Voetbal in de zomermaanden, de zomer van 2009

Gestart door Dennis-V, mei 21, 2009, 10:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Joost op jun 23, 2009, 13:59:25
Het ging over Nederlandse clubs ;)

Ik had de oefenpotjes tegen duitse clubs al eruit gelaten.

dan nog, de oefenwedstrijden van nederlandse amateurclubs onderling staan er toch ook niet op
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

spons

Citaat van: Dennis-V op jun 23, 2009, 15:26:12
Mijn insteek van het overzicht is:
Alle oefenpotten van alle (Nederlandse en buitenlandse) profclubs IN Nederland én, indien ze worden aangereikt op dit forum, ook oefenpotten van Nederlandse clubs in het buitenland

Maar dan neem ik aan dat je wel de standaard elftallen bedoeld en niet de tweede elftallen ? 

De C jeugd van Wolves speelt volgens mij nog op het ADO toernooi
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hielke

Een aanvulling:

21-07: sc Heerenveen - Trabzonspor (Abe Lenstra stadion, 19:30)

spons

De wedstrijd FC Twente - Borussia MG wordt op 14 juli trouwens gespeeld bij AZSV in Aalten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: maze op jun 23, 2009, 11:59:34
hallo , zeg vraagje , weten jullie al iets over spanje ? OF EVENTUEEL EEN SITE WAAR IK HET KAN VINDEN ? ook iemand info over ploegen in en rond valencia .of iemand die hier ervaring mee heeft .

De afgelopen jaren hadden Marca en Soccer-Spain altijd een overzicht van de voorbereidingen van de Primera en Segunda teams.
Vooralsnog staat daar nu nog niets, maar aangezien de playoffs pas afgelopen weekend zijn geëindigd en veel clubs nog lang niet alles rond hebben kan dit nog wel komen.

Als je wat specifieker bent is het misschien handiger om advies te geven, in welke periode en waar (regio Valencia? mag het verder?) zou je bv. graag wedstrijden zien?

Citaat van: Hielke op jun 23, 2009, 16:14:27
21-07: sc Heerenveen - Trabzonspor (Abe Lenstra stadion, 19:30)

Complete programma Trabzonspor;

CiteerYurt dışı kampı ise 13 Temmuz – 26 Temmuz tarihleri arasında Hollanda'nın Mierlo kentindeki Hotel Carlton De Brug'da gerçekleştirilecek. Trabzonspor burada 4 hazırlık maçı oynayacak.

Maç programı:

Tarih : Rakip Takım Maçın oynanacağı Yer

16.07.2009 Vfb Homberg PCC Stadion, Duisburg Almanya

18.07.2009 Standard Liege Stadium of FC Hasselt, Belçika

21.07.2009 SC Heerenveen Abe Lenstrastadion, Hollanda

25.07.2009 VfL Bochum Rewirpower Stadion Bochum

Dus geen wedstrijd tegen MVV...

AthleticHolanda

Citaat van: Houseman op jun 23, 2009, 13:26:52
Newcastle United dus. Beter dan de meeste Nederlandse clubs uiteindelijk dus. Geduld is een schone zaak.

Inderdaad erbij kan:
26-07-2009 -14:30
FC Utrecht - Newcastle United

Feit is overigens wel dat er nog steeds geen tegenstander dat ergens op het hoogste niveau speelt is gevonden...

Daarentegen vind ik Newcastle wel een leuke aansprekende tegenstander. Heb over het algemeen weinig met Engelse clubs maar om de een of andere reden vind ik Newcastle toch altijd wel iets hebben.

Nog een kleine aanvulling, Fortuna Ddorf - Vitesse op 25-7 is in het Paul-Janes Stadion in Ddorf.

Rinus A.

Sunderland en Newcastle samen in Nederland in hetzelfde weekend, erg handig. Je moet maar op de ferry zitten vrijdag.


spons

Citaat van: AthleticHolanda op jun 23, 2009, 19:18:14
Inderdaad erbij kan:
26-07-2009 -14:30
FC Utrecht - Newcastle United


Helaas gelijktijdig met Feyenoord - Sampdoria anders had deze wedstrijd zeker in mijn agenda komen te staan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Rokerman

Citaat van: Rinus A. op jun 23, 2009, 19:22:00
Sunderland en Newcastle samen in Nederland in hetzelfde weekend, erg handig. Je moet maar op de ferry zitten vrijdag.

Inderdaad lekker bijdehand ! En niet alleen de ferry, ze zullen ook zaterdag-avond beiden in Amsterdam rondhangen..... Pffff
FTM

maze

Citaat van: AthleticHolanda op jun 23, 2009, 19:02:55
De afgelopen jaren hadden Marca en Soccer-Spain altijd een overzicht van de voorbereidingen van de Primera en Segunda teams.
Vooralsnog staat daar nu nog niets, maar aangezien de playoffs pas afgelopen weekend zijn geëindigd en veel clubs nog lang niet alles rond hebben kan dit nog wel komen.

Als je wat specifieker bent is het misschien handiger om advies te geven, in welke periode en waar (regio Valencia? mag het verder?) zou je bv. graag wedstrijden zien?

Complete programma Trabzonspor;

Dus geen wedstrijd tegen MVV...


ja ik weet het ,de info is wat vaag , zal eens concreter zijn e .
ik zit in valencia (stad).van 1tot en met 14 augustus .
het zit zo,graag hadden ik en mijn vrienden een match willen mepikken van valencia .nu weet ik dat villareal niet zo ver uit de buurt ligt en dat levante ook een ploeg in valencia is .wel om alles een beetje te organiseren had ik graag geweten welke math er kan plaatsvinden enzo..
in ieder geval dak voor de link.
heb al eens in mestalla geweest vorig jaar in december geloof ik .was daar voor het uefa duel tegen brugge .daar ik een club brugge fan ben was het een perfecte gelegenheid .
ik weet eigenlijk niet zo veel van groundhopping ,maar mijn interesse is er in ieder geval .ale als ik iemand van dienst kan zijn moet je maar roepen e
ciao sven


AthleticHolanda

Citaat van: maze op jun 23, 2009, 23:27:05

ja ik weet het ,de info is wat vaag , zal eens concreter zijn e .
ik zit in valencia (stad).van 1tot en met 14 augustus .
het zit zo,graag hadden ik en mijn vrienden een match willen mepikken van valencia .nu weet ik dat villareal niet zo ver uit de buurt ligt en dat levante ook een ploeg in valencia is .wel om alles een beetje te organiseren had ik graag geweten welke math er kan plaatsvinden enzo..
in ieder geval dak voor de link.
heb al eens in mestalla geweest vorig jaar in december geloof ik .was daar voor het uefa duel tegen brugge .daar ik een club brugge fan ben was het een perfecte gelegenheid .
ik weet eigenlijk niet zo veel van groundhopping ,maar mijn interesse is er in ieder geval .ale als ik iemand van dienst kan zijn moet je maar roepen e
ciao sven

Voor zover ik kan vinden is er nog niet veel bekend over de voorbereidingswedstrijden...

Valencia CF heeft tot nu toe alleen bekend gemaakt dat ze in Duitsland in juli zitten met wedstrijden tegen BVB (25/7) en Werder (28/7, Meppen). En dat ze om de Trofeo Carranza (in Cádiz, te ver) gaan spelen met Cádiz CF, Depor en Sevilla op 14 en 15 augustus. De competitie begint één of waarschijnlijk twee weken later pas.

Wedstrijden zullen er sowieso zijn, tip: koop regelmatig de krant als je daar bent, marca voor de grote clubs en de regionale krant voor de kleinere clubs uit Segunda B, Tercera en lager.

Van Levante en Villarreal kon ik nog niets vinden maar hoe dichter bij de datum je komt hoe meer info er binnen komt druppelen... in Spanje moet je altijd geduld hebben ;-).

AthleticHolanda

Citaat van: Rinus A. op jun 24, 2009, 09:05:01
http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_content&id=417

Gracias, interessant dat Neftçi hier oefent... ze spelen volgens mij geen Europees.

Verder in de VI van vandaag dan eindelijk het jaarlijkste overzicht, vooral uit de Eerste Divisie valt nog wel wat toe te voegen, enkele leuke;
FC Eindhoven - FC Vaslui (8/7, 19.30, Goch)
FC Eindhoven - Maccabi Tel Aviv (18/7, 18.00, Mifano Mierlo)
FC Eindhoven - Mol-Wezel (25/7, 18.00 uur, Marvilde Veldhoven)
Haarlem - Manisaspor (25/7, ??)

Rokerman

Gaat Utrecht-Scum nog steeds door ? Ik lees steeds meer berichten dat dit wel eens afgezegd kan worden. Politie in North-East England kan de veiligheid niet garanderen, het kan wel eens een veldslag worden op de boot (het complete weekend, zowel heen als terug) en dan hebben we het nog niet eens over de veiligheid in Amsterdam (en is de Amsterdamse politie van deze rivaliteit al op de hoogte). Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het snel terugtrekken. Ik had me echt verheugd op een gezellig weekend in Amsterdam, maar dat kan nu wel eens verschrikkelijk uit de hand lopen. Dit kan nooit goed zijn voor het Engelse voetbal en er zullen weer snel onterechte conclusies getrokken worden. Welke zieke geest heeft dit verzonnen/ingepland ?
FTM