Auteur Topic: Belgie  (gelezen 406279 keer)

Offline Footballromantic

• Geslacht: Man
  • Footballromantic.com
    • Footballromantic
Re: Belgie
« Reactie #2025 Gepost op: jan 12, 2018, 11:48:59 »
Ik was er in de zomer dat ze eigenlijk moesten gaan verbouwen, augustus 2016. We kwamen de terreinknecht tegen en die zei dat ze gewoon zit tribunes gingen neerzetten, om simpelweg aan de eisen te voldoen...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #2026 Gepost op: jan 12, 2018, 12:08:37 »
Lijkt me op zich geen verslechtering, zittribunes achter de goals
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline Nort

« Reactie #2027 Gepost op: jan 12, 2018, 12:13:39 »
Met wat steigermateriaal heb je in een paar weken wel een tribune neergezet.

Offline syntric

« Reactie #2028 Gepost op: jan 12, 2018, 15:21:20 »

Wat ik me wel afvraag is waar ze de ruimte vandaan halen aan de -vanuit de hoofdtribune gezien- linker kant. Dat is volgens mij best krap.

Nee, heel die heuvel is nu overwoekerd maar daar waren ooit ook staanplaatsen hee. Nu staan er voor nog van die barakken denk ik en dan een wandelpad, idd vrij smal. Maar daarachter is het ruim, ik veronderstel dat dit nog altijd mag gebruikt worden en geen deel uitmaakt van het park.
Groundhopper for life :-)

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #2029 Gepost op: jan 12, 2018, 16:39:38 »
Dat klopt, maar nu loop je -als ik het me goed herinner- vlak achter het veld langs naar de terracing aan de overkant.
Als ze daar een tribune gaan neerplanten, dan moet er wel iets geregeld worden om er achterlangs ofzo naar de overkant te gaan. En dan kom je al snel in de knoei met de oude overwoekerde staantribune.

Maar goed, we wachten af...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline syntric

« Reactie #2030 Gepost op: jan 12, 2018, 18:27:59 »
Dat klopt, maar nu loop je -als ik het me goed herinner- vlak achter het veld langs naar de terracing aan de overkant.
Als ze daar een tribune gaan neerplanten, dan moet er wel iets geregeld worden om er achterlangs ofzo naar de overkant te gaan. En dan kom je al snel in de knoei met de oude overwoekerde staantribune.

Maar goed, we wachten af...
Er zijn wel meer stadions waar je inderdaad eerst onder of achter de tribune achter het doel moet om aan de tribune aan de zijkant te geraken, dat lijkt me geen groot probleem
Groundhopper for life :-)

Offline KRCM1904

« Reactie #2031 Gepost op: feb 24, 2018, 12:00:03 »
RC Mechelen blijft nog 1 seizoen langer in het Oscar Vankesbeeckstadion spelen.

www.radioreflex.be/2018/02/23/racing-mechelen-blijft-nog-1-jaar-langer-in-oscar-vankesbeeckstadion/
Laatste wedstrijd: 13/10/2018 Stade Portugais - US Boulogne CO 0-3 (Coupe de France - 5ème Tour)

Offline Kennethvs98

« Reactie #2032 Gepost op: mrt 08, 2018, 10:07:54 »
Hallo allemaal, ik ben van plan om een paar mooie play off 1 wedstrijden mee te pakken begin mei. Hebben jullie enig idee hoe moeilijk het is om aan kaarten te komen voor Play Off wedstrijden? Ik weet dat volgende week het programma uitkomt dus dan kan het echte plannen gaan beginnen, maar ik zou graag van jullie horen of het mogelijk is om Play Off wedstrijden te bezoeken.

Offline Koning Kriel

« Reactie #2033 Gepost op: mrt 08, 2018, 11:12:33 »
Hallo allemaal, ik ben van plan om een paar mooie play off 1 wedstrijden mee te pakken begin mei. Hebben jullie enig idee hoe moeilijk het is om aan kaarten te komen voor Play Off wedstrijden? Ik weet dat volgende week het programma uitkomt dus dan kan het echte plannen gaan beginnen, maar ik zou graag van jullie horen of het mogelijk is om Play Off wedstrijden te bezoeken.

Hoe mooier de wedstrijd hoe moeilijker, kijk na het uitkomen van het programma vooral eens op de website van de club daar staat over het algemeen alles wat je wil weten.

Offline Joost

« Reactie #2034 Gepost op: mrt 08, 2018, 12:02:11 »

In tegenstelling tot wat wij Hypercube ons wil laten geloven zijn toeschouwersaantallen in PO1 helemaal niet gigantisch hoog of dusdanig dat er uitverkochte duels zijn. Gewoon op de site van de club kijken dus.

Offline Koning Kriel

« Reactie #2035 Gepost op: mrt 08, 2018, 13:07:28 »
Zeker als standard PO1 niet haalt gok ik dat alleen Club Brugge - Anderlecht en Anderlecht - Club Brugge uitverkocht zijn voordat je kans hebt.

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #2036 Gepost op: mrt 13, 2018, 15:37:47 »
Is Berchem nog steeds de moeite waard? Er is veel over geschreven en gezegd, wil ze eigenlijk a.s. zondag voor het eerst bezoeken tegen Aalst.

Offline Joost

« Reactie #2037 Gepost op: mrt 13, 2018, 15:51:05 »
Is Berchem nog steeds de moeite waard? Er is veel over geschreven en gezegd, wil ze eigenlijk a.s. zondag voor het eerst bezoeken tegen Aalst.

Ja, en wees snel, deze zomer komen de bulldozers!

Offline Nort

« Reactie #2038 Gepost op: mrt 13, 2018, 15:51:48 »
Watergatehopper heeft nog geen uur geleden een mooi fotoverslag geplaatst. Kijk en oordeel zelf...

Offline Luccie

• Hopping Rob
« Reactie #2039 Gepost op: mrt 13, 2018, 16:10:46 »
Ja, en wees snel, deze zomer komen de bulldozers!

Is het zeker dat er deze zomer wordt verbouwd?