Voetbal in de zomermaanden, de zomer van 2009

Gestart door Dennis-V, mei 21, 2009, 10:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

King Nothing

Kaarten voor FC Twente - Schalke '04 zijn in de pocket. Dinsdag 7 juli eindelijk eens naar het stadion van SV Meppen.

Oh trouwens, ik zag op de website van SV Meppen dat op dinsdag 28 juli er ook wel een aardig affiche is, Werder Bremen - Valencia CF. Ik ben dan op vakantie, anders had ik die pot met alle plezier even meegepakt.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis-V op jun 26, 2009, 15:23:22
Geen idee, maar als je het morgen aan Rijkaard vraagt op het veld van SC Irene, dan wil hij dat vast wel vertellen.

Voor de liefhebbers:

Citaat van: galatasaray.orgGalatasaray Camps in Holland

As part of the pre-season preparations program Galatasaray is flying to Dusseldorf on Saturday, June 27. During the first half of the program the team will camp at Telegen by the Dutch border and play with German football team FC Kleve on Wednesday, July 1.

Citaat van: galatasaray.orgPreparation Games for Galatasaray

After Galatasaray plays with FC Kleve on June 1 as part of the preparation program before the next season starts the team is participating in Zayton Cup 2009 to be held in the Lohrheide Stadium in Bochum-Wattenscheid between June 5 and June 11.

The clubs competing in the summer tournament are Galatasaray, Egyptian Al Ahly, Moroccan Wydad Atletic Club and German Bayer Leverkusen.

Programma Zayton Cup, Lohrheide Stadion, Bochum-Wattenscheid

First matchday, 07/05/2009:
5 pm:
Al Ahly vs Galatasaray
8 pm:
Bayer Leverkusen vs Wydad Casablanca

Second matchday, 07/08/2009:
5 pm:
Galatasaray vs Wydad Casablanca
8 pm:
Bayer Leverkusen vs Al Ahly

Third matchday, 07/11/2009:
5 pm:
Al Ahly vs Wydad Casablanca
8 pm:
Galatasaray vs Bayer Leverkusen

Joost

De wedstrijd tussen Roda en Volendam de 7de is niet in Kerkrade maar in Waubach op het veld van UOW 02.

Vaig

Citaat van: Joost op jun 28, 2009, 21:23:49
De wedstrijd tussen Roda en Volendam de 7de is niet in Kerkrade maar in Waubach op het veld van UOW 02.
Roda's site meldt ook dat de wedstrijd begint om 19.00 ipv 19.30
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Vaig

De wedstrijd tussen SV Terwolde en Go Ahead Eagles op 4 juli, gaat niet door.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Vaig

FC Den Bosch speelt morgen pas om 17.00 tegen Nooit Gedacht.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Rinus A.

Helders Elftal - Telstar kan geschrapt worden.

Telstar heeft nog maar een halve selectie en kan simpelweg nog geen wedstrijd spelen.........

hgrm

Citaat van: Breda op jul 03, 2009, 18:06:22
7 juli Racing Souburg (RCS) - NAC (19.00). Meen dat deze wedstrijd al in dit topic stond. Is nu verwijderd. Op sites van zowel RCS als NAC staat de wedstrijd aangekondigd...

Racing Club Souburg....kwamen de broertjes De Nooijer daar niet vandaag?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Vaig

Inderdaad ja, en als ik me niet vergis is Dolf Roks daar nog trainer
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

maze

kweet eindelijk tegen wie valencia oefent , 8 augustus spelen ze tegen arsenal voor de copa naranja , ofwel de appelsienenbeker .
valencia - arsenal  8 augustus

spons

Citaat van: hgrm op jul 04, 2009, 01:17:20
Racing Club Souburg....kwamen de broertjes De Nooijer daar niet vandaag?

volgens mij ook Danny Blind
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

maze

Citaat van: Dennis-V op jul 05, 2009, 15:41:27
.... tsja ... wat moeten wij daar mee ?
ja mess overbodige uitleg , maar domme reactie van je man !!

Joost

Citaat van: Dennis-V op jul 05, 2009, 20:14:38
Ach, ik kan veel beter zwijgen, want sommige personen begrijpen schijnbaar niet hoe een topic op een forum werkt; verder laat ook de beheersing van de Nederlandse taal in geschrift flink te wensen over. De persoon over wie ik het heb is, naar mijn vermoeden, in zijn gedachten op msn aan het chatten met vrienden c/q bekenden.

Je zou het ook iets vriendelijker kunnen neerzetten.


Sebastiaan_W

Ik vind er weinig onvriendelijks aan en het is toch niet verkeerd als Dennis op die manier zijn mening weergeeft.

King Nothing

In de Topicstart staat FC Emmen - Istanbul BB, die begint om 19.30 uur en wordt gespeeld op het terrin van SVBO te Emmen.

En een vreemde toevoeging, ik zie net dat FC Emmen op woensdag 22 juli tegen HFC Haarlem speelt, plaats van handeling is Noordwolde en de aftrap is om 19.00 uur. Wat wel vreemd is aangezien Haarlem op die dag en tijd ook tegen Jong Heerenveen speelt... Ik zal het even in de gaten blijven houden.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad