Hoofdmenu

Ter ziele

Gestart door hgrm, mei 29, 2008, 12:20:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W


FCT1980

Dit topic is volgens mij ter ziele.
Meerdere (grote) clubs die ter ziele zijn gegaan.
RBC, Rangers enz.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

TeeZee

Truro City. Waarschijnlijk ook Kettering Town.

Han

#34
Ter ziele. De voetbalcompetitie in Egypte als gevolg van de revolutie en de daaruit resulterende politiek getinte massaslachting in het stadion van El Masry in Bur Saïd in Januari 2012.

Diverse pogingen voor een herstart van de zogenaamde 'momtaz' zijn gesaboteerd door de Ahly Ultra's, een 'hooligan front' dat eendimensionaal voetbalvandalisme ruimschoots overstijgt en beelden oproept van een 'sociaal georienteerde beweging' met een strak georganiseerde structuur.

Naar verluid begint de competitie dan toch op 17 october 2012. Het seizoen zal zich afspelen 'behind closed doors' in tien door de overheid aangewezen stadions en militaire accommodaties.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

FC_Emmen

Alemannia Aachen failliet...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Bier und Bratwurst

Citaat van: FC_Emmen op dec 04, 2012, 15:20:45
Alemannia Aachen failliet...

Die maken toch een doorstart in de regionalliga las ik hier ergens?
Het ene stadion is het andere niet!

Joost


FC_Emmen

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 04, 2012, 15:26:00
Die maken toch een doorstart in de regionalliga las ik hier ergens?
Dit was laatste wat ik er over had gelezen: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/article/detail/3349049/2012/11/16/Alemannia-Aachen-nu-echt-failliet.dhtml

De doorstart heb ik even gemist. Excuses.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'