Hoofdmenu

Ter ziele

Gestart door hgrm, mei 29, 2008, 12:20:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Citaat van: hgrm op jun 02, 2008, 12:38:43
Tja, West Stars. Wat een stelletje gajes bij elkaar.
De rest post ik liever niet op een openbaar forum.

Je hebt me nu toch wel nieuwsgierig gemaakt. Is PB een optie?

Pieros

Citaat van: Ici c est Paris op jun 02, 2008, 13:36:48
Citaat van: hgrm op jun 02, 2008, 12:38:43
Tja, West Stars. Wat een stelletje gajes bij elkaar.
De rest post ik liever niet op een openbaar forum.

Je hebt me nu toch wel nieuwsgierig gemaakt. Is PB een optie?

Me too...

TeeZee

Het zal niet verrassend zijn: Gretna bestaat niet meer. De club die de laatste jaren opzien baarde door de vele behaalde monsterscores bleek uiteindelijk te afhankelijk en te ambitieus te zijn geweest. Ze stoppen letterlijk op het hoogtepunt.

Joost


TeeZee

Citaat van: Joost op jun 02, 2008, 18:51:13
Gretna FC.
In de volksmond: Gretna. Vergelijk het met Everton, Fulham, Liverpool, QPR, Colchester United, Ipswich Town, Aldershot Town en Crewe Alexandra. Die hebben ook allemaal Football Club achter de naam. Net als nog honderden en honderden andere clubs.

TeeZee

Nuneaton Borough kan aan het rijtje worden toegevoegd, al is nog niet helemaal duidelijk wat er nu precies aan de hand is. Het bestuur spreekt van liquidatie, maar tegelijkertijd zegt het dat het de club laat liquideren zodat het kan blijven voortbestaan. Een beetje als Telford en Scarborough zeg maar.

Tegelijkertijd lijkt het voortbestaan van Halifax onzekerder geworden.

Joost

Nuneaton Borough, een vaste gast in de Conference mét een nieuw stadion nota bene.

Ici c est Paris

Nuneaton. Ik ben weinig bekend met het Britse voetbal, maar ik kan me enkele jaren terug nog een FA Cupwedstrijd herinneren waarbij ze een Premier League club helemaal van de mat af speelden. Ik meen dat het Chelsea was.

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op jun 02, 2008, 23:46:56
Nuneaton. Ik ben weinig bekend met het Britse voetbal, maar ik kan me enkele jaren terug nog een FA Cupwedstrijd herinneren waarbij ze een Premier League club helemaal van de mat af speelden. Ik meen dat het Chelsea was.

Bijna goed; Middlesbrough. Het was op de oude ground, Manor Park.






Stadionhopper

De Koninklijke Football Club Verbroedering Geel houdt op met bestaan.

Nadat Egyptische investeerders te kennen hebben gegeven om niet te investeren in Geel gaat de club nu ter ziele.
Ook een fusie met Mol-Wezel liep op niets uit.

Maandagavond 30 juni zal dit officeel bevestigd worden tijdens een vergadering. Wat er met Stadion de Leunen gaat gebeuren is nog onbekend. Als er een nieuwe club komt zal deze moeten beginnen in de 4e provinciale.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Zonde zeg. Ondanks dat ik helemaal niks met die club heb is het toch jammer, dat De Leunen is ook best een groot stadion nog.

Joost

Citaat van: Dennis1981 op jun 23, 2008, 19:18:48
De Koninklijke Football Club Verbroedering Geel houdt op met bestaan.

Nadat Egyptische investeerders te kennen hebben gegeven om niet te investeren in Geel gaat de club nu ter ziele.
Ook een fusie met Mol-Wezel liep op niets uit.

Maandagavond 30 juni zal dit officeel bevestigd worden tijdens een vergadering. Wat er met Stadion de Leunen gaat gebeuren is nog onbekend. Als er een nieuwe club komt zal deze moeten beginnen in de 4e provinciale.

Meerhout zal nu waarschijnlijk in Geel gaan spelen. Toch jammer.

hgrm

Het is pijnlijk om te zien hoe Geel door slecht bestuur en onnavolgbaar wanbeleid van de KBVB in eendrachtige samenwerking de nek is omgedraaid. En dan vooral dat laatste. Terwijl de hoofdrolspelers in de zaak-Ye nu gewoon doormodderen (Lierse) of bondscoach in een vaak Afrikaans land zijn (Paul Put) en alles vrolijk ik de doofpot is verdwenen, moest Geel boeten voor een vaak telefoontje naar een paar spelers van Waasland in de eindronde. Geen schijn van een bewijs, maar Geel moest naar derde klasse....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Had dit vorige week al vermeld bij topic Voetbal algemeen en dan Ter Ziele.....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Citaat van: Denniz1974 op jul 01, 2008, 16:28:35
Dan heb ik heerlijk zitten slapen ... is ook zo'n loom weer buiten ... ;)
Ik heb de topics samengevoegd.