslepen in het enthousiasme van de fans en was het daardoor een schitterende wedstrijd en beschouw ik mijn eerste 0-0 totaal niet als een nachtmerrie

Mokum1900

Citaat van: jdebruin96 op jan 03, 2018, 11:07:30
Het lot is ook bij mij toegeslagen... Hoewel het altijd m'n grootste nachtmerrie leek vond ik het allemaal meevallen

Crystal Palace - Manchester City 0-0

Toen Crystal Palace nog in de 92ste minuut een penalty kreeg kon m'n geluk niet op, helaas werd die gemist. Ondanks de penalty werd de wedstrijd gevierd als een overwinning.
Door het fanatieke publiek werden wij meegeslepen in het enthousiasme van de fans en was het daardoor een schitterende wedstrijd en beschouw ik mijn eerste 0-0 totaal niet als een nachtmerrie


Me reisgenoot had net 20 euro ingezet op winst crystal palac , en we zaten aan de kant van de ultra's geweldig om mee te maken
Waar je ook gaat ik volg je overal

jdebruin96

Citaat van: Mokum1900 op jan 14, 2018, 14:54:35

Me reisgenoot had net 20 euro ingezet op winst crystal palac , en we zaten aan de kant van de ultra's geweldig om mee te maken

Hahah niet alles kan meezitten he! was inderdaad een geweldige ervaring

Nik

Afgelopen vrijdag bij de Sheffield derby voor de 2e keer een 0-0 meegemaakt. Wat had ik graag Bramall Lane 1 keer tot uitbarsting zien komen. Desondanks was het heel tof en als troost leverde het ons zo'n €150 op. We zetten altijd voor de wedstrijd in op 0-0, mocht de 'nachtmerrie' zich dan voltrekken, heb je in elk geval nog wat geld gewonnen.

Berend11

Citaat van: Nik op jan 18, 2018, 08:26:52
Afgelopen vrijdag bij de Sheffield derby voor de 2e keer een 0-0 meegemaakt. Wat had ik graag Bramall Lane 1 keer tot uitbarsting zien komen. Desondanks was het heel tof en als troost leverde het ons zo'n €150 op. We zetten altijd voor de wedstrijd in op 0-0, mocht de 'nachtmerrie' zich dan voltrekken, heb je in elk geval nog wat geld gewonnen.

Haha leuk, dan ben ik dus niet de enige die dat doet!

DanielsenAxedal

Go Ahead Eagles - Jong FC Utrecht

Slechtste wedstrijd ooit gezien, 2 weken later coach ontslagen, was afgelopen december.
Sam Hendriks, oud-ajax, dramatisch. Meest slechte speler veruit Joey Suk.. man man man.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

jdebruin96

Citaat van: Nik op jan 18, 2018, 08:26:52
Afgelopen vrijdag bij de Sheffield derby voor de 2e keer een 0-0 meegemaakt. Wat had ik graag Bramall Lane 1 keer tot uitbarsting zien komen. Desondanks was het heel tof en als troost leverde het ons zo'n €150 op. We zetten altijd voor de wedstrijd in op 0-0, mocht de 'nachtmerrie' zich dan voltrekken, heb je in elk geval nog wat geld gewonnen.

Haha en hoeveel heb je al verloren?

ksclgiov282

#236
Vorig seizoen in amper 6 maand tijd 6 keer een 0-0 mogen aanschouwen, alle 6 bij wedstrijden van Lokeren, vreselijk. En dan had ik er nog eentje gemist... Na de laatste begin april had ik er genoeg van.
Laatste 0-0 in het buitenland dateert al van december 2012 (Millwall v Charlton), dus die kan ook niet lang meer uitblijven.

Nik

Citaat van: jdebruin96 op jan 18, 2018, 14:40:32
Haha en hoeveel heb je al verloren?

Minstens €200, haha! Maar dan hadden we wel doelpunten gezien waardoor dat tientje ons gestolen kon worden.

mike_t

Na 95 wedstrijden was het eindelijk weer eens zover. Op de woestijn in Utrecht. 0-0 Utrecht-Ajax Argh.
De 100 niet gehaald.
Ik ga dus beter niet standaard inzetten op 0-0. 950 inleggen om 150 te winnen is niet echt rendabel.

Nort

Citaat van: mike_t op jan 30, 2018, 15:05:13
Na 95 wedstrijden was het eindelijk weer eens zover. Op de woestijn in Utrecht. 0-0 Utrecht-Ajax Argh.
De 100 niet gehaald.
Ik ga dus beter niet standaard inzetten op 0-0. 950 inleggen om 150 te winnen is niet echt rendabel.
0-0 bij een Nederlandse amateurwedstrijd is echt een unicum en bovendien is de kans op 0-0 in Nederland factor 3 kleiner dan in Engeland.