Week 40: 30 september t/m 6 oktober

Gestart door syntric, sep 23, 2019, 12:29:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

2/10: Genk - Napoli
6/10: Antwerp - Standard
Groundhopper for life :-)


spons

03/10. Feyenoord - FC Porto
05/10. Excelsior Maassluis - Jong Sparta
06/10. Fortuna Sittard - Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


Mrmtty20


jona93

1/10 Real Madrid-Club Brugge
5/10 Bayern Munchen-Hoffenheim (onder voorbehoud)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Mokum1900

30-09 Jong Utrecht - Helmond Sport
02-10 Valencia - Ajax
03-10 Fc Sevilla-Apoel Nicosia
04-10 Real Betis-Ebair
06-10 Ado den haag - Ajax nog steeds opzoek naar een kaart op de eretribune of aan de kant van uitvak , jammer dat we  wederom geweigerd worden hopelijk gaan de knvb keihard ingrijpen
Waar je ook gaat ik volg je overal

jdebruin96

Citaat van: Mokum1900 op sep 25, 2019, 15:09:00
30-09 Jong Utrecht - Helmond Sport
02-10 Valencia - Ajax
03-10 Fc Sevilla-Apoel Nicosia
04-10 Real Betis-Ebair
06-10 Ado den haag - Ajax nog steeds opzoek naar een kaart op de eretribune of aan de kant van uitvak , jammer dat we  wederom geweigerd worden hopelijk gaan de knvb keihard ingrijpen

Hoezo zou de KNVB keihard moeten gaan ingrijpen?

Mokum1900

Citaat van: jdebruin96 op sep 25, 2019, 15:26:36
Hoezo zou de KNVB keihard moeten gaan ingrijpen?


Omdat het een Licentie eis is van de knvb , om uitpubliek te ontvangen, volgens den Den Haag ( de club ) is er geen draagvlak , en volgend jaar zou er weer een andere reden zijn. als je geen uitpubliek kan ontvangen ben je simpel Betaald voetbal niet waard en moet je ballen tegen Nootdorp of Gravenzande
Waar je ook gaat ik volg je overal

De publiekswissel

Citaat van: Mokum1900 op sep 25, 2019, 15:09:00
30-09 Jong Utrecht - Helmond Sport
02-10 Valencia - Ajax
03-10 Fc Sevilla-Apoel Nicosia
04-10 Real Betis-Ebair
06-10 Ado den haag - Ajax nog steeds opzoek naar een kaart op de eretribune of aan de kant van uitvak , jammer dat we  wederom geweigerd worden hopelijk gaan de knvb keihard ingrijpen

Mocht je hulp nodig hebben voor Ado - Ajax kan ik wel een kaart voor je kopen. Zag niet hoeveel, maar ik denk 2
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: Mokum1900 op sep 25, 2019, 15:42:45

Omdat het een Licentie eis is van de knvb , om uitpubliek te ontvangen, volgens den Den Haag ( de club ) is er geen draagvlak , en volgend jaar zou er weer een andere reden zijn. als je geen uitpubliek kan ontvangen ben je simpel Betaald voetbal niet waard en moet je ballen tegen Nootdorp of Gravenzande
Helemaal mee eens. Al decennia is de oorzaak van het probleem bekend, maar weigert de KNVB maatregelen te nemen tegen de oorzaker. Hulde aan de Britse politie die passende maatregelen neemt.

Nort

Citaat van: De publiekswissel op sep 25, 2019, 15:48:28
Mocht je hulp nodig hebben voor Ado - Ajax kan ik wel een kaart voor je kopen. Zag niet hoeveel, maar ik denk 2
Ik vraag me serieus af waarom je een Ajax fan die zich nog niet eens kan gedragen op een forum, wel toevertrouwd op jou naam of bekenden van je.

Mokum1900

Citaat van: Nort op sep 25, 2019, 15:49:34
Helemaal mee eens. Al decennia is de oorzaak van het probleem bekend, maar weigert de KNVB maatregelen te nemen tegen de oorzaker. Hulde aan de Britse politie die passende maatregelen neemt.

Dus we gaan nu ook overal Engelse supporters weren ? jij doet aan  Generalisatie zelfde als dat misselijke mannetje van de Telegraaf

ga jij maar zorgen maken om dat laffe voetbal van je clubje ?
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Citaat van: Mokum1900 op sep 25, 2019, 15:54:23
Dus we gaan nu ook overal Engelse supporters weren ? jij doet aan  Generalisatie zelfde als dat misselijke mannetje van de Telegraaf

ga jij maar zorgen maken om dat laffe voetbal van je clubje ?
Als fans van een bepaalde club zich structureel misdragen in een stad en/of stadion, ja. Graag een dader gerichte aanpak ipv van wat er nu gebeurd.

Je laatste opmerking/vraag is niet relevant voor dit forum en/of topic. 

jdebruin96

Het is toch logisch dat wanneer uitsupporters zich structureel misdragen geweerd worden? Scheelt een hoop kosten en is alleen maar veiliger.

Het is idd jammer dat het niet kan maar dat ligt toch echt aan de supporters zelf.
In de CL was er vorig seizoen ook nog genoeg ellende. Bewijs eerst maar eens dat het wel kan.